Kald mig bare doven
Fra : Kim

Dato : 22-02-06 21:12

http://video.google.com/videoplay?docid=-2949799481790829101&q=diesel

Kald mig bare doven ....... men jeg tror nu nok jeg kunne lære at leve med
det.

Kim

Fra : Anders Majland

Dato : 22-02-06 21:23

"Kim" <no@spam.dk> wrote in message
> http://video.google.com/videoplay?docid=-2949799481790829101&q=diesel
> Kald mig bare doven ....... men jeg tror nu nok jeg kunne lære at leve med
> det.

Kan man få den i et mere skandinavisk eller japansk (minimalistisk)
interiør.... Hmm måske man skulle købe en gammel HT bus (eller
biblioteksbus) og gå igang med
ombygning ....

Fra : tb

Dato : 22-02-06 21:54

> Kan man få den i et mere skandinavisk eller japansk (minimalistisk)
> interiør.... Hmm måske man skulle købe en gammel HT bus (eller
> biblioteksbus) og gå igang med
> ombygning ....

Hvad med den de brugte fra rejseholdet, den må da være i overskud nu

Bortset fra det. MÅ man overhovedet indrette en bus til autocamper?

Fra : Christopher S

Dato : 23-02-06 08:29

tb wrote:

> Hvad med den de brugte fra rejseholdet, den må da være i overskud nu
>

> Bortset fra det. MÅ man overhovedet indrette en bus til autocamper?

Du må ALT, bare du betaler afgift af det.. :)

Fra : tb

Dato : 23-02-06 08:36

> Du må ALT, bare du betaler afgift af det.. :)

joe, men en bus er jo afgiftsfri. Kommer der autocamper afgift på ved
ombygningen (vist 60%). AUCH hvis det er rigtigt :-/

Fra : Christopher S

Dato : 23-02-06 09:00

tb wrote:

> joe, men en bus er jo afgiftsfri. Kommer der autocamper afgift på ved
> ombygningen (vist 60%). AUCH hvis det er rigtigt :-/

Det gør der nemlig..

Fra : Anders Majland

Dato : 24-02-06 09:57

> joe, men en bus er jo afgiftsfri. Kommer der autocamper afgift på ved
> ombygningen (vist 60%). AUCH hvis det er rigtigt :-/

Derfor skal det være en gammel bus ...... Btw der var en herinde der
planlagde at bygge en "beboelsesconatainer" som han kunne køre rundt med bag
på en lastbil - er planerne der stadig eller begravede .....

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-02-06 22:06

Anders Majland explained :
> Kan man få den i et mere skandinavisk eller japansk (minimalistisk)
> interiør....

Gad vide hvad den vil koste at importere til DK ...

This is not an automated signature. I type this in to the bottom of
every message.