Et styk totalskadet Enzo :-(
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-02-06 23:12

Lidt surt at miste sin Enzo på den måde, uanset om han taler sandt eller ej.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 23:48

> Lidt surt at miste sin Enzo på den måde, uanset om han taler sandt eller
> ej.

men slet ikke den første der smadrer sin Enzo.
For ca. 1½ år siden var der en smadret enzo til salg på ebay. Jeg husker
ikke mere prisen men det var MANGE millioner selv om den så temmelig "trist"
ud.....men folk bød alligevel godt til

--
Tom

Fra : Møller

Dato : 23-02-06 14:07

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en meddelelse
>
> men slet ikke den første der smadrer sin Enzo.

Næ:

http://www.wreckedexotics.com/enzo/
Møller

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-02-06 00:08

> Lidt surt at miste sin Enzo på den måde, uanset om han taler sandt eller
> ej.

Sur mås

Lidt i samme boldgade.
Hvilken Lamborghini er det der er repareret her i nabolaget.
Det skulle være en totalskade, som en autohandler har købt.
Den er nu lakeret gul, tror det er oprindelig farve.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : martin

Dato : 23-02-06 09:20

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message
> Lidt surt at miste sin Enzo på den måde, uanset om han taler sandt eller
> [...]

hmmm underligt....

Nu har jeg selv haft æren at være i sådan et dyr, og det underer mig at man
mister kontrollen ved 160, den er helt stabil ved 160
jeg vil tro at den nok nærmere har kørt 160 miles.. og selv der skal man
være rimelig stiv for at "tabe" den...

den ser da osse forholdsvis knust ud for et styrt ved 160 Km/t.

Martin

Fra : Martin Kiefer

Dato : 23-02-06 20:05

"martin" <nej@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> man mister kontrollen ved 160, den er helt stabil ved 160
> jeg vil tro at den nok nærmere har kørt 160 miles.. og selv der skal man

Der sker måske nemmere sjove ting og sager med en promille på 0.9...

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-02-06 11:55

martin wrote:
> [...]
> være rimelig stiv for at "tabe" den...
>
> den ser da osse forholdsvis knust ud for et styrt ved 160 Km/t.

er det ikke by design på den slags biler?
Ligesom Formel 1 biler også er designet til at gå i 1000 stumper når de
kører galt, for at føreren ikke skal blive klemt sammen inde i dåsen.

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-06 12:09

> [...]

> man mister kontrollen ved 160, den er helt stabil ved 160
> jeg vil tro at den nok nærmere har kørt 160 miles.. og selv der skal man

Dagens "sprøjte" siger der er en politiundersøgelse i gang, der er vist
flere ting som er suspekte ved det uheld. Bla. om der var tale om race i
spirituspåvirket tilstand.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 23-02-06 10:45

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> Lidt surt at miste sin Enzo på den måde, uanset om han taler sandt
> eller ej.

Jeg husker også billeder af en italiensk Enzo der var involveret i et
uheld.

Interessant at begge så ud til at være brækket over på midten, mon det er
en kontruktionsdetalje fra Ferraris side?

mvh/lars

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-06 10:53

> Interessant at begge så ud til at være brækket over på midten, mon det er
> en kontruktionsdetalje fra Ferraris side?

Hehe er der ikke NCAP tests på den slags biler, eller er det kun fiat
multipla og den slags grimme satanner der bliver testet ??

Mvh
Morten

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-02-06 10:53

"Lars Knudsen" <bofh@tiwli.com> skrev i en meddelelse

> Interessant at begge så ud til at være brækket over på midten, mon det er
> en kontruktionsdetalje fra Ferraris side?

Stjålet i direkte lige linje fra Ferguson ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : martin

Dato : 23-02-06 10:45

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> "Lars Knudsen" <bofh@tiwli.com> skrev i en meddelelse

> Stjålet i direkte lige linje fra Ferguson ;)
>

> --
> Per, Esbjerg

volvo'er knækker da osse

Fra : Anders Majland

Dato : 24-02-06 10:03

> volvo'er knækker da osse

Sidelæns ind i en lygtepæl med så høj en fart og mange biler kan skilles ad

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-02-06 10:35

Per Beer Hansen skriver:

> Lidt surt at miste sin Enzo på den måde, uanset om han taler sandt eller ej.

Citat:
"airbacken"

Hvad er det for en størrelse ?

Klaus