DAB programmer
Fra : TL

Dato : 22-02-06 11:19

Jeg har lige fået monteret en Blaupunkt Woodstock 53 i vognen, men kan
tilsyneladende ikke modtage alle DAB programmer. Jeg kan modtage et
"ensemble", som hedder "ENS DAB DR2" (eller noget i den stil) på frekvens
11C (Københavns området). Der ligger P1, P3, 100 FM m.fl., men jeg mangler
fx ROCK, SOFT og JAZZ. Ligger de programmer i et andet ensemble eller hvad
gør jeg forkert - nogen bud?
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 11:46

> Jeg har lige fået monteret en Blaupunkt Woodstock 53 i vognen, men kan
> tilsyneladende ikke modtage alle DAB programmer.

FED radio har selv haft en...

Har du sat en DAB antenne til den radio ??

Mvh
Morten

Fra : TL

Dato : 22-02-06 18:57

> "ensemble", som hedder "ENS DAB DR2" (eller noget i den stil)

Rettelse - den hedder "ENS DR DAB2"
Thomas

Fra : Flemming

Dato : 22-02-06 19:18

TL wrote:
> [...]
> men jeg mangler fx ROCK, SOFT og JAZZ. Ligger de programmer i et
> andet ensemble eller hvad gør jeg forkert - nogen bud?

Har en mage til, du skal huske at ""enable" begge bånd. Inde i en af
menuerne kan man sætte det op. Evt. kan du også sætte sørgetiden op, før du
starter en ny søgning.

Mvh. Flemming

Fra : TL

Dato : 23-02-06 10:46

> Har en mage til, du skal huske at ""enable" begge bånd. Inde i en af
> menuerne kan man sætte det op. Evt. kan du også sætte sørgetiden op, før
> du starter en ny søgning.

Hej Flemming,
Vil det sige, at de programmer jeg ikke kan finde ligger i et ensemble for
sig eller ligger de også på frekvens 11C (kbh.)?
Thomas

Fra : JimR

Dato : 26-02-06 14:49

Jeg har samme radio, på min skifter man ensemble ved at trykke PIL OP
efterfulgt af PIL op eller PIL NED

Fed radio med et temmelig 'Tysk' bruger interface

JimR