Af hjertet tak.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-02-06 22:32

Kommer trillende med fuld hane sammen med alle de andre i færgetrækket
på vej hjem i eftermiddag.

Lige der hvor motorvejen fra Rødby holder op med at være motorvej, er
de ved at råde bod på sagerne.

Så kommer der sådan en håndværker-fætter i sin kassevogn der liiige
skal mase sig udenom.

Ikke nok med det. Han klasker også lige bremsen i, indtil
speedometeret viser præcis 80 km/t.

OK. Man er snart så vant til det, så det eneste jeg tænkte var:

Det er s'gu i orden. Man må ikke køre hurtigere dér, så hvis han også
overholdt de 50 længere fremme, og 110 når der kom motorvej igen, så
er det i orden med mig.

Så kom overraskelsen.

ATK havde s'gu en VW holdende lige der hvor vejarbejdet begynder. Ham
er jeg ikke helt sikker på at jeg havde set i tide.

Så hvis der mod forventning (r*vhuller alle til hobe *LOL*), skulle
være én her fra gruppen der var ude og køre i en NCC kassevogn på det
pågældende sted lidt i halv to i eftermiddags, kan der godt beviliges
en pilsner eller to, hvis jeg selv må deltage.

Under alle omstændigheder et nydeligt træk. Af hjertet tak.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-02-06 22:52

> [...]
> pågældende sted lidt i halv to i eftermiddags, kan der godt beviliges
> en pilsner eller to, hvis jeg selv må deltage.

Det var mig. Send dem bare :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-02-06 22:53

> ATK havde s'gu en VW holdende lige der hvor vejarbejdet begynder. Ham
> er jeg ikke helt sikker på at jeg havde set i tide.

Har du ikke valkien tændt? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-02-06 22:59

On Sat, 18 Feb 2006 22:52:58 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Har du ikke valkien tændt? :)

>--

Det tror jeg nok, men der sker aldrig noget i de maskiner mere.

Der er ikke nogen der gider spilde tid på at hjælpe lidt her og der,
når man finder ud af, at man skal tale østeuropæisk for at det virker.
Der er ufatteligt få danskere tilbage i førerhusene nu om dage.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-02-06 23:59

Folmer Rasmussen wrote:

> Der er ufatteligt få danskere tilbage i førerhusene nu om dage.

En enkelt i hver er vel også nok ved kørsel i danmark?

MVh. Uffe Ravn

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-02-06 10:31

> Det tror jeg nok, men der sker aldrig noget i de maskiner mere.
>
> Der er ikke nogen der gider spilde tid på at hjælpe lidt her og der,
> når man finder ud af, at man skal tale østeuropæisk for at det virker.

:)

> Der er ufatteligt få danskere tilbage i førerhusene nu om dage.

Hvilket land kommer du så fra? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-02-06 11:43

On Sun, 19 Feb 2006 10:30:44 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>:)

>Hvilket land kommer du så fra? :)

>--

Jylland!

Nærmere bestemt en nordlig provins kaldet Vendsyssel.

--

Venlig hilsen
Folmer