Pioneer-manual?
Fra : Lars

Dato : 19-02-06 12:35

Hej.
Da jeg købte min ældre Escort sad der en Pioneer DEH-525R - spilledåse i.
Jeg har prøvet at rode og Google efter en manual til sagen, men har kun
fundet blindgyder.
Er der nogen, der har et tip til, hvor man opdriver sådan en Pedro henne?
Det ville jo være sjovt at kunne andet med den end bare tænde og slukke :->
Tak for evt. hjælp.
Lars

Fra : jan@stevns.net

Dato : 19-02-06 12:44

"Lars" <kedelig@ofir.dk> skrev :

>Er der nogen, der har et tip til, hvor man opdriver sådan en Pedro henne?

Prøv at kede dig lidt mindre ;) - google er din ven

søger du på DEH-525R - så er aller første link det du søger :
http://vip.pioneer.se/sok_bruksanv/svensk/deh-424r.pdf

værså artig ;)

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Lars

Dato : 19-02-06 12:59

Afsløret!!!!
For et par uger siden, da jeg sidst trampede på lige netop dét link, førte
det til en pdf-manual på et østeuropæisk sprog, som jeg tror var noget
polsk,
for det var præcis mage til et af dem fra de polske links længere nede i
Google-resultaterne. Se svensk, det kan man vel stave sig igennem.
Beviser bare, at man lige skal gen-Google INDEN man spørger
Vor Tak Med Røde Ører...
Lars

Fra : jan@stevns.net

Dato : 19-02-06 13:54

"Lars" <kedelig@ofir.dk> skrev :

>Vor Tak Med Røde Ører...

bare du bliver glad er missionen jo fuldendt ;)

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 19-02-06 12:51

Lars fik sine fingre den 19 feb 2006 til at fremtrylle følgende i
dk.fritid.bil:

> [...]
> Er der nogen, der har et tip til, hvor man opdriver sådan en Pedro
> henne? Det ville jo være sjovt at kunne andet med den end bare

Kan du bruge en på svensk.
http://vip.pioneer.se/sok_bruksanv/svensk/deh-424r.pdf
fundet på under 20 sek. med google.

Her var mine søgekriterier.:
http://www.google.dk/search?q=DEH-525R&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8
&client=firefox-a&rls=org.mozilla:da-DK:official

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 19-02-06 12:59

hej lars..

der kommer en service manual på dk.binaer..
håber du kan se de binaere grupper..

mvh
Søren (9000)