Citroen C3 Hdi Furio Clim, Kender i nået t~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-02-06 09:30

Hejsa NG

ja jeg er på jagt efter en ny bil og har kikket lidt på den her.
men min viden om bil kan ligge et meget lille sted.
så jeg må jo spørger nolge kloge mensker.
hvad kender i til den model.
har i haft en eller kender nolge.
Er der nogle problemer med den ???
er det et godt køb for penge. køber den som ny ???
og bagagerummet kan der ligge en barnevogn der ???
Larmer den når man kører i den eller er den stille ???
vi regner snart med at skal have børn hvis vores læge kan få det hele til at
hænge sammen.
Så jeg er intsertet i alt ros eller ris.

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-02-06 09:51

Thomas Pedersen skriver:

> hvad kender i til den model.
> har i haft en eller kender nolge.
> Er der nogle problemer med den ???

Et sted at starte:
<http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&num=10&q=c3+group%3Adk.fritid.bil&qt_s=S%C3%B8g>

> er det et godt køb for penge. køber den som ny ???

Der er ikke mange biler du ikke taber en masse penge på de første år...

> og bagagerummet kan der ligge en barnevogn der ???

Hvilken barnevogn ?

Se lidt på min private hjemmeside....

> vi regner snart med at skal have børn hvis vores læge kan få det hele til at
> hænge sammen.

Hvis i skal til at igennem behandling for banløshed (been there done
that), kender i så også "chancen" for at få tvillinger. Der er næppe
plads til en tvillingebarnevogn i en C3.. I så tilfælde kommer i nok til
at skifte den ud....

Klaus
--
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kent Glerup

Dato : 26-02-06 12:57

On Sun, 26 Feb 2006 09:30:12 +0100, "Thomas Pedersen" <twp@twp.dk>
wrote:

> [...]
>men min viden om bil kan ligge et meget lille sted.
>så jeg må jo spørger nolge kloge mensker.

Historisk set kan en PSA jo godt gi' lidt bøvl.. Men tror dog ikke en
C3 er slem.

>og bagagerummet kan der ligge en barnevogn der ???

Sådan med understel og kasse og det hele??
Så tror jeg ikke den går!

>vi regner snart med at skal have børn hvis vores læge kan få det hele til at
>hænge sammen.
>Så jeg er intsertet i alt ros eller ris.

Jeg ville (til ca. samme pris) se på:

Ny Fabia Combi:
Bedre forsæder
Gode køreegenskaber.
Barnevognen kan være bagi, med hjul på og det hele.

Brugt Octavia hatchback eller Combi:
PLADS, dog med høj læssekant i HB'en.

Brugt Golf IV stationcar:
God bil, god plads.

MVH
Kent Glerup

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 27-02-06 00:08

Kent Glerup wrote:
> Jeg ville (til ca. samme pris) se på:
>
> Ny Fabia Combi:
> Bedre forsæder
Måske

> Gode køreegenskaber.
Tjek

> Barnevognen kan være bagi, med hjul på og det hele.
No way José! Det skal i hvert fald være en rimeligt lille barnevogn så.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Kent Glerup

Dato : 27-02-06 09:05

>No way José! Det skal i hvert fald være en rimeligt lille barnevogn så.

Skal jeg maile dig et billede af en Fabia Combi, med en ganske normal
Odder barnevogn bagi?? MED hjul monteret seævfølgelig.

MVH
Kent Glerup

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 09:12

Kent Glerup skriver:

> Skal jeg maile dig et billede af en Fabia Combi, med en ganske normal
> Odder barnevogn bagi?? MED hjul monteret seævfølgelig.

Du kan evt maile til mig, så smider jeg det op ved siden af mine
"barnevogn i golf V" billeder.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Kent Glerup

Dato : 27-02-06 09:23

On Mon, 27 Feb 2006 09:11:43 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Kent Glerup skriver:

>Du kan evt maile til mig, så smider jeg det op ved siden af mine
>"barnevogn i golf V" billeder.

Tjecktegn til den, sker senere idag!
Burde vognen ikke kunne være i V'eren, hvis understellet bliver vippet
op mod bagsæddet?

MVH
Kent Glerup

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 09:32

Kent Glerup skriver:

> Tjecktegn til den, sker senere idag!

Fint

> Burde vognen ikke kunne være i V'eren, hvis understellet bliver vippet
> op mod bagsæddet?

En vogn kan sagtens være der, se selv mine billeder.

Prøvede også men en "normal" vogn, men så var pladsen også fuldt
udnyttet af barnevognen alene.

X-dream stellet giver lige 15 cm mere....

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Kent Glerup

Dato : 27-02-06 10:13

On Mon, 27 Feb 2006 09:32:19 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Kent Glerup skriver:

>Fint

>En vogn kan sagtens være der, se selv mine billeder.

Den er jeg med på!

Men kan den ikke være der, selv om hjulene er på? Altså ved at vippe
stellet op mod ryglænet, og derefter liste kassen ind?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 10:28

Kent Glerup skriver:

> Men kan den ikke være der, selv om hjulene er på? Altså ved at vippe
> stellet op mod ryglænet, og derefter liste kassen ind?

Nej, det bliver noget brokleværk.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Kent Glerup

Dato : 27-02-06 11:38

On Mon, 27 Feb 2006 10:28:00 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Kent Glerup skriver:

>Nej, det bliver noget brokleværk.

OK!
Det er nemlig her det er rigtig nemt i Combi'en

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 15:01

Kent Glerup skriver:

> OK!
> Det er nemlig her det er rigtig nemt i Combi'en

Det er jo også en "stationswogn".

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Kent Glerup

Dato : 27-02-06 20:46

On Mon, 27 Feb 2006 15:01:28 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Kent Glerup skriver:

>Det er jo også en "stationswogn".

Ja nemlig ja!
Billederne dukker nok først op i morgen :(
Jobbet frigav mig først nu... røv

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 22:10

Kent Glerup skriver:

> Ja nemlig ja!

Har du hattehylden/afdækning i, når du har stellet på højkant ?

> Billederne dukker nok først op i morgen :(

Jeg venter...

> Jobbet frigav mig først nu... røv

Dejligt

Klaus