Centrallås på POLO... Hvor er kittet... ?
Fra : Brian Madsen

Dato : 24-02-06 19:15

Jeg leder efter et fjernbetjent centrallåse-kit til en Polo ~1996. Den har
centrallås men mangler den fjernbetjente del. Et orginalt WV kit er
udelukket pga. prisen. Hvor meget arbejde er der i det og hvor finder jeg
kittet.

Med venlig hilsner og tak
B. Madsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-02-06 20:16

Brian Madsen skrev:

> Jeg leder efter et fjernbetjent centrallåse-kit til en Polo ~1996.
> Den har centrallås men mangler den fjernbetjente del. Et orginalt WV
> kit er udelukket pga. prisen. Hvor meget arbejde er der i det

En formiddag i pedalbrønden:

http://kortlink.dk/2fnr

> og hvor
> finder jeg kittet.

http://www.uniq-import.dk/produkter/?g=007

Jeg købte dog et komplet thansen og modificerede modtageenheden til mit
eksisterende central-låsesystem (på GSi'en)
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Brian

Dato : 24-02-06 20:48

Brian Madsen wrote:
> [...]
> Den har centrallås men mangler den fjernbetjente del. Et orginalt WV
> kit er udelukket pga. prisen. Hvor meget arbejde er der i det og hvor

Det som de normalvis smider på det org. centrallås er vist denne:
http://kortlink.dk/2fnu

Er det ikke vacuum styret på sådan en potte ? Det skal du måske
lige tage med i overvejelserne, inden du finder et sæt at montere.

/Brian