Bindegalt !
Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 00:18

Hej igen rødder (og de obligatoriske)

På vej til Fyn, mådte vi en billist, med anhænger...

Det gør man jo så tit, men denne fører havde åbenbart glemt noget at
tøjre møblerne med - de flagrede noget rundt bag på traileren

http://www.dkfritidbil.dk/debatrelevant/bindegalt/index.htm

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-02-06 02:20

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Det gør man jo så tit, men denne fører havde åbenbart glemt noget at
> tøjre møblerne med - de flagrede noget rundt bag på traileren
>
> http://www.dkfritidbil.dk/debatrelevant/bindegalt/index.htm

Det ser man da tit. Kun 1 ud af 3 cykler, barnevogns-chassis er spændt fast
på cykelholderen (.

Fra : Kent Glerup

Dato : 26-02-06 09:24

On Sun, 26 Feb 2006 00:18:26 +0100, jan@stevns.net wrote:

> [...]
>
>Det gør man jo så tit, men denne fører havde åbenbart glemt noget at
>tøjre møblerne med - de flagrede noget rundt bag på traileren

Jeg har (desværre) set resultatet når ovenstående går galt...
Sofadele lykkeligt spredt på tværs af Køge Bugt stillevejen!

Hvis ikke sådan en forglemmelse skal gi' et klip i kortet, så er der
godt nok mange andre ting der heller ikke skal...

MVH
Kent Glerup

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-02-06 10:11

Kent Glerup wrote:

> Jeg har (desværre) set resultatet når ovenstående går galt...
> Sofadele lykkeligt spredt på tværs af Køge Bugt stillevejen!

Ja der er alt for mange åndsamøber derude, som ikke kan tænke selv, desværre

> Hvis ikke sådan en forglemmelse skal gi' et klip i kortet, så er der
> godt nok mange andre ting der heller ikke skal...

Kan det ikke stadigvæk give en betinget/ubetinget frakendelse ?
Det mener jeg da at det hele tiden har kunnet.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : alexbo

Dato : 26-02-06 09:53

"Kent Glerup" skrev i

> Jeg har (desværre) set resultatet når ovenstående går galt...
> Sofadele lykkeligt spredt på tværs af Køge Bugt stillevejen!
Hvad for en vej?

> Hvis ikke sådan en forglemmelse skal gi' et klip i kortet, så er der
> godt nok mange andre ting der heller ikke skal...
Det er der også,
der er 17 ting der giver klip, og vel mere end 1000 der ikke gør.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kent Glerup

Dato : 26-02-06 12:58

On Sun, 26 Feb 2006 09:52:50 +0100, "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote:

>"Kent Glerup" skrev i

>Hvad for en vej?

Køge bugt motorvejen.
Når jeg kører på den er farten normalt ca. 30 km/t...

Fra : Kate

Dato : 04-03-06 12:49

Kent Glerup <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> wrote in

> Køge Bugt stillevejen

Hahaha, good one Husk at bumpene er andre biler der også bruger
stillevejen

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-02-06 12:40

jan@stevns.net skrev:
> [...]
> Det gør man jo så tit, men denne fører havde åbenbart glemt noget at
> tøjre møblerne med - de flagrede noget rundt bag på traileren

Det er måske ligesom dem der engang skulle køre et mamorbord hjem fra Bilka?

Pladen blev lagt op på tagbøjlerne, og da den var så tung at de knap
kunne løfte den derop var de blevet enig om at den nok skulle blive
liggende.

Det havde nær kostet en lastbil oveni. :-/

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-06 18:47

jan@stevns.net wrote:
> [...]
>
> Det gør man jo så tit, men denne fører havde åbenbart glemt noget at
> tøjre møblerne med - de flagrede noget rundt bag på traileren

Damn! Så er man sgu ikke for spids!

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 26-02-06 20:53

> [...]
>
> Det gør man jo så tit, men denne fører havde åbenbart glemt noget at
> tøjre møblerne med - de flagrede noget rundt bag på traileren

Ja nu forstår man bedre hvor massive egetræsmøbler er begyndt at sælge igen.
De skal ikke bindes fast
Og lad mig tilføje - sikke da en klaphat.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 21:25

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev :

>Ja nu forstår man bedre hvor massive egetræsmøbler er begyndt at sælge igen.
>De skal ikke bindes fast

Åbenbart.

>Og lad mig tilføje - sikke da en klaphat.

Der findes en større klaphat - vagthavende på politistationen - de
ville ikke gøre noget ved det, før lortet faldt af ;(

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 27-02-06 01:59

> Der findes en større klaphat - vagthavende på politistationen - de
> ville ikke gøre noget ved det, før lortet faldt af ;(

Jamen uha - så skal de jo også have gang i kuglepennen. Så hellere besværet
med at spærre motorvejen af efter uheldet. Ja man undres.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-02-06 05:12

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev :

>Jamen uha - så skal de jo også have gang i kuglepennen. Så hellere besværet
>med at spærre motorvejen af efter uheldet. Ja man undres.

Jep - Jeg skulel måske bare have sagt det lignede et spritorgel i
stedet for , så plejer de nemlig at være rigtigt om sig ;)

(Han lignede nu også et spritorgel...........)

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 27-02-06 08:11

> Jep - Jeg skulel måske bare have sagt det lignede et spritorgel i
> stedet for , så plejer de nemlig at være rigtigt om sig ;)
>
> (Han lignede nu også et spritorgel...........)

Jeg ville hellere køre bagved én der havde fået en pils for meget, end ham
dér

mvh.
Kim Frederiksen