Uorginale reservedele til Renault
Fra : Bent

Dato : 19-02-06 20:23

Hej Gruppe.

Jeg skal ud og have købt en del reservedele til min gamle Renault 19 1.7 GTX
´90.
Kender i steder i Østjylland der sælger uoriginale (men nye) reservedele til
Renault?
Jeg syntes ikke umiddelbart at jeg har fundet dem hos Høyer Autodele eller
T-Hansen.
Andre gode bud?

Mvh.

Bent

Fra : Leo Jensen

Dato : 19-02-06 20:59

"Bent" <NO_SPAMschierff@hotmail.comNO_SPAM> skrev i en meddelelse
> [...]
> til Renault?
> Jeg syntes ikke umiddelbart at jeg har fundet dem hos Høyer Autodele eller

Uden i øvrigt at vide en pind om emnet: Tyskland. Der sælges forholdsvis
mange dernede og temmelig få herhjemme.

Leo

Fra : ena

Dato : 19-02-06 21:52

"Leo > Uden i øvrigt at vide en pind om emnet: Tyskland. Der sælges
forholdsvis
> mange dernede og temmelig få herhjemme.

De fleste er for længst hugget op i Tyskland og andre normaltbeskattede
lande - så drnede finder du nok ikke mange dele.

Fra : Mogens...

Dato : 19-02-06 22:16

"ena" <ekk@nomail.com> skrev i en meddelelse

> De fleste er for længst hugget op i Tyskland og andre normaltbeskattede
> lande - så drnede finder du nok ikke mange dele.

Der er masser af dele og biler til aslg på www.mobile.de
Der er endnu flere af slagsen i Frankrig.
Renault 19 var iøvrigt Europas mest solgte biler 7 år i træk.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-02-06 22:23

On Sun, 19 Feb 2006 21:16:09 GMT, "Mogens..."
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

> [...]
>Der er endnu flere af slagsen i Frankrig.
>Renault 19 var iøvrigt Europas mest solgte biler 7 år i træk.

Og hvis jeg ikke husker forkert, så er det den mest solgte franske bil
i Tyskland nogensinde.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 19-02-06 22:12

> [...]
> reservedele til Renault?
> Jeg syntes ikke umiddelbart at jeg har fundet dem hos Høyer Autodele

Prøv Franske Autodele. 86109500
FOC

Fra : Bent

Dato : 20-02-06 07:28

"Freddy O. Christensen" <foc@rosenholmsxxxx.net> skrev i en meddelelse

> Prøv Franske Autodele. 86109500

Jeg vil prøve at ringe til dem idag. Har du personlig erfaring med firmaet?
Efter et kig på deres hjemmeside, ser det nemlig ikke specielt seriøst ud.
Men man kan selvfølgelig godt være bedre til biler end til hjemmesider ;)
Jeg snublede også lige over http://bildele.dk/
Nogen der har erfaringer med dem?

Bent

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 20-02-06 18:48

> [...]
> firmaet? Efter et kig på deres hjemmeside, ser det nemlig ikke specielt
> seriøst ud. Men man kan selvfølgelig godt være bedre til biler end til

Jeg er spændt på at høre hvad du finder ud af, skal bruge to nye tromler til
konens 19ér.

/Carsten

Fra : Søren

Dato : 23-02-06 14:15