Fin Suzuki service mht. behandling af rust~
Fra : Ukendt

Dato : 21-02-06 20:24

Vil blot nævne, at en bekendts Alto har fået
en rustplet på bagsmækken.

Løsning:
Henvendte sig hos aut. forhandler som
vil foretage en komplet omlakering af smækken.

Sådan. Bilen er 12 måneder gammel.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-02-06 20:45

Olesen skriver:

> Sådan. Bilen er 12 måneder gammel.

Flot at forhandleren overholder sin rustgaranti. Den er vel på 12 år på
sådan en bil, er den ikke ?

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Rasmus

Dato : 21-02-06 21:21

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Olesen skriver:

> Flot at forhandleren overholder sin rustgaranti. Den er vel på 12 år på
> sådan en bil, er den ikke ?

Kan du sige 6 år mod gennemtæring.....
Rusten på bagsmækken er vel dækket af bilens 3 år / 100.000 km garanti

/Rasmus

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-02-06 21:25

Rasmus skriver:

> Kan du sige 6 år mod gennemtæring.....

"6 år mod gennemtæring" ja det kunne jeg godt.

> Rusten på bagsmækken er vel dækket af bilens 3 år / 100.000 km garanti

Pas.

Det er for tidligt at der kommer rust....

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-02-06 21:23

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Olesen skriver:

> Flot at forhandleren overholder sin rustgaranti. Den er vel på 12 år på
> sådan en bil, er den ikke ?

Er det ikke kun mod gennemtæring?
Rustpletter så er du vel overladt til din egen skæbne normlt?

--

/Dennis
Seat Leon 1.9 TDi - 303Nm at 2358rpm

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 21-02-06 21:53

Ja, men 'vores' 5 rustpletter på bagsmækken var alle 'stenslag' og blev
kun udbedret med en lakstift. Det var hvad man ville ofre på os - men vi
har jo også brokket os meget

/HH

Fra : Kent Glerup

Dato : 21-02-06 21:12

>Løsning:
>Henvendte sig hos aut. forhandler som
>vil foretage en komplet omlakering af smækken.
>
>Sådan. Bilen er 12 måneder gammel.

Hvad skulle forhandleren ellers ha' gjort?!?

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-06 23:09

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:evsmv15aq9f0bqbcrkgmfs2foeobbt9ud4@4ax.com...

> Hvad skulle forhandleren ellers ha' gjort?!?

Tilbudt en ny vogn da....

Fra : Kent Glerup

Dato : 22-02-06 08:22

On Tue, 21 Feb 2006 23:08:31 +0100, "Olesen" <n/a> wrote:

>"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
>meddelelse news:evsmv15aq9f0bqbcrkgmfs2foeobbt9ud4@4ax.com...

>Tilbudt en ny vogn da....

Nåhh ja!
Det er jo en Alto!
Det kunne han sgu' godt ha' gjort, bare sådan af ren medlidenhed...

Fra : Anders Christensen

Dato : 22-02-06 10:43

Kent Glerup skrev:

> Nåhh ja!
> Det er jo en Alto!
> Det kunne han sgu' godt ha' gjort, bare sådan af ren medlidenhed...

En alto?
Da jeg var med min mor ude og kigge bil havde hun også kig på en alto
indtil hun kom ind i den og konstaterede at det var en form for
plastikfrakke man tog på, og ikke en bil man satte sig ind i..

Hun endte med en noget dyrere og rarere polo

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Kent Glerup

Dato : 22-02-06 16:53

> [...]
>plastikfrakke man tog på, og ikke en bil man satte sig ind i..
>
>Hun endte med en noget dyrere og rarere polo

Det var da en dejlig positiv slutning på den historie

Da jeg prøvede at hoppe ind i en Alto, og konstaterede at jeg var i
fysisk berøring med B-stolpen, kunne det ligesom være ligemeget! Hvis
den bil leveres med sideairbags, regner jeg med at de er monteret
udvedigt..
Men sejt alligevel med en o-tæller til 10000 :)

MVH
Kent Glerup

Fra : Per Krabbe

Dato : 22-02-06 20:04

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:432pv1dplgkgp8la54s2fo67cabsla687j@4ax.com...

FUT venligst over i rigtig gruppe - en Zebra kaldes jo heller ikke en hest !

pkc