Den ultimative grund...til sikkerhedssele.~
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 26-02-06 20:53

Hej folkens

Her er en biljagt, der resulterer i døden for den mand, der stikker af, og
som sætter andres liv på spil.

Det ligner egentlig bare et totalt vildt crash uden ulækre scener - det er
filmet fra en helikopter - men hvis man kigger godt efter, kan man se, at
føreren bliver kylet ud af bilen på et tidspunkt, hvor bilen snurrer rundt
på taget.

Havde han haft sele på, havde han måske overlevet.

Den er grim, hvis man forestiller sig, hvordan det har set ud tættere på -
men der er som sagt intet blod og ingen detaljer mv - fordi det hele er
filmet fra meget langt oppe....i en helikopter.

Der går lidt tid, før filmen er klar til afspilning.

http://www.webbkul.se/filmsidor/14februai2006/bilcrash.htm

--
/Jan W Nielsen

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 26-02-06 21:03

Jan W Nielsen fik sine fingre den 26 feb 2006 til at fremtrylle
følgende i dk.fritid.bil:

Hej Jan. Tjek lige dette indlæg:
Du var desværre ikke først, men dit var klart bedst i opløsning.

Indlægget er fra Henrik B.

Fra : Thomas

Dato : 26-02-06 21:31

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
> [...]
> føreren bliver kylet ud af bilen på et tidspunkt, hvor bilen snurrer rundt

Træls video, så den på tvdk for nylig, mener jeg

Surt at miste livet på den måde. Hverken farten eller mangel på sele eller
overblik er skylden til han dør, men en idiot der lige skal spære hans
kørelinje.......

Nogen der ved hvad straf ham der spærrede vejbanen fik ?

Mvh

Thomas

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-02-06 21:48

Thomas wrote:

> [...]
> spære hans kørelinje.......
>
> Nogen der ved hvad straf ham der spærrede vejbanen fik ?

Hvad snakker du om?

Manden fræser rundt ude i rabatten for at overhale indenom, på et vejstykke
hvor overhaling må formodes at være forbudt.

Allerede der har han reddet sig 2 klip.

Den billist i tilkørselsbanen er da uskyldig.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Barfly.

Dato : 26-02-06 21:52

men en idiot der lige skal spære hans
> kørelinje.......
>
> Nogen der ved hvad straf ham der spærrede vejbanen fik ?

Hvad går der galt med her makker?,-har du glemt at taget nålen ud af armen?.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 26-02-06 21:55

snip
> [...]
> hans kørelinje.......
>
> Nogen der ved hvad straf ham der spærrede vejbanen fik ?

?? Nu ved jeg ikke hvad du har set på tvdk, men på denne video er der ingen
der spærrer hans kørelinie, men han foretager en indenoms-overhaling i
nødsporet, og påkører derved en bil, som intet ulovligt har foretaget sig.

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Thomas

Dato : 26-02-06 21:58

"Peter Brandt Jørgensen" <peter@FJERNESpeterbj.dk> wrote in message

> [...]
> i nødsporet, og påkører derved en bil, som intet ulovligt har foretaget

ROOOOOLIG nu dudes

mit indlæg var kun ment som en lille ironisk kommentar til dem herinde der
mener at farten ikke dræber og straks er man en bad gay omg!!!

mvh

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 26-02-06 22:02

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>

> mit indlæg var kun ment som en lille ironisk kommentar til dem herinde der
> mener at farten ikke dræber og straks er man en bad gay omg!!!

og der skulle altså stå guy !! LOL

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-02-06 22:49

Thomas wrote:

> og der skulle altså stå guy !! LOL

Ja ja, det ka' du sagtens komme og sige

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Lars [6710]

Dato : 26-02-06 22:19

Thomas wrote:

> ROOOOOLIG nu dudes

Ironi er som du ser en ret så svær størrelse.... Specielt når man skriver.

Du ku' måske have krydret dit indlæg med en smiley eller et eller andet
der tilkendegav at du var ironisk.

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-02-06 22:48

Lars [6710] wrote:

> Ironi er som du ser en ret så svær størrelse.... Specielt når man
> skriver.
> Du ku' måske have krydret dit indlæg med en smiley eller et eller
> andet der tilkendegav at du var ironisk.

Jeg synes nu ellers, at ironien skinnede meget kraftigt i gennem i Thomas's
indlæg, jeg var ikke i tvivl om hans mening.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Propellen

Dato : 26-02-06 23:42

Thomas skrev:

> mit indlæg var kun ment som en lille ironisk kommentar til dem herinde der
> mener at farten ikke dræber og straks er man en bad gay omg!!!

Farten dræber ikke... Mennesker dræber!

--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-02-06 22:12

Jan W Nielsen skriver:

> Havde han haft sele på, havde han måske overlevet.

Fy for fasan.... Kun halvt kvæstet, indtil der kommer en SUV og slæber
han 1½ billængde...

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Thomas

Dato : 26-02-06 22:15

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Jan W Nielsen skriver:

> Fy for fasan.... Kun halvt kvæstet, indtil der kommer en SUV og slæber
> han 1½ billængde...

Men jeg tvivler han overhovedet har været ved bevisthed i det han slynges
ud. Han ser noget dukke- agtig ud. Han hoved har måske ramt en karm på vej
ud og ´ville måske være død allerede der

Mvh

Thomas

Fra : Klaus G.

Dato : 26-02-06 22:26

> Her er en biljagt, der resulterer i døden for den mand, der stikker af, og
> som sætter andres liv på spil.

Hvor har du læst/set/hørt at han dør? Jeg så linket på et andet site, og i
comments blev det nævnt at han faktisk overlevede det der... Om det er
sandt, ja det skal jeg så ikke kunne sige, men jeg har set mange utrolige
klip hvor folk kan overleve, så det skulle ikke undre mig at han på en eller
anden måde er sluppet levende fra det.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-02-06 00:07

Hej!

Klaus G. wrote:

> [...]
> klip hvor folk kan overleve, så det skulle ikke undre mig at han på en eller

Og Elvis lever også stadig

Han bliver _fysisk_ kørt over af en SUV med 110km/t (eller deromkring) og
forinden det flyver han 20 meter igennem luften og lander på en betonvej.

Hvad tror du chancen er for at han overlevede?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

http://www.fireflyseason2.com/

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-02-06 00:09

Kim Voss Schrader wrote:> Han bliver _fysisk_ kørt over af en SUV med
110km/t (eller
> deromkring) og forinden det flyver han 20 meter igennem luften og
> lander på en betonvej.
>
> Hvad tror du chancen er for at han overlevede?

Hans exit af bilen kan heller ikke have været behageligt.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-02-06 00:14

Hej!

Uffe Ravn wrote:
> Hans exit af bilen kan heller ikke have været behageligt.

Nej, det tror jeg skam heller ikke. Men ok, han kan jo have været heldig

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 27-02-06 06:42

> Og Elvis lever også stadig

Ja, NÆM' li, ja - og Jesus..

> Han bliver _fysisk_ kørt over af en SUV med 110km/t (eller deromkring) og
> forinden det flyver han 20 meter igennem luften og lander på en betonvej.
> Hvad tror du chancen er for at han overlevede?

Den er lig nul...!

Jeg vil nærmere mene, han ryger 30-50 meter gennem luften - og efter at hans
krop dernæst og efterfølgende er blevet accelereret fra 0 til måske 60 km/t
på mindre end eet sekund under den SUV, er det da fuldkommen utænkeligt, at
manden er overlevet.

Jeg tænker mere på, hvor mange stykker, redderne skal samle op fra vejen -
herunder om hovedet er revet af ham idet bilen kører hen over ham og trækker
kroppen hen ad vejen.

/Jan W Nielsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-02-06 14:50

Hej!

Jan W Nielsen wrote:

> Den er lig nul...!

Enig.

> Jeg tænker mere på, hvor mange stykker, redderne skal samle op fra vejen -
> herunder om hovedet er revet af ham idet bilen kører hen over ham og trækker
> kroppen hen ad vejen.

Ja, det bliver ikke rart...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-02-06 09:09

Den Sun, 26 Feb 2006 22:26:08 +0100, skrev Klaus G. :

> Hvor har du læst/set/hørt at han dør?

Som Thomas har jeg set klippet på TVDK i en af de der "Hot Police
Persuits" programmer eller hvad de nu hedder. Dér nævnes det at han
døde.

--
Kent Oldhøj

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-02-06 10:38

> Som Thomas har jeg set klippet på TVDK i en af de der "Hot Police
> Persuits" programmer eller hvad de nu hedder. Dér nævnes det at han
> døde.

Alt andet ville også være overjordisk - specielt efter at være kørt over at
bilen.

/Jan W Nielsen