løsningen på nutidens problemer
Fra : 8651865@gmail.com

Dato : 17-02-06 14:58

Hej, løsningen på nutidens problemer -->
http://www.islamway.com/mohammad/?lang=dan

Fra : BJ

Dato : 17-02-06 15:01

<8651865@gmail.com> skrev i en meddelelse

The Gods and profets are not evil ...... MAN is EVIL and the most STUPID and
DESTRUCTIVE animal on this planet.

...og til ære for dig, dit fjols, også ovennævnte på DANSK:

Guderne og profeterne er ikke onde .... MENNESKET er ONDT og det mest
STUPIDE og DESTRUKTIVE dyr på denne planet.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 15:59

BJ wrote:
> ..og til ære for dig, dit fjols
[...]

Ja, mennesket er ondt, studpid og destruktivt

/Ole

Fra : BJ

Dato : 17-02-06 16:02

"Ole S." <-> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
>
> Ja, mennesket er ondt, studpid og destruktivt

Netop, ud over moder natur er vi det eneste dyr, der er i stand til komplet
at lægge planeten øde og vi kalder os intelligente...Vor Herre bevare os..:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 16:12

BJ wrote:
> Netop, ud over moder natur er vi det eneste dyr, der er i stand til
> komplet at lægge planeten øde og vi kalder os intelligente...Vor
> Herre bevare os..:)

Jeg tænkte nu mere på din kommentar om skribenten (læs: fjols).
Den virker lidt komisk i en sammenhæng, hvor mennesket omtales som ondt,
studpid og destruktivt.
Men nå, gad nok vide hvad det oprindelige indlæg har af relation til en
bil-nyhedsgruppe... Måske er Elefantens År godt for bilismen generelt?
Eller.... hmmm

MVH Ole

Fra : BJ

Dato : 17-02-06 16:20

"Ole S." <-> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg tænkte nu mere på din kommentar om skribenten (læs: fjols).
> Den virker lidt komisk i en sammenhæng, hvor mennesket omtales som ondt,
> stupid og destruktivt.

Netop, mennesker tænker ikke generelt, men koncentrerer sig kun om småting,
de er i stand til at kapere og forholde sig til..

> Men nå, gad nok vide hvad det oprindelige indlæg har af relation til en
> bil-nyhedsgruppe... Måske er Elefantens År godt for bilismen generelt?

Det er jeg sikker på.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas J.

Dato : 17-02-06 16:30

Den Fri, 17 Feb 2006 15:00:37 +0100 sendte "BJ"
<mrbearSL@ETpost.tele.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>
>Guderne og profeterne er ikke onde .... MENNESKET er ONDT og det mest
>STUPIDE og DESTRUKTIVE dyr på denne planet.

Så er spørgsmålet jo bare om du selv er villig til at begå selvmord
for at mindske lidt af ondskaben....

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (27.000 km)

Fra : BJ

Dato : 17-02-06 16:41

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:jtqbv11v776jnhhibmcco6ocb8q397bgit@4ax.com...

KLIP

> Så er spørgsmålet jo bare om du selv er villig til at begå selvmord
> for at mindske lidt af ondskaben....

Nu er ser det jo ud til Elefantens År vil blive helt godt for
(privat-)bilismen, så selvmord har jeg endnu ikke overvejet...

Hvad med dig selv, du har jo en raket fra oprindelseslandet af
selvmordspiloter..;)..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-02-06 18:18

8651865@gmail.com skrev:
> Hej, løsningen på nutidens problemer -->
> http://www.islamway.com/mohammad/?lang=dan

Der står da ikke noget om hvordan man får folk til at lade være med at
spamme.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86