Tilbud på Shell V-Power...
Fra : Henrik B.

Dato : 12-02-06 21:51

Hejsa.

Hvis der er nogen der køber Shell's "super"benzin - V-Power - så kører Shell
tilbud på det, hver onsdag i februar. Da sælges det til samme pris, som alm.
blyfri 95.

Så kører du i en turbobil, og ønsker en smule mere ydelse, eller blot har
bankesensor i bilen, så er det onsdag der skal tankes.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Mm Kay...

Dato : 12-02-06 22:34

Jow jow - jeg er nu mere til denne: www.shell.dk/search/v-power.htm

Fra : Mm Kay...

Dato : 12-02-06 22:35

"Mm Kay..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jow jow - jeg er nu mere til denne: www.shell.dk/search/v-power.htm

Det går forrygende idag - lnket var forkert. Det skulle ha' været på V-power
diesel

Fra : Emer

Dato : 12-02-06 22:48

> "Mm Kay..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Det går forrygende idag - lnket var forkert. Det skulle ha' været på
> V-power diesel

Tja... i Polen har jeg prøvet V-Power i perioden fra sommer 1999 til
efterår 2001 (udelukkende denne type benzin). Ventilerne begyndte at klappe
efter jeg kom til Danmark i 2002, hvor ingen har hørt om V-Power.

Så pas på drenge, begynder I én gang med det, så skal I bare fortsætte.

Hilsener
Marek

Fra : Henrik B.

Dato : 13-02-06 11:22

"Emer" <emerFJERN@FJERNcity.dk> skrev i en meddelelse

> Tja... i Polen har jeg prøvet V-Power i perioden fra sommer 1999 til
> efterår 2001 (udelukkende denne type benzin). Ventilerne begyndte at
> klappe efter jeg kom til Danmark i 2002, hvor ingen har hørt om V-Power.

Må være en ringe bil du kører/kørte i....!

> Så pas på drenge, begynder I én gang med det, så skal I bare fortsætte.

Vrøvl. Jeg lever fint uden...

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Anders

Dato : 14-02-06 14:55

> Så kører du i en turbobil, og ønsker en smule mere ydelse, eller blot har
> bankesensor i bilen, så er det onsdag der skal tankes.

Hvorfor lige turbo bil??

Anders

Fra : Henrik B.

Dato : 14-02-06 23:35

"Anders" <a@a.aa> skrev i en meddelelse

> Hvorfor lige turbo bil??

Fordi turbo(benzin)biler alle (nyere end ca. 1980) har en bankesensor, og
kan deraf justere tændingen op til lige under bankepunktet. Og da
bankefastheden ligger højere på 97 oktan, end på 95 oktan, så vil ydelsen
derved også øges en smule (=få procent).

Dyrlægebiler - Det intelligente valg