Wise guys
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-02-06 19:22

En henvisning til de wise guys der mener at det ikke er et problem at se
cyklisterne i bagspejlet:

http://www.sikkertrafik.dk/351c3e80

--
Per, Esbjerg

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 22-02-06 09:02

> En henvisning til de wise guys der mener at det ikke er et problem at se
> cyklisterne i bagspejlet:
>
> http://www.sikkertrafik.dk/351c3e80

God idé ... det er ikke alt der er bilisternes og lastbilchauffut'ernes
skyld... de bløde traffikanter må OGSÅ stå til ansvar for deres færden i
trafikken.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-02-06 14:42

Hej!

Per Henneberg Kristensen wrote:

> En henvisning til de wise guys der mener at det ikke er et problem at se
> cyklisterne i bagspejlet:

Det var da eminent dårligt udsyn den stakkels chauffør har... Er det de
lovpligtige spejle der er på bilen?

Personligt ville jeg indføre ubetinget vigepligt for _cyklisterne_ ved
sideveje/sving, men det bliver nok ikke til noget...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

http://www.fireflyseason2.com/

Fra : Leonard

Dato : 22-02-06 14:50

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Det var da eminent dårligt udsyn den stakkels chauffør har... Er det de
>lovpligtige spejle der er på bilen?

Ja, og de er rigtigt indstillet!

>Personligt ville jeg indføre ubetinget vigepligt for _cyklisterne_ ved
>sideveje/sving, men det bliver nok ikke til noget...

Uha, nej, det kan man sørme ikke forlange af de stakkels cyklister,
det er jo ikke deres skyld at de kommer i klemme under de fæle store
hjul.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::