Så blev potten udskiftet :-))))
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 14-02-06 13:27

Solgte vores Carisma '02 i sidste uge, og hentede den nye øse i Søndags - en
Mazda6 2,0 DE "Touring" St. Car fra '05.

Mannner hvor kan de to biler da bare slet ikke sammenlignes på nogen som
helst måde! Der kommer til at gå laaaaaang tid, før smilerynkerne forsvinder
fra dét her fjæs )))

Glæder mig som et lille barn til vi skal sydpå med campingvognen til sommer.

Mvh
Michael

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-02-06 14:55

"Michael Jørgensen" <nixenbixen@dukantronej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsvinder
> fra dét her fjæs )))
>
> Glæder mig som et lille barn til vi skal sydpå med campingvognen til

Mon ikke I tager på en lille prøvecampingtur inden ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 14-02-06 14:58

[snip]
> Mon ikke I tager på en lille prøvecampingtur inden ;)

Stensikkert! Og vi kunne også godt finde på at køre en tur i bilen uden CV

Michael

Fra : Brian S Jensen

Dato : 14-02-06 18:44

> [snip]
>
> Stensikkert! Og vi kunne også godt finde på at køre en tur i bilen uden CV
>

> Michael

SIKKERT !!

Kender det godt - vi har lige skiftet vores BMW 525i E34 ud med en
528i E39 (Steptronic aut. Læder klima und alles) - den holder stort
set ikke stille - på trods af at den stadig kører på EU-Export plader

- og uden kasko....men den VIL bare ud at køre

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mogens...

Dato : 14-02-06 19:54

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kender det godt - vi har lige skiftet vores BMW 525i E34 ud med en
> 528i E39 (Steptronic aut. Læder klima und alles)

Tillykke og velkommen i klubben - hvilken årgang?

Fra : Brian S Jensen

Dato : 14-02-06 22:31

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke og velkommen i klubben - hvilken årgang?

Hej

En 96'er med 119.000 km på bagen - og ingen vinterkørsel - den
er som ny i undervognen - bremserør, styrestænger, fjedre m.m.
ligner nogle nye

Og alt udstyr (selv inkl trækket !) monteret fra fabrikken - ikke ÉN
eneste uoriginal ledning at finde nogle steder

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mogens...

Dato : 14-02-06 22:37

> En 96'er med 119.000 km på bagen - og ingen vinterkørsel - den
> er som ny i undervognen - bremserør, styrestænger, fjedre m.m.
> ligner nogle nye

Lækkert

> Og alt udstyr (selv inkl trækket !) monteret fra fabrikken - ikke ÉN
> eneste uoriginal ledning at finde nogle steder

Du kender godt tricket med at checke det ved forhandleren via stelnummeret.
Endvidere kan han også checke km ved at lægge nøglen i en særlig enhed,
tilsluttet PC'en.

Vi gjorde ovenstående, da jeg købte min '03 E39 530d Touring,
og vi fik en alenlang seddel i hånden

Fra : Brian S Jensen

Dato : 14-02-06 22:44

> [...]
> tilsluttet PC'en.
>
> Vi gjorde ovenstående, da jeg købte min '03 E39 530d Touring,

Nej, det trick kender jeg ikke - er det hos BMW man skal finde sådan
en "særlig enhed" ?

Og hvad fremgår af sedlen ?

Men jeg tvivler nu ikke på hverken km-stand eller den "påståede" undladelse
af vinterkørsel - dels passer servicebogen fint, dels kører den RGITG godt
og dels har jeg ikke set andre E39'er med så flot undervogn - og jeg har
trods alt været rundt og se/prøve ca. 15-20 i det danske siden nytår

Sådan en 530d Touring er da også en fin vogn

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mogens...

Dato : 14-02-06 22:50

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, det trick kender jeg ikke - er det hos BMW man skal finde sådan
> en "særlig enhed" ?

Jep - værkføreren har den sikkert.

> Og hvad fremgår af sedlen ?

ALT originalt monteret udstyr. Du får simpelthen en komplet liste
over hver en stump, der er monteret - eller valgt udeladt. I min havde
den tidligere ejer valgt at få bilen leveret uden reservehjul - dét står
også på listen !

> [...]
> og dels har jeg ikke set andre E39'er med så flot undervogn - og jeg har
> trods alt været rundt og se/prøve ca. 15-20 i det danske siden nytår

Undervognen er da ellers totalt indkapset og svær at "se"

> Sådan en 530d Touring er da også en fin vogn

Ja, den kører rimeligt

Ejendommeligt at floore speederen: Man mærker eller hører ikke noget
særligt, men speedometeret flyver over skala'en og ræser mod toppen :)

Fra : Brian S Jensen

Dato : 14-02-06 23:03

> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jep - værkføreren har den sikkert.

Prøver at høre hos Høgh(BMW, Odense) på torsdag hvor den alligevel skal
derud og ha' skiftet olie m.v.

> Undervognen er da ellers totalt indkapset og svær at "se"

Korrekt, men der er nu alligevel steder hvor man kan se bærearme, fjedre,
bremserør osv.

> Ja, den kører rimeligt
>
> Ejendommeligt at floore speederen: Man mærker eller hører ikke noget
> særligt, men speedometeret flyver over skala'en og ræser mod toppen :)

Ja, E39 er usædvanlig støjsvag - man fristes faktisk til at sige at den
kører
uovertruffet

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mogens...

Dato : 14-02-06 23:08

> Prøver at høre hos Høgh(BMW, Odense) på torsdag hvor den alligevel skal
> derud og ha' skiftet olie m.v.

Så kan han udskrive udstyrslisten ved samme lejlighed.
Da vi i '05 hentede en '01 525i og fik listen udskrevet, "opdagede"
den nybagte ejer et benzinfyr

> Ja, E39 er usædvanlig støjsvag - man fristes faktisk til at sige at den
> kører uovertruffet

Motorvejsexpress - skabt til hurtig kørsel. Min har original sænket
M-undervogn med aut. niveauregulering. Den kører som på skinner
og uden krængning under alle forhold og hastigheder !

Fra : Brian S Jensen

Dato : 14-02-06 23:24

> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så kan han udskrive udstyrslisten ved samme lejlighed.
> Da vi i '05 hentede en '01 525i og fik listen udskrevet, "opdagede"
> den nybagte ejer et benzinfyr

Jeg opdagede faktisk også først det fabriksmonterede fyr da vi kom
hjem med den

> Motorvejsexpress - skabt til hurtig kørsel. Min har original sænket
> M-undervogn med aut. niveauregulering. Den kører som på skinner
> og uden krængning under alle forhold og hastigheder !

Også original M-undervogn her - pynter og kører fremragende

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 08:29

"Brian S Jensen" <mailto:m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
"Re: Så blev potten udskiftet ))"

> Jeg opdagede faktisk også først det fabriksmonterede fyr da vi kom
> hjem med den

He he :)

> Også original M-undervogn her - pynter og kører fremragende

Hvad er der af dæk- og fælgmontering - jég kører på "17
M5-fælge med dæk i 235 mm bredden...

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Brian S Jensen

Dato : 15-02-06 14:37

<Mogens...> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Re: Så blev potten udskiftet ))"

> He he :)

> Hvad er der af dæk- og fælgmontering - jég kører på "17

Den kører på dem den er født med "540i fælge" med 225x16

Jeg skal ha' købt nogle 18" sommerdæk/fælge, men er meget i tvivl
- umiddelbart synes jeg at E39 ser kanon godt ud med AC Schnitzer Type-II
(ja, ja - det er et gammelt design) og Alpina's "almindelige" fælge er også
flotte
til den.

Lidt svært at finde ud af hvad det skal være

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 16:18

"Brian S Jensen" <mailto:m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
"Re: Så blev potten udskiftet ))"

> Den kører på dem den er født med "540i fælge" med 225x16

Hmm...

> [...]
> (ja, ja - det er et gammelt design) og Alpina's "almindelige" fælge er også
> flotte til den. Lidt svært at finde ud af hvad det skal være

Da vi var ude at handle i lørdags, stod der en E60 Alpina B5
på parkeringspladsen. Junior og jeg kom ikke længere, men
blev simpelthen hængende ved bilen. Damm, den var lækker.
Alpina-fælge er min favorit !

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Brian S Jensen

Dato : 15-02-06 19:09

> "Brian S Jensen" <mailto:m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Re: Så blev potten udskiftet ))"

> Hmm...

Det skal du skam ikke "Hmmm" 'e de er da fine nok til vinterdæk

Noget af de fedeste originale ekstraudstyr, er musikken - født med
BMW Proffesional RDS med DSP forstærker og 14 højttalere -
inkl. subwoofere - DET spiller

> Da vi var ude at handle i lørdags, stod der en E60 Alpina B5
> på parkeringspladsen. Junior og jeg kom ikke længere, men
> blev simpelthen hængende ved bilen. Damm, den var lækker.
> Alpina-fælge er min favorit !

Uha, sådan en Alpina er noget af det ypperligste - superflot og
fremfor alt, ikke overgejlet

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mogens...

Dato : 15-02-06 19:14

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det skal du skam ikke "Hmmm" 'e de er da fine nok til vinterdæk

Jow jow - jeg har jo det samme til vinterkørsel

> Noget af de fedeste originale ekstraudstyr, er musikken - født med
> BMW Proffesional RDS med DSP forstærker og 14 højttalere -
> inkl. subwoofere - DET spiller

Lækkert - jeg må nøjes med den mindre udgave med kun 10 højttalere.
Til gengæld har jeg DVD-navi Prof. med TV

> Uha, sådan en Alpina er noget af det ypperligste - superflot og
> fremfor alt, ikke overgejlet

Men dyr - 110.000 euro, og det er manne peng'

Fra : Thomas Krath

Dato : 15-02-06 21:37

> Lækkert - jeg må nøjes med den mindre udgave med kun 10 højttalere.
> Til gengæld har jeg DVD-navi Prof. med TV

Jeg kan godt se problemet!! Sur røv, hva'!! ;)

Endnu en BMW E39-nørd i NG'en, hva' ;) Hehe...

Ej det er sgu en fed bil, E39 M5 må være noget nær det ultimative at eje!

--
Mvh/TK
.... uden navi og med kun 4 højtalere, men til gengæld med 8 cyl. om 5700

Fra : Mogens...

Dato : 15-02-06 21:44

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan godt se problemet!! Sur røv, hva'!! ;)

Tja' - du kender jo min hang til dyb bas

> Endnu en BMW E39-nørd i NG'en, hva' ;) Hehe...

Rolig nu - blot fordi man løb ind i en 530... :)

> Ej det er sgu en fed bil, E39 M5 må være noget nær det ultimative at eje!

Ham jeg købte af havde netop solgt sin M5 - han var ikke imponeret.

Beklager men en 535d eller Alpina D10 lettere chippet rykker
sandsynligvis endnu mere vildt. Vi må du at prøve !
0-100 på 6,6, men de 500 Nm og aut. gear rydder sikkert autostrada'en

Fra : Thomas Krath

Dato : 15-02-06 21:51

> Ham jeg købte af havde netop solgt sin M5 - han var ikke imponeret.

Hmm... du sagde da at han havde solgt sin E39 M5 og købt en E60 M5. Han var
ikke imponeret af E60'eren ifht. E39, men E39'eren var blevet for
gammel!?!?!

--
Mvh/TK
http://www.tkrath.dk/forum/dfb/performance-vectra.wav

Fra : Mogens...

Dato : 15-02-06 21:55

> Hmm... du sagde da at han havde solgt sin E39 M5 og købt en E60 M5.

Jow...

> Han var ikke imponeret af E60'eren ifht. E39, men E39'eren var blevet for
> gammel!?!?!

Han var ikke imponeret af sin E39 M5 ift. de moderne dieseluhyrer,
der i mellemtiden er kommet frem.Især mellemaccelerationerne....

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-02-06 22:19

On Wed, 15 Feb 2006 20:54:32 GMT, "Mogens..."
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

> [...]
>
>Han var ikke imponeret af sin E39 M5 ift. de moderne dieseluhyrer,
>der i mellemtiden er kommet frem.Især mellemaccelerationerne....

Det var li'godt satans.

Er folk ved at få øjnene op for at det ikke er så tosset at køre med
stive tændkabler? *LOL*

Der kan man bare se.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens...

Dato : 15-02-06 22:23

> Det var li'godt satans.
> Er folk ved at få øjnene op for at det ikke er så tosset at køre med
> stive tændkabler? *LOL*
> Der kan man bare se.

Der er jo ikke tale om almindelig biler, Folmer - så det er dieselbiler,
der ligger milevidt fra Passat'erne

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-02-06 22:43

On Wed, 15 Feb 2006 21:22:50 GMT, "Mogens..."
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>Der er jo ikke tale om almindelig biler, Folmer - så det er dieselbiler,
>der ligger milevidt fra Passat'erne

>--

Det er vel i bund og grund et spørgsmål om hvor de er købt?

Almindeligheden af en bil er kun et spørgsmål om, hvor mange der har
råd til at købe den.

I Sverige er finere biler mere almindelige.

Det er et faktum at et flertal af skribenterne herinde, med hang til
hurtige biler lige så stille er ved at lukke de stive tændkabler ind i
varmen.

Det foregår ganske vist umådeligt diskret, for man skulle jo nødigt
tabe ansigt.

Desuden kunne Tom K. jo gå hen og vinde Le Mans igen i år, og så skal
man jo også have argumentationen klar til dét.

Sådan er livet.

Selv Bil-Magasinet er ifærd med at sluge kameler. De har lige haft en
Hyundai til brugt-test.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 15-02-06 22:46

KLIP

> Selv Bil-Magasinet er ifærd med at sluge kameler. De har lige haft en
> Hyundai til brugt-test.

FORTÆL..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-02-06 16:06

On Wed, 15 Feb 2006 22:46:26 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

>KLIP

>FORTÆL..

>--

Jamen uhadadada.

Vi er ude i ting som:

Koreansk gennembrud.

Som brugtbil er der næsten kun godt at sige.

Holder prisen godt.

65% af bilen lavet i højstyrkestål, og alt undtagen taget er
galvaniseret. desuden kun ganske få svejsninger og samlinger hvor
rusten kan få fat.

Kvikt og moderne design.

Undervogn med stabile bøsninger.

Osv.

Nu kommer det bedste:

Der er tale om noget så beskedent som en Getz fra 2003. *LOL*

Manden bag ordene er Peter Clausen, redaktøren af deres Brugt-Revy.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-06 17:21

> Kvikt (og moderne) design.

LOL - kvikt design

Fra : BJ

Dato : 16-02-06 17:48

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> LOL - kvikt design

Det var så det eneste negative, der faldt dig ind ...ROTFL..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-06 17:56

> Det var så det eneste negative, der faldt dig ind ...ROTFL..

Næ, jeg har ikke noget imod de biler...................................

Fra : BJ

Dato : 16-02-06 17:55

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Næ, jeg har ikke noget imod de biler...................................

Så siger vi det......

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-06 18:04

> Så siger vi det......

Som jeg skrev forleden "privat", har jeg aldrig prøvet een af slagsen,
ligesom min opfattelse lider af mangel på up-datet viden. Så er det jo
helt fint, at man hér i gruppen og ike mindst andre steder kan få ind-
hentet det forsømte og endda på sigt måske ændre opfattelse.

Indtil videre er min mening - på grund af din pågående og intense salgs-
mæssige indsats - ændret til: "Jeg har ikke noget imod..."

Fra : BJ

Dato : 16-02-06 18:11

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
>
> Indtil videre er min mening - på grund af din pågående og intense salgs-
> mæssige indsats - ændret til: "Jeg har ikke noget imod..."

Halleluuuuja og Amen...LOL.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-06 18:15

> Halleluuuuja og Amen...LOL.

Præcis

Fra : Mogens...

Dato : 15-02-06 22:48

> Det er vel i bund og grund et spørgsmål om hvor de er købt?

Nope...

> Almindeligheden af en bil er kun et spørgsmål om, hvor mange der har
> råd til at købe den.

Måske...

> I Sverige er finere biler mere almindelige.

Ja, Sverige har Europarekorden, statistisk set...

> Det er et faktum at et flertal af skribenterne herinde, med hang til
> hurtige biler lige så stille er ved at lukke de stive tændkabler ind i
> varmen.

Rolig nu

> Det foregår ganske vist umådeligt diskret, for man skulle jo nødigt
> tabe ansigt.

Hjerne du, hjerne

> Desuden kunne Tom K. jo gå hen og vinde Le Mans igen i år, og så skal
> man jo også have argumentationen klar til dét.

Dét gør han så ikke i år...

> Sådan er livet.

Kender man o fra France

> Selv Bil-Magasinet er ifærd med at sluge kameler. De har lige haft en
> Hyundai til brugt-test.

ROFL

Fra : Thomas Krath

Dato : 15-02-06 23:34

> Han var ikke imponeret af sin E39 M5 ift. de moderne dieseluhyrer,
> der i mellemtiden er kommet frem.Især mellemaccelerationerne....

Du sagde også at han var en lidt speciel gut - dermed beviset ;) Intet
overgår da den E39 M5!!

Fra : Thomas Krath

Dato : 14-02-06 21:12

> 528i E39 (Steptronic aut. Læder klima und alles) - den holder stort
> set ikke stille - på trods af at den stadig kører på EU-Export plader

Tillykke - feeed bil, men du skulle ha' købt en 2001 M5 i stedet for i
LeMans blå ;) Går ud fra det er i Sverige, når nu du forsat kører rundt på
eksportpladerne?? :)

Fra : Brian S Jensen

Dato : 14-02-06 22:28

> Tillykke - feeed bil, men du skulle ha' købt en 2001 M5 i stedet for i
> LeMans blå ;) Går ud fra det er i Sverige, når nu du forsat kører rundt
> [...]

Hej Thomas

Nej, jeg er ikke til blå

Sverige ? - nej, den er hentet i Warendorf i Tyskland

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Thomas Krath

Dato : 14-02-06 23:18

> Sverige ? - nej, den er hentet i Warendorf i Tyskland

Altså at du bor i Sverige? Du må ikke køre på andre plader i DK end danske
prøveplader, danske grænseplader eller alm. danske plader (hvide/gule). Det
andet er meget ulovligt og koster en bondegård i afgift og bøde til SKVAT.

Fra : Brian S Jensen

Dato : 14-02-06 23:26

> [...]
> danske prøveplader, danske grænseplader eller alm. danske plader
> (hvide/gule). Det andet er meget ulovligt og koster en bondegård i afgift

Iflg. papierne og politimyndigheden i Tyskland er det noget nyt pr. 1/1-06
og gælder i EU - politiet i Svendborg aner intet om det (har forhørt mig)

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mogens...

Dato : 15-02-06 06:51

> Iflg. papierne og politimyndigheden i Tyskland er det noget nyt pr. 1/1-06
> og gælder i EU - politiet i Svendborg aner intet om det (har forhørt mig)

Men ej gældende for DK - kun de andre EU-lande.
Døftede det ved grænsen sidste gang - ultimo 2005

Fra : Thomas Krath

Dato : 15-02-06 21:27

> Men ej gældende for DK - kun de andre EU-lande.
> Døftede det ved grænsen sidste gang - ultimo 2005

Ja, de tyske myndigheder aner intet om hvordan det fungerer i Danmark! Ring
til SKAT og tal med en kompetent medarbejder, så får du dig en overraskelse!
Jeg turde ikke køre rundt på dem i Danmark, med dansk adresse!

Fra : Brian S Jensen

Dato : 15-02-06 22:43

> [...]
> Ring til SKAT og tal med en kompetent medarbejder, så får du dig en
> overraskelse! Jeg turde ikke køre rundt på dem i Danmark, med dansk

Jeg har ringet til det danske forsikringsselskab som står anført på papierne
(Dansk Forening For International Motorkøretøjsforsikring) og de siger
at det er lovligt nok

Osse lige meget - de gælder kun til i morgen - der skal jeg godt nok lige
en smut forbi BMW i Odense - men hva' - det må da absolut være
i "god tro"

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Thomas Krath

Dato : 15-02-06 23:36

> Osse lige meget - de gælder kun til i morgen - der skal jeg godt nok
> lige en smut forbi BMW i Odense - men hva' - det må da absolut være
> i "god tro"

Det er du vist ikke længere, hva' ;)

Fra : Brian S Jensen

Dato : 16-02-06 14:54

> Det er du vist ikke længere, hva' ;)
>
> --
> Mvh/TK
> http://www.tkrath.dk/forum/dfb/performance-vectra.wav

Os her på Fyn er altid i god tro

Nu er den parkeret godt og grundigt i garagen og venter på nogle
DK-plader

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-06 17:22

> Nu er den parkeret godt og grundigt i garagen og venter på nogle
> DK-plader

Forhåndsvurderingens højde ?

Fra : Brian S Jensen

Dato : 16-02-06 19:24

> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Forhåndsvurderingens højde ?

Hej

Jeg er lidt af en gambler, så jeg har ikke fået den forhåndsvurderet

Lidt spænding i tilværelsen skal man jo ha'

Men de har bare at rubbe neglene, så jeg kan få betalt - der ligger
Xenon facelift m.m. og venter på at blive monteret. Dinitrol skal den
jo også have. Læderet skal behandles osv. - men det skal jo vente
indtil vurderingen er overstået

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-06 20:48

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er lidt af en gambler, så jeg har ikke fået den forhåndsvurderet

OK - du har jo også tommelfingerreglen med de 63%

> Lidt spænding i tilværelsen skal man jo ha'

Jow jow...

> der ligger Xenon facelift m.m. og venter på at blive monteret.

Det lys kommer du ikke til at fortryde - min havde xenonlygter. Kanon !

> Læderet skal behandles osv.

Dejligt lørdagsarbejde :)

Checkede du udstyrlisten via stelnummeret?

Fra : Brian S Jensen

Dato : 16-02-06 20:58

> Dejligt lørdagsarbejde :)

Ja, skal bare lige være helt sikker på fremgangsmåden - det skal jo nødigt
komme til at ligne noget blankt Thansen-noget

> Checkede du udstyrlisten via stelnummeret?

Jep, 29 punkter på listen over ekstraudstyr

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-06 21:20

> Ja, skal bare lige være helt sikker på fremgangsmåden - det skal jo nødigt
> komme til at ligne noget blankt Thansen-noget

Min BMW har beige farvet læder og jeg "vaskede" det blot med
varmt vand og sæbespåner...

> Jep, 29 punkter på listen over ekstraudstyr

Min liste indeholder 43 punkter

Fra : Brian S Jensen

Dato : 16-02-06 22:24

> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Min BMW har beige farvet læder og jeg "vaskede" det blot med
> varmt vand og sæbespåner...

> Min liste indeholder 43 punkter

Hej Mogens

Den kunne jeg da godt tænke mig at se - sådan bare for
nysgerrighedens skyld

Har du den i "elektronisk form" ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-06 22:33

> Den kunne jeg da godt tænke mig at se - sådan bare for
> nysgerrighedens skyld

Forståeligt

> Har du den i "elektronisk form" ?

Ja da

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 14:14

[snip]
> Kender det godt - vi har lige skiftet vores BMW 525i E34 ud med en
> 528i E39 (Steptronic aut. Læder klima und alles) - den holder stort
> set ikke stille - på trods af at den stadig kører på EU-Export plader

Tillykke med den - sej dyt!

> - og uden kasko....men den VIL bare ud at køre

Sådan er det nemlig bare

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-06 19:02

> [...]
> en
> Mazda6 2,0 DE "Touring" St. Car fra '05.

hehe, det var da rimelig hurtigt at sådan en carisma blev opslidt

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 14:18

[snip]
> hehe, det var da rimelig hurtigt at sådan en carisma blev opslidt

Den var vist træt allerede fra den rullede ud af DAF fabrikken, så vidt jeg
husker... Men dét er fortid - et par dage mere, så kan jeg end ikke huske
farven

Mvh
Michael

Fra : BJ

Dato : 15-02-06 15:36

> [...]

> forsvinder
> fra dét her fjæs )))
>
> Glæder mig som et lille barn til vi skal sydpå med campingvognen til

Af hjertet Tillykke med nyanskaffelsen..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 14:18

[snip]
> Af hjertet Tillykke med nyanskaffelsen..

Takker

Mvh
Michael

Fra : Lars Jensen

Dato : 16-02-06 18:43

Michael Jørgensen wrote:
> [...]
> fra dét her fjæs )))
>
> Glæder mig som et lille barn til vi skal sydpå med campingvognen til sommer.

Tillykke med den!

En dejlig dejlig bil - og selv efter 1 år smiler jeg stadig! :)

> Mvh
> Michael

Lars B
Mazda 6 2,3L Sport - ATH Style :)

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 14:20

[snip]
> En dejlig dejlig bil - og selv efter 1 år smiler jeg stadig! :)

Ja det værste er sådan set kramperne lige der under øret ) Men mon ikke
smile-mullerne kommer i træning efterhånden?

Mvh
Michael