Rensning af Pollenfilter
Fra : Rune Larsen

Dato : 25-02-06 16:24

Min blæser giver ikke meget sus ,og jeg mistænker at pollenfilteret er
tilstoppet. Kan man rense pollenfilteret, eller skal der et nyt til?

Mvh Rune Skou Larsen
Honda Civic 1,5 3-stage VTEC, 1998, 310kkm

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-02-06 16:47

Rune Larsen skriver:

> Min blæser giver ikke meget sus ,og jeg mistænker at pollenfilteret er
> tilstoppet. Kan man rense pollenfilteret, eller skal der et nyt til?

Trykluft bagfra og så er det nogenlunde rent igen.

Man smid et nyt i, det er lettere....

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 25-02-06 17:41

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Trykluft bagfra og så er det nogenlunde rent igen.

Ja måske det bliver nogenlunde rent. Til gengæld stopper det helt til!

Et sådan papirfilter skal skiftes.

Mvh
Claus

Fra : Rune Larsen

Dato : 25-02-06 17:53

Claus Nygaard-Pedersen wrote:
> Ja måske det bliver nogenlunde rent. Til gengæld stopper det helt til!
>
> Et sådan papirfilter skal skiftes.

Ok. Tak.

Mvh Rune

Fra : Henrik B.

Dato : 26-02-06 12:13

"Claus Nygaard-Pedersen" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja måske det bliver nogenlunde rent. Til gengæld stopper det helt til!
>
> Et sådan papirfilter skal skiftes.

Nu snakker vi pollenfilter, og ikke luftfilter. Et pollenfilter er ikke et
papirfilter.

Knald & Luffe - Dét rykker!