Blæser defekt eller hvad
Fra : ___P.Sir

Dato : 22-02-06 18:52

Renault laguna - blæseren kan kun køre i højeste trin. De andre er døde.
Hvad kan det skyldes? Er det bare en sikring - eller skal selve blæseren
helt udskiftes? (Det er altså luftsystemet til kabinen, der er tale om)
Ps.

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 19:34

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Renault laguna - blæseren kan kun køre i højeste trin. De andre er døde.
> Hvad kan det skyldes? Er det bare en sikring - eller skal selve blæseren
> helt udskiftes? (Det er altså luftsystemet til kabinen, der er tale om)

stik til formodstande defekt, eller selve modstandende defekte

--
Tom

Fra : ___P.Sir

Dato : 22-02-06 19:48

> stik til formodstande defekt, eller selve modstandende defekte

Noget man selv kan klare at skifte - eller er det for svært at komme til?
ps

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 20:00

> Noget man selv kan klare at skifte - eller er det for svært at komme til?

Kan man sagtens selv skifte hvis man VED hvor de sidder. Jeg ved det
desværre ikke ved denne bil, men i mondeo sidder de i fodbrønden i
passagersiden, helt oppe bag handskerummet. Til Fårt koster det 180 Kr at
skifte modstandende og så skal man kunne håndtere en loddekolbe

--
Tom