Kan I huske denne tunnel?
Fra : Henrik B.

Dato : 27-02-06 18:18

Jeg har tidligere link'et til en video af en ledbus, der kører vildt i en
tunnel. Det viser sig at det åbenbart er normen at køre som idioter i den
tunnel:
http://www.youtube.com/watch?v=9uxS5cW-1Co

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Henrik B.

Dato : 27-02-06 18:28

> [...]
> tunnel. Det viser sig at det åbenbart er normen at køre som idioter i den

Jeg er for langsom ka' jeg se...

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 18:30

KLIP

> Jeg er for langsom ka' jeg se...

Det ved vi allerede..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 27-02-06 18:42

> Det ved vi allerede..

Hvorfor ska' du ik' til BiB??

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : BJ

Dato : 27-02-06 18:50

KLIP

> Hvorfor ska' du ik' til BiB??

Det ved jeg heller ikke om jeg vil endnu.

Har et møde i KBH den 16., så det kan være jeg smutter forbi den dag.

Lad os nu se, der er jo stadig nogen dage til BiB.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-02-06 22:39

Henrik B. skrev:
> Jeg er for langsom ka' jeg se...

Det er en*nyheds*gruppe det her.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Peter Weis

Dato : 27-02-06 22:09

Henrik B. wrote:

> Jeg er for langsom ka' jeg se...

Så skift da skramlekassen ud med noget med træk i

mvh
Peter

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-02-06 21:22

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

> Så skift da skramlekassen ud med noget med træk i

En åben sportsvogn?

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-02-06 14:58

> [...]
> tunnel. Det viser sig at det åbenbart er normen at køre som idioter i den

Hvis man kører sådan i HH, så kommer man også på nettet :)

Det siger de kloge :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 28-02-06 21:23

> Jeg har tidligere link'et til en video af en ledbus, der kører vildt i en

ja her er der vel et par stykker på vej til tunellen !
http://video.google.com/videoplay?docid=-3790844284273831357&q=%22M5vsRS4%22+playable%3Atrue

Fra : Kent Glerup

Dato : 28-02-06 22:31

On Tue, 28 Feb 2006 21:23:16 +0100, "Awul Dasfilshabeda"
<Steelaygot@Maowenbach.rxh> wrote:

>"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
>ja her er der vel et par stykker på vej til tunellen !
>http://video.google.com/videoplay?docid=-3790844284273831357&q=%22M5vsRS4%22+playable%3Atrue

De skulle ha' både arme og ben amputeret!

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-03-06 00:59

Awul Dasfilshabeda skrev:
> ja her er der vel et par stykker på vej til tunellen !
> http://video.google.com/videoplay?docid=-3790844284273831357&q=%22M5vsRS4%22+playable%3Atrue

De er skøre i deres små hoveder.

Men hvorfor kan al den larm ikke følge med den anden i optræk?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-03-06 13:24

> De er skøre i deres små hoveder.

> Men hvorfor kan al den larm ikke følge med den anden i optræk?

Han kører vel i en lastbil ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-03-06 14:29

Per Henneberg Kristensen skrev:
> Han kører vel i en lastbil ;)

Så må der ligge nogle biler rundt omkring, for nogle af de huller han
kommer igennem levner s*u ikke plads til en lastbil.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-03-06 18:08

> Så må der ligge nogle biler rundt omkring, for nogle af de huller han
> kommer igennem levner s*u ikke plads til en lastbil.

Måske er det en meget _tynd_ lastbil :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-03-06 00:51

> Måske er det en meget _tynd_ lastbil :)

Tredækker bussen fra HP?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 03-03-06 20:27

> Han kører vel i en lastbil ;)

Hehe, næppe. For klippet hedder M5 vs. RS4. Og da det en Audi han følger må
der jo være tale om en BMW M5. Om den burde være hurtigere ved jeg ikke

--
Jacob

Fra : Rander

Dato : 01-03-06 00:11

Mon, 27 Feb 2006 18:18:01 +0100 brugte Henrik B. 10 linier på at fortælle
dette til dk.fritid.bil:

> [...]
>tunnel. Det viser sig at det åbenbart er normen at køre som idioter i den

Den sidste af dem har jeg set før, og jeg fatter den stadig ikke... Der
kommer én lastbil - og lige pludselig er der to, og det ser nærmest ud som
om sammenstødet er frontalt!?

http://rander.dk (temporarily down!)

Tag dig af de små børn. Spark deres tænder ud, før de bider nogen! (Rune T. Kidde)