Hvilke brugtbil-baser udover bilbasen.dk?
Fra : Niels

Dato : 20-02-06 21:37

Er der nogen brugt-baser udover bilbasen.dk der er værd at besøge? Det er
mit indtryk at (næsten) alle biler der sættes til salg på nettet i DK kan
findes på Bilbasen.dk.
Er det korrekt, eller kan jeg finde biler andre steder, der ikke er opslået
på Bilbasen.dk?

Jeg leder efter en Alfa 156 SW.

Fra : Mogens...

Dato : 20-02-06 21:41

"Niels" <dn3ho0v02@sneakemail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen brugt-baser udover bilbasen.dk der er værd at besøge? Jeg
> leder efter en Alfa 156 SW.

I så fald ville jeg annoncere hér - eller holde øje med siden:
www.cuoresportivo.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewforum&f=7

Fra : Niels

Dato : 20-02-06 21:55

Det gørjeg også en gang imellem

Annoncering er dog,så vidt vides, kun for medlemmer af Alfa-klubben, og det
er jeg pt. ikke.

Fra : Mogens...

Dato : 20-02-06 21:57

> Det gørjeg også en gang imellem

Ok...

> Annoncering er dog,så vidt vides, kun for medlemmer af Alfa-klubben, og
> det er jeg pt. ikke.

Jég ville mene, at enhver ny Alfa-handel starter med et medlemsskab af dén
klub...

Fra : BJ

Dato : 20-02-06 22:01

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ok...

> Jég ville mene, at enhver ny Alfa-handel starter med et medlemsskab af dén
> klub...

Er potterne så ringe da, man skal have støttepædagog fra starten af..?..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 20-02-06 22:07

> Er potterne så ringe da, man skal have støttepædagog fra starten af..?..;)

Det handler om ren entusiasme, Bjørn.
Ukendt begreb?

Fra : BJ

Dato : 20-02-06 22:10

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det handler om ren entusiasme, Bjørn.

Jow, jow.

> Ukendt begreb?

Nope, men der var ingen entusiaster at snakke med i Volvo-klubben..

Har du prøvet eller meldt dig ind i din nye hjemstavns potteklub:
http://www.bmwcs.com ..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 20-02-06 22:15

> Har du prøvet eller meldt dig ind i din nye hjemstavns potteklub:
> http://www.bmwcs.com ..?..

Nope -

Fra : BJ

Dato : 20-02-06 22:17

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nope -

O.k., det kan også være, du kommer i samme situation som jeg kom i
Volvo-klubben .... ingen kørte i S80 og i dit tilfælde ... ingen kører
diesel.:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 20-02-06 22:19

> O.k., det kan også være, du kommer i samme situation som jeg kom i
> Volvo-klubben .... ingen kørte i S80 og i dit tilfælde ... ingen kører
> diesel.

Forstår sarkasmen, men netop BMW'en findes der en del af, selvom
majoriteten kører benzin...

Fra : BJ

Dato : 20-02-06 22:21

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Forstår sarkasmen, men netop BMW'en findes der en del af, selvom
> majoriteten kører benzin...

Det er ment kærligt Mogens, du var Alfist om en hals og du har haft(har alle
muligheder for en super Alfa, men du valgte en BMW Diesel.

Jeg forstå det/dig ikke..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 20-02-06 22:24

> Det er ment kærligt Mogens, du var Alfist om en hals og du har haft(har
> alle muligheder for en super Alfa, men du valgte en BMW Diesel.

Jow jow, men jeg har skam set på en Alfa Romeo 166

> Jeg forstå det/dig ikke.

BMW Touring'en er et fornuft køb, fordi jeg skulle flytte - det
har vist sig at være en fremragende beslutning at købe den.

Fra : BJ

Dato : 20-02-06 22:25

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er ment kærligt Mogens, du var Alfist om en hals og du har haft(har
>
> Jow jow, men jeg har skam set på en Alfa Romeo 166

O.k.

> BMW Touring'en er et fornuft køb, fordi jeg skulle flytte - det
> har vist sig at være en fremragende beslutning at købe den.

O.k., men det er stadig ikke en Alfa og fornuften råder ikke, når man er
inkarneret Alfist..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 20-02-06 22:30

> O.k., men det er stadig ikke en Alfa og fornuften råder ikke, når man er
> inkarneret Alfist...

OK, så er jeg kun halvhjertet

Fra : BJ

Dato : 20-02-06 22:31

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> OK, så er jeg kun halvhjertet

Du er hermed taget til nåde..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-02-06 22:23

On Mon, 20 Feb 2006 22:16:43 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>O.k., det kan også være, du kommer i samme situation som jeg kom i
>Volvo-klubben .... ingen kørte i S80 og i dit tilfælde ... ingen kører

Uhaja. Den situation kan jeg genkende.

Ingen kørte Stilo, og jeg kunne være farfar til de fleste af de
fremmødte.

Det tager iøvrigt uendelig lang tid at få friturelugten ud af tøjet
efter et par timer i shopping-centeret. *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 20-02-06 22:27

KLIP

> [...]
>
> Det tager iøvrigt uendelig lang tid at få friturelugten ud af tøjet
> efter et par timer i shopping-centeret. *LOL*

LOL, hvad så med kebab-lugt..?..))

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-02-06 22:30

On Mon, 20 Feb 2006 22:26:30 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

>KLIP

>LOL, hvad så med kebab-lugt..?..))

>--

Det er jo svært for en ikke-ekspert på området at skelne det ene fra
det andet. .

Det er i slige tilfælde man lærer forskellen på duft og lugt.

Jeg synes personligt at det dufter godt f.eks. på A Hereford
Beefstouw.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 20-02-06 22:35

KLIP

> Jeg synes personligt at det dufter godt f.eks. på A Hereford
> Beefstouw.

Helt enig, af okse og læder..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Frederik C

Dato : 21-02-06 10:57

> [...]
>
> Det tager iøvrigt uendelig lang tid at få friturelugten ud af tøjet
> efter et par timer i shopping-centeret. *LOL*

Tja, har et lignende problem med Subaru.

STI-drengene er ikke så interesseret i en Legacy 1,8 DL fra 93... :(

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens...

Dato : 20-02-06 23:06

www.autoatlas.dk www.biltorvet.dk og www.bilpriser.dk/carsearch.do

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 21-02-06 17:57

> "Niels" <dn3ho0v02@sneakemail.com> skrev i en meddelelse

> www.autoatlas.dk www.biltorvet.dk og www.bilpriser.dk/carsearch.do

Samt http://www.dba.dk
http://www.bilmagasinet.dk (opslag på bilbasen men nogle gange hurtigere)
Flere på http://www.bil-guide.dk/ se mift på siden.

Mvh Peter

Fra : Niels

Dato : 21-02-06 18:38

Ingen biler på disse baser som jeg ikke også kunne finde på Bilbasen.dk!
Er det virkelig sådan at Bilbasen stort set dækker 100 %?

PS: Jeg er ikke ude på at reklamere for Bilbasen.dk, jeg vil blot gerne se
alle biler til salg, uden at bruge unødvendigt krudt.

Fra : Jan Jensen

Dato : 21-02-06 19:51

Jeg er ikke i tvivl om at base-mæssigt er bilbasen langt bredest dækkende.
Bl.a. takket være deres tilbud til forhandlere. Og de private kommer jo
også,
hvor der er flest andre "kunder".
Eneste reelle alternativ, specielt fra private og vedr. billigere biler, er
DBA.

Venligst

Jan