Hmm - gruppen syner sgu noget hen ift. tid~
Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 10-02-06 22:03

Dette her link havde tidligere ikke fået lov at passere uden,
at nogle straks havde reageret og "gjort" noget konstruktivt !
www.bileribella.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-02-06 22:23

"DJ Bobo \(211 16\)" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Dette her link havde tidligere ikke fået lov at passere uden,
>at nogle straks havde reageret og "gjort" noget konstruktivt !
>www.bileribella.dk

Du skal da være velkomme at "arrangere"

Men - et lille hint - spisesteder bør vælges med behørig hensyn til
Kro-fatter's temprement .....

(uanset om Jan W, deltager eller ej - fnis!)

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Frederik C

Dato : 10-02-06 22:34

"DJ Bobo (211 16)" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> Dette her link havde tidligere ikke fået lov at passere uden,
> at nogle straks havde reageret og "gjort" noget konstruktivt !
> www.bileribella.dk

Vi savner ham Mögens, det har ikke været det samme siden han forsvandt... :(

Mvh.

Frederik

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-02-06 22:37

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev :

>Vi savner ham Mögens, det har ikke været det samme siden han forsvandt... :(

Til gengæld er DJ Bobo dukket op - de er sgu' 2 alen ud af et stykke
;)

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 10-02-06 22:42

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> [...]

Takker
Jeg rejser en del og har ikke tid.

> Til gengæld er DJ Bobo dukket op - de er sgu' 2 alen ud af et stykke

Du har alederen til Dirch Passer jokes?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-02-06 22:51

"DJ Bobo \(211 16\)" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Du har alederen til Dirch Passer jokes?

Du kender mig jo ;)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-02-06 00:12

DJ Bobo (211 16) skrev:
> Du har alederen til Dirch Passer jokes?

Hvad har Dirch med den at gøre?

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : ole

Dato : 10-02-06 22:42

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> wrote in message

> "DJ Bobo (211 16)" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Vi savner ham Mögens, det har ikke været det samme siden han forsvandt...
:(

Hvor hen?
Ole

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-02-06 22:41

"ole" <0@gn.dk> skrev :

>Hvor hen?

hinsidan

Fra : Møller

Dato : 10-02-06 22:49

<jan@stevns.net> wrote in message

> hinsidan

Blev kreditorerne for nærgående, eller var det bilpriserne.
Er det ikke ham med de overpotente potensforlængere, som er overgået til
junior?

Møller

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 10-02-06 22:50

"Møller" <eam@g2.n.dk> skrev i en meddelelse

> Blev kreditorerne for nærgående

Man kan ikke flytte til Sverige i så fald!

> eller var det bilpriserne

Man flytter ikke til Sverige på grund af en bil !
Testen på sunddebat.com viser, at folk flytter grundet billigere bolig...

> Møller

Hvem er du?

Fra : Møller

Dato : 10-02-06 22:55

"DJ Bobo (211 16)" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message

> [...]
>
> Man flytter ikke til Sverige på grund af en bil !
> Testen på sunddebat.com viser, at folk flytter grundet billigere bolig...

Møller

Fra : BJ

Dato : 11-02-06 04:11

"Møller" <eam@g2.n.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Møller

øllerøllerøllerøllerøllerøllerøller.....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

PS: Erik..;)

Fra : Møller

Dato : 11-02-06 11:37

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> "Møller" <eam@g2.n.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> øllerøllerøllerøllerøllerøllerøller.....

> [...]

Jeg kan da godt finde en frem hvis du kommer forbi
Passede erhvervsklimaet ikke hr.Knudsen eller var det omvendt.?

Møller

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 11-02-06 13:30

> Passede erhvervsklimaet ikke hr.Knudsen eller var det omvendt.?

? - Goldkortet har da stadig samme firmanavn

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-06 07:32

> Man kan ikke flytte til Sverige i så fald!

Hmm havde en tidligere kollega som var lidt meget hængt op i Danmark
og uden problemer har lånt til hus og bil i Svergie - for 3 år siden nu.
Han skylder vist et par millioner i DK nu og af samme årsag skiftede
han arbejde til Sverige - han kommer sikkert aldrig til at betale tilbage.

> Man flytter ikke til Sverige på grund af en bil !
> Testen på sunddebat.com viser, at folk flytter grundet billigere bolig...

Med bil som grund på 2 pladsen

Allan

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 11-02-06 08:00

"Allan Møller" <allanatallanmdotdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Han skylder vist et par millioner i DK nu og af samme årsag skiftede
> han arbejde til Sverige - han kommer sikkert aldrig til at betale tilbage.

I Sverige kan man ikke gebærde sig, hvis økonomien er ude i tovene.
Ligesom at være i RKI, blot værre. Dét var min pointe blot dårligt
formuleret.

> Med bil som grund på 2 pladsen

Jow jow

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-02-06 09:42

"Allan Møller" <allanatallanmdotdk> wrote in message

> [...]
> Han skylder vist et par millioner i DK nu og af samme årsag skiftede
> han arbejde til Sverige - han kommer sikkert aldrig til at betale tilbage.
-klip-
> Allan

Hæhæ - min onkel lavede samme nummer, og da gælden blev for stor i Sverige,
flyttede han til Australien! Ikke skidesmart. *fnis*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : C. Caspersen

Dato : 11-02-06 11:51

"DJ Bobo (211 16)" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er du?

...siger "DJ Bobo (211 16)"

LOL

/Caspersen

Fra : Brian

Dato : 11-02-06 13:13

C. Caspersen wrote:

> ..siger "DJ Bobo (211 16)"
>
> LOL

Hvad !? Kender du ikke DJ Bobo ?
http://www.autogramy.cz/moje/hudba/DJ_Bobo.jpg

/Brian

Fra : Thomas Landberg

Dato : 11-02-06 13:32

> Hvad !? Kender du ikke DJ Bobo ?
> http://www.autogramy.cz/moje/hudba/DJ_Bobo.jpg

Er du vimmers han er klam at se på.

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.
Online salg af motorolie, autopærer, Sonax bilpleje osv. Introtilbud: 10 %
på alle Philips/Osram autopærer.

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 11-02-06 13:32

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

> [...]

Jep, men idemtitetsskiftet er vel een af landets kendeste

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 11-02-06 15:02

> Hvad !? Kender du ikke DJ Bobo ?
> http://www.autogramy.cz/moje/hudba/DJ_Bobo.jpg

*LOOOL*

Fuck en kegle...

--
/Jan W Nielsen

Fra : Thomas J.

Dato : 11-02-06 15:58

Den Sat, 11 Feb 2006 15:01:50 +0100 sendte "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> følgende røgsignaler:

>*LOOOL*
>
>Fuck en kegle...

Det er vist noget som kun kvinder og et par enkelte perverse mænd gør.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.870 km)

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 11-02-06 17:06

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:0ouru1tgfpc5lfegiplnjm8lpdijdd6kjg@4ax.com...

> Det er vist noget som kun kvinder og et par enkelte perverse mænd gør.

Navnet stammer nu fra en anden sammenhæng, men det kan nok
ikke forlanges, at ræsonnementet kan række så vidt :)

Fra : Thomas J.

Dato : 11-02-06 17:46

Den Sat, 11 Feb 2006 16:05:55 GMT sendte "DJ Bobo \(211 16\)"
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> følgende røgsignaler:

>Navnet stammer nu fra en anden sammenhæng, men det kan nok
>ikke forlanges, at ræsonnementet kan række så vidt :)

Det var nu ment som en kommentar til "fuck en kegle"....lige præcis
dette har jeg set en kvinde gøre....

Men jeg ved da godt at en kegle er jysk slang....og at Jan skrev det
for sjov, eller.... ?

Fra : DJ Bobo

Dato : 11-02-06 07:56

Finn Guldmann skrev:

> Hvad har Dirch med den at gøre?

He he, det var Preben Uglebjerg...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-02-06 10:36

DJ Bobo skrev:
> He he, det var Preben Uglebjerg...

Helt fortabt er du så ikke.

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-02-06 08:46

DJ Bobo (211 16) wrote:
> Dette her link havde tidligere ikke fået lov at passere uden,
> at nogle straks havde reageret og "gjort" noget konstruktivt !
> www.bileribella.dk

Ja folk er nok blevet for gamle
Den annoncerede bil festival i Roskilde er tilsyneladende også faldet til
jorden (i hvert fald er den udsat på ubestemt tid)
http://www.motormagasinet.dk/nyheter/artikel/87301

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 11-02-06 14:06

> Ja folk er nok blevet for gamle

Uden tvivl -> I gamle dage ville min posting på nuværende tidspunkt
ha' affødt en række kommentarer samt ikke mindst tilbud om etable-
ring af web-site-tilmelding (dk.fritid.bil-arrangement).

Nuvel - det skal måske heller ikke blive for socialt

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-02-06 08:25

"DJ Bobo \(211 16\)" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Uden tvivl -> I gamle dage ville min posting på nuværende tidspunkt

snip!

Se - på nu daværende tidspunkt var Stafetten i aktion (*1) ovre i det
jyske, og er først nu, næste dags årle morgen arriveret retur til
djævleøen, med fuldt læsset ekvipage - hvilket skal tages ganske
bogstaveligt. Et modul mere og den havde sgu' sat sig på halen ;)

Jeg skal for sjovs skyld lige veje varene i når det bliver lyst, og
jeg har fået gnedet søvnen af øjnene igen

snap!

>ha' affødt en række kommentarer samt ikke mindst tilbud om etable-
>ring af web-site-tilmelding (dk.fritid.bil-arrangement).

Det kommer i løbet af dagen, men sidste års lave deltagerantal taget i
betragtning håber jeg søreme vi kan nå at gøre det bedre denne gang

(igen - spisestedet, bør nok ændres - eller vi må afvise tilmeldinger
fra visse urolige elementer iblandt os ;)

>Nuvel - det skal måske heller ikke blive for socialt

Hrmpffff......

Har du da nogensinde set nogen i gruppen her, tage særlig notits af
dem med kvababbelser ?

(andet end bede dem stikke piben ind )

Og så til forklaringen om det der *1)

Se - det skete i de dage for lidt over 24 år siden, at jeg måtte lide
den tort at lade bilen stå ved Glostrup Amtssygehus, og spadsere hjem
istedet, for jeg havde med et fået en masse at tænke på, så meget at
jeg dælme ikke skulle køre de par kilometre

(se bare : vi er stadig indenfor gruppens område! Ha!)

Vor kære største tøs, var nemlig kommet til verden, og alt ændrede
sig, nu skulle man pludseligt have et barnesæde monteret i bilen.

(jojo - stadig on_topic! - hehe...)

I dag, måtte vi jo så, lidt forsinket, holde hendes fødselsdag, da hun
desværre har valgt at flytte i hus sammen med kæresten, langt fra
alfarvej

(alfarvej = stadig et brugbart emne)

Så bilen , det vil sige bilerne, blev læsset, den ene med folk og fæ,
den anden med tagbøjler, og et kæmpe skrivebord

tagbøjler - jojo - det holder endnu ...

Og Stafetten satte igang - fuldtanket, og med fine rene ruder, og for
Rekordens vedkommende med nyt lys [tm)

Endeligt kom der en dag, hvor nattekørsel ville blive aktuel - læg
mærke til ordet *nattekørsel* - så eders udsendt, glædede sig som et
lille barn, også fordi tøsen ikke havde den fjerneste anelse om hvad
der skulle ske - hendes kæreste, hvis navn, jeg desværre, sammen med
et par pinligheder, nok hellere må afsløre, inden Uffe_aus_Esbjerg gør
det ;)

Well - omtalte kæreste skulle lokke hende hjemmefra , så vi kunne
modifrisere deres hjem, så vi havde kun en lille tidsmargen, hvilket
normalt ikke ville være et problem - men blev det da det, at gøre de 3
andre tøser køreklare tager mere tid, end de fleste kan afse -
anyroads- afsted vi kom , og da Rekorden var den eneste med ledige
sæder, måtte den, køre omvejen rundt Billund, og samle tøs nr 4 op

Kan folk stadig holde rede på antallet ? Nej vel ;)

Et sted undervejs - skulle der indkøbes noget, hvorfor jeg fortsatte
turen, og overlod den opgave til quinderne - og aftale var at de så
skulle indhente mig, da jeg pga bemeldte skrivetingest på taget, nok
ikke kørte vildt hurtigt (yderst korrekt antagelse)

Jeg lumrede mod broen - ikke til hinsidan, men til Fyen, og betalte
min billet, og fortsatte - da jeg endnu ikke havde set skyggen af en
Scorpio i bakspejlet, kørte jeg kun de der 90-100 stykker

Har nogen prøvet at køre med et veritabelt vindfang på taget - så vil
de vide, at der er grænser for løjerne..

Se - Nu begyndte jeg, da jeg nærmede mig Odense, at blive lidt
underlig til mode, hvor satan blev de af, så lang tid *kan* det sgu da
ikke tage at købe lidt ind, der er sgu noget galt! så jeg måtte ringe
til bilen, og høre hvor pokker de var - Jamen de er da ved Middelfart

HUH ! ????? Hvafforno'et - hvordan?

Det viser sig så, at de ved storebælt åbenbart er feset gennem brobizz
banen , uden at se kvajet i den blå bil, med skrammel på taget

Når jeg siger det sådan er det forbi samtlige der overhalede mig,
gloede som de var bestilt det ! Har folk glemt at der er noget der
hedder tagbøjler ? Eller var det synet af en gammel, men stadig i
live - blå Rekord, der gjorde det ? Jeg ved det ikke, men jeg blev
sgu så træt af at se på deres ansigter, at jeg brændte en halv rulle
film af på dem - De så egentligt sjove ud, når de så kamera+blitz

enkelte steder var der de vanlige bægnaskere, som først begyndte at
holde afstand, når jeg lige gav dem fingeren, og pegede op på det der
ovenpå taget ;)

Der kunne være en helvedes god grund til at jeg ikke bare lige kørte
150 i højre bane !

Skidt - lad os komme videre - jeg hørte nogen bemærke at den kære
Scorpio - altså hendes - rumlede som bar satan, og inden jeg nåede at
glæde mig alt for længe, sagde hun henkastet, at de ville køre ind på
den første tank, de mødte, så kunne jeg lige prøve bilen ... shit!!!

Jeg kunne jo ligeså godt erkende nederlaget, og finde dem, og køre
hendes Scorpio et par kilomtere - og måtte give hende ret- kardan'en
er færdig - slut prut finale !

(Jeg ved godt hvem den regninger ender hos ;(

Jeg fik endeligt min egen bil at køre i - og via Billund endte vi jo
så på Viborgkanten til kalas

Hvorfor jeg kan have min bil i fred og ro, og undgå larmende unger ?

Ha ! jeg kender et lusket trick : Vikingernes bedste !

og fruen har en aversion over for ABBA .... <<<skummelt_fnis>>>

Se - efter selve kalaset, måtte jeg jo videre i teksten og lade dem
have deres pigefnider i fred (nåehh ja, mine øren trængte nok også
til lidt ro ;) - så jeg tullede ned forbi Hørning, samlede noget op,
og ringede så til Uffe_aus_esbjerg, som tidligere på dagen, blev
belært om at stafetten altid er der ;)

Så han skulle støde til mig i Kolding - takket være et uheld på E20,
trak det dog ud, og jeg måtte fouragere på restaurant den gyldne måge
- indtil varene fra kysten nåede frem ;)

At jeg så konstaterede at Kolding skam også har sine Brian'er er en
anden sag - Uffe og jeg hørte skam et par lamme forsøg, på at lyde
godt - måske Spirilen skal forbi ved lejlighed og lære dem, hvordan en
motor skal lyde ????

Jojo - stafetten er skam ægte nok !

Hvad har jeg nu glemt ?

Øehhhh.... nåeh joehh - der var en pinlighed at afsløre

navnet på den store tøs' kæreste

Han ligner en Brian, med ring i øret - hedder det sgu' osse , kører
Corolla, og den er sænket, og har brede sommerdæk på

Og ja - de røg i grøften i glat føre forleden

Jeg er beskæmmet ! Dybt ! Ohhh ak og ve og klage ;)

Men Stafetten - den kom fint hjem, og ligner søreme en Rekord, der er
noget sænket ...

Billederne får i først i morgen - der er kulsort udenfor ! og koldt

Og jeg skal lige aflæse en helv***** bunke dimser

snude - nu er historien ude

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-02-06 20:34

> [...]
> djævleøen, med fuldt læsset ekvipage - hvilket skal tages ganske
> bogstaveligt. Et modul mere og den havde sgu' sat sig på halen ;)

Din lygter lyste da også lige op i luften

> Jeg skal for sjovs skyld lige veje varene i når det bliver lyst, og
> jeg har fået gnedet søvnen af øjnene igen

Hvad blev det så?

> [...]
> anden sag - Uffe og jeg hørte skam et par lamme forsøg, på at lyde
> godt - måske Spirilen skal forbi ved lejlighed og lære dem, hvordan en

Mange propper lyder bedre.

> Jojo - stafetten er skam ægte nok !
> Men Stafetten - den kom fint hjem, og ligner søreme en Rekord, der er
> noget sænket ...

Sierra kan også sænkes på den måde.

> Billederne får i først i morgen - der er kulsort udenfor ! og koldt

Billeder?
Hvor?

> Og jeg skal lige aflæse en helv***** bunke dimser

Hvad mener du dog med det

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-02-06 09:28

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Din lygter lyste da også lige op i luften

kun næsten ;)

>Hvad blev det så?

omkring 420Kg.

>Sierra kan også sænkes på den måde.

Jep - det kan en Scorpio også

>Billeder?
>Hvor?

Der :
http://www.dkfritidbil.dk/spas/stafet1/index.htm

>Hvad mener du dog med det

Kender jeg søreme ikke noget til ;)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-02-06 22:36

> omkring 420Kg.

Gisp!

> Der :
> http://www.dkfritidbil.dk/spas/stafet1/index.htm

Underholdningsværdien af dine billeder fornægter sig ikke

Det er da for hård kost for de stakkels gødyr.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 18-02-06 01:02

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Gisp!

Det er jo derfor biler er opfundet ;)

>Underholdningsværdien af dine billeder fornægter sig ikke

Det er da osse for at hive smilet frem ( *1)

>Det er da for hård kost for de stakkels gødyr.

Nøehhh - de to Berner tøser har det helt fint, men griner vist som en
flækket træsko indvendigt, da jeg er ved at lære dem dansk

*1)
Jeg ligner iøvrigt, for tiden en (efter fruens mening (*2)) fuldfed
hankat der lige har sat en kæmpemus til livs

http://www.froerup.dk/anonymiseret/fortsaettelsen.htm

Fra : Peter Weis

Dato : 12-02-06 12:24

DJ Bobo (211 16) wrote:

> Uden tvivl -> I gamle dage ville min posting på nuværende tidspunkt
> ha' affødt en række kommentarer samt ikke mindst tilbud om etable-
> ring af web-site-tilmelding (dk.fritid.bil-arrangement).

Jo, men så dannede vi en forening og så gik alt i stå.

mvh
Peter

Fra : Mogens...

Dato : 14-02-06 20:58

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

> Jo, men så dannede vi en forening og så gik alt i stå.

Ja, selv din tilmelding til arrangementet er gået i stå
Nuvel - det _kan_ jo være, du ikke har set tråden endnu.

Hvorfor gik det hele i stå, da foreningen blev dannet?
Det hænger jo faktisk sådan sammen!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-02-06 21:16

On Tue, 14 Feb 2006 19:58:09 GMT, "Mogens..."
> [...]

>Nuvel - det _kan_ jo være, du ikke har set tråden endnu.
>
>Hvorfor gik det hele i stå, da foreningen blev dannet?

Lige nøjagtigt dét problem kunne godt fortjene en egen tråd.

Jeg har også bidt mærke i fænomenet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 14-02-06 22:18

> Lige nøjagtigt dét problem kunne godt fortjene en egen tråd.
>
> Jeg har også bidt mærke i fænomenet.

Mon det kan tænkes at "man" forventer at alle "de andre" laver arbejdet,
synes tidligere i forbindelse med foreningsarbejde har observeret dette
fænomen.

MVH Hans

Fra : Peter Weis

Dato : 16-02-06 18:22

Mogens... wrote:

> Ja, selv din tilmelding til arrangementet er gået i stå
> Nuvel - det _kan_ jo være, du ikke har set tråden endnu.

Næh, det kniber med at log'e på hver eneste dag for tiden. Desuden har
jeg endnu ikke fået undersøgt kalenderen.

> Hvorfor gik det hele i stå, da foreningen blev dannet?
> Det hænger jo faktisk sådan sammen!

Jeg har ikke noget forchromet bud.

Måske var foreningsdannelsen noget som kom på et tidspunkt, hvor
hyggestemningen alligevel var ved at forsvinde. Efter en tid hvor vi
alle var nye og lidt forsigtigere i argumentationen, har mange måske
følt behov for at være lidt mere præcise.

Det kan også være at mange foreningsmedlemmer har zappet videre i livet,
medens nytilkomne ikke er blevet gjort opmærksomme på foreningen og ikke
har meldt sig ind.

Og så har aktiviteterne vel i bund og grund hængt på nogle få personer,
som har været mindre aktive i perioder eller ligefrem er holdt op med at
skrive i gruppen.

mvh
Peter

Fra : BJ

Dato : 16-02-06 18:37

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og så har aktiviteterne vel i bund og grund hængt på nogle få personer,
> som har været mindre aktive i perioder eller ligefrem er holdt op med at
> skrive i gruppen.

Kald dog en skovl for en skovl og en spade for en spade..;)

Der er _ingen_ der vil stå model til slig behandling og ditto "venlige"
bemærkninger som faldt i hine tider, specielt i et forum som dette.

Jeg vil i hvert fald ikke røre skidtet med en ildtang mere.

Jeg kan anvende min tid betragtelig mere lønsomt og fordrende.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-06 20:53

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kald dog en skovl for en skovl og en spade for en spade..;)
> Der er _ingen_ der vil stå model til slig behandling og ditto "venlige"
> bemærkninger som faldt i hine tider, specielt i et forum som dette.

Nej det var lidt hedt...
Formanden har man ikke hørt meget til?

> Jeg vil i hvert fald ikke røre skidtet med en ildtang mere.
> Jeg kan anvende min tid betragtelig mere lønsomt og fordrende.

Men tur til København kan det nu nok blive til

Fra : BJ

Dato : 16-02-06 22:25

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men tur til København kan det nu nok blive til

Som jeg har skrevet til dig, så er der bestemt mange, jeg gerne holder
kontakt med til stadighed..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-06 22:41

> Som jeg har skrevet til dig, så er der bestemt mange, jeg gerne holder
> kontakt med til stadighed..

Jow jow - men man ka' vel godt presse lidt

Arrangementet bliver sikkert ikke til noget - der er ikke mange
tilmeldinger,
ligesom det samlede antal hits på siden er lavt !

Fra : BJ

Dato : 16-02-06 22:42

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jow jow - men man ka' vel godt presse lidt

Lad os tage det spørgsmål op ad anden vej, når tiden nærmer sig...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 17-02-06 00:45

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Arrangementet bliver sikkert ikke til noget - der er ikke mange
> tilmeldinger,

Så, så, ikke så negativ...

> ligesom det samlede antal hits på siden er lavt !

Man opfrisker blot hukommelsen om en uges tid, med et nyt "tilmeldingsindlæg
+ link", så det kommer øverst i rækken.

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Peter Weis

Dato : 16-02-06 20:53

BJ wrote:

> Der er _ingen_ der vil stå model til slig behandling og ditto "venlige"
> bemærkninger som faldt i hine tider, specielt i et forum som dette.

Foreningsarbejde kræver nogen hårdhudethed ...

> Jeg vil i hvert fald ikke røre skidtet med en ildtang mere.
>
> Jeg kan anvende min tid betragtelig mere lønsomt og fordrende.

.... og lønsomheden er normalt meget symbolsk.

Hvis ikke man kan acceptere det, så skal man nok ikke forsøge sig.

mvh
Peter

Fra : BJ

Dato : 16-02-06 22:23

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

KLIP

> Foreningsarbejde kræver nogen hårdhudethed ...

> ... og lønsomheden er normalt meget symbolsk.

Hvis du da tror at 'lønsomhed' er lig med penge, så ja.

> Hvis ikke man kan acceptere det, så skal man nok ikke forsøge sig.

Jeg skal aldrig ryge _den_ cigar igen, men du er da velkommen til at samle
stumperne op og indkalde til en generalforsamling.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Weis

Dato : 17-02-06 18:24

BJ wrote:

> Jeg skal aldrig ryge _den_ cigar igen, men du er da velkommen til at samle
> stumperne op og indkalde til en generalforsamling.

Takker. Jeg er nu ikke selv noget udpræget foreningsmenneske.

Desuden udgør jeg ikke de 25% af medlemsskaren eller den
beslutningsdygtige halvdel af bestyrelsen, som vist skal til for at
indkalde en generalforsamling.

mvh
Peter

Fra : BJ

Dato : 17-02-06 19:12

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

KLIP

> Takker. Jeg er nu ikke selv noget udpræget foreningsmenneske.

Den har jeg dog ikke hørt før, men jeg havde da 112% ventet et afslag.

> Desuden udgør jeg ikke de 25% af medlemsskaren eller den
> beslutningsdygtige halvdel af bestyrelsen, som vist skal til for at
> indkalde en generalforsamling.

Der _er_ ingen bestyrelse og heller ingen _forening_ mere jvnf. vedtægterne.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Weis

Dato : 17-02-06 22:16

BJ wrote:

> Den har jeg dog ikke hørt før, men jeg havde da 112% ventet et afslag.

100% kan vel gøre det.
Jeg involverede mig jo heller ikke i foreningen da den blev dannet.

> Der _er_ ingen bestyrelse og heller ingen _forening_ mere jvnf. vedtægterne.

Så er dit forslag om at indkalde til generalforsamling jo også lidt
fjollet. Ikke så sært at du forventede et afslag.

mvh
Peter

Fra : BJ

Dato : 17-02-06 22:51

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så er dit forslag om at indkalde til generalforsamling jo også lidt
> fjollet. Ikke så sært at du forventede et afslag.

Du må da kunne læse, hvad jeg skriver Peter: "Du er velkommen til at samle
stumperne op".

Stumperne er foreningsnavnet, et sæt vedtægter og så en ordentlig bunke
frivilligt dejlig lønsomt arbejde og udgifter.

Men det har du heller ikke lyst til som alle de andre, der blot vil lukrerer
på andres gohjertethed og så ellers sidde i kulissen og brokke sig.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Weis

Dato : 18-02-06 12:59

BJ wrote:

> Men det har du heller ikke lyst til som alle de andre, der blot vil lukrerer
> på andres gohjertethed og så ellers sidde i kulissen og brokke sig.

Nå det er der hunden ligger begravet ... men du tager fejl, jeg har da
ikke brokket mig over bestyrelse eller forening.
Du er velkommen til at lave en google-søgning for at prove at modbevise det.

Det eneste jeg gjorde var at konstatere det ironiske i at
aktivitetsniveauet i gruppen faldt samtidigt med at foreningen blev
dannet. Hvis du havde læst de efterfølgende indlæg, så beskyldte jeg på
intet tidspunkt foreningens bestyrelse for at være årsag til dette.
Så der ser du vist spøgelser ved højlys dag.

mvh
Peter

Fra : BJ

Dato : 18-02-06 15:09

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så der ser du vist spøgelser ved højlys dag.

Det må jeg jo gøre og ét af dem er dig som formand for en (hvilken som
helst) kontingent- og
omkostningsfri, for medlemmerne, fortsat drift af DFB.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Weis

Dato : 18-02-06 22:04

BJ wrote:

> Det må jeg jo gøre og ét af dem er dig som formand for en (hvilken som
> helst) kontingent- og
> omkostningsfri, for medlemmerne, fortsat drift af DFB.

Jeg har ladet mig fortælle at man kan få hjælp for sådan noget, både
terapi og farmaceutika.

mvh
Peter

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-02-06 22:36

On Sat, 18 Feb 2006 22:04:10 +0100, Peter Weis <p.weis@email.dk.slet>
wrote:

>Jeg har ladet mig fortælle at man kan få hjælp for sådan noget, både
>terapi og farmaceutika.

>--

Mangler der ikke noget smiley et eller andet sted her, eller hur?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter Weis

Dato : 19-02-06 09:32

Folmer Rasmussen wrote:

> Mangler der ikke noget smiley et eller andet sted her, eller hur?

Joeh, det gør der.

Der er nogen som ikke bryder sig om smiley'er da det afmonterer joken.
Så i kommunikation med mennesker der ikke selv bruger mange smiley'er,
forsøger jeg at tilpasse min egen brug.

Men jeg sender lige nogle af de manglende: ô¿ô.

mvh
Peter

Fra : BJ

Dato : 18-02-06 22:37

KLIP

> Jeg har ladet mig fortælle at man kan få hjælp for sådan noget, både
> terapi og farmaceutika.

Du har nok ret i, slige midler bør ufortrødent indtages, når lysten til at
yde frivillig, ulønnet og omkostningsgivende arbejde trænger sig på.

Jeg skal aldrig ryge _den_ cigar mere og du har nu overbevist mig om, det er
det helt rette valg.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Weis

Dato : 19-02-06 09:34

BJ wrote:

> Jeg skal aldrig ryge _den_ cigar mere og du har nu overbevist mig om, det er
> det helt rette valg.

Jeg forstår nu stadig ikke det stærke fokus du har på min person i den
sammenhæng.
Men lad det fare.

mvh
Peter

Fra : BJ

Dato : 19-02-06 13:53

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg forstår nu stadig ikke det stærke fokus du har på min person i den
> sammenhæng.

Det er jeg da ked af, da du efter min ydmyge mening, ville gøre dig som
formand i enhver forening samt med ordet i sin magt..

> Men lad det fare.

Oki doki.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-02-06 22:57

Hvad er det i grunden, der er gået så meget i stå..?

> Hvorfor gik det hele i stå, da foreningen blev dannet?
> Det hænger jo faktisk sådan sammen!

Lad mig komme med to bud på, hvorfor foreningen gik i stå:

1) Foreningen blev stiftet af entusiaster, men halvdelen af disse
entusiaster var enten ved at afslutte deres uddannelse eller havde netop
påbegyndt en karriere. Denne halvdel har ikke længere samme overskud til
gruppen/foreningen, og når halvdelen svigter, ophører fremskridt og
udvikling.

2) Der var blandt skribenterne i gruppen ikke - som udgangspunkt - noget
bredt behov for en forening - og foreningen formåede ikke selv at skabe et
behov - endsige en eksistensberettigelse.

Har jeg ret - eller har jeg overset noget..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 12-02-06 11:44

> [...]
> Dette her link havde tidligere ikke fået lov at passere uden,
> at nogle straks havde reageret og "gjort" noget konstruktivt !

Sjovt, tænkte lige på så sent som igår, at jeg skulle ind og kigge hvornår
det er....

Men uanset - jeg er frisk på at mødes. ))))

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-02-06 14:10

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev :

>Men uanset - jeg er frisk på at mødes. ))))

Der er jeg sådan set også ;)

Fra : Henrik B.

Dato : 12-02-06 14:54

> Der er jeg sådan set også ;)

Det SKAL Jan W. også være, så vi kan få set det nye "uhyre"...

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-02-06 17:44

> Det SKAL Jan W. også være, så vi kan få set det nye "uhyre"...

Det er jeg da også, hvis jeg har tid... Men uhyre og uhyre... Blot en
familiebil.. .-)

--
/Jan W Nielsen
http://tinyurl.com/bs9of

Fra : Henrik B.

Dato : 12-02-06 18:08

> Det er jeg da også, hvis jeg har tid... Men uhyre og uhyre... Blot en
> familiebil.. .-)

Hva'? Har du ikke fundet den rette chip endnu? ))

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-02-06 18:19

> Hva'? Har du ikke fundet den rette chip endnu? ))

Firmavogn - og selvom det var med chip, så var det blot en kvik familiebil.

(Selvom den ser ud til at kunne rende forbandet stærkt på toppen, hvis den
får en chip. Det hedder vel noget i retningen af 245 ægte km/t. (248 km/t
med 211 hk))

--
/Jan W Nielsen
http://tinyurl.com/bs9of

Fra : Brian

Dato : 12-02-06 18:36

Jan W Nielsen wrote:

> (Selvom den ser ud til at kunne rende forbandet stærkt på toppen,
> hvis den får en chip. Det hedder vel noget i retningen af 245 ægte
> km/t. (248 km/t med 211 hk))

Altså ligesom en gammel Vectra A med den rette motor ?

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-02-06 21:10

> Altså ligesom en gammel Vectra A med den rette motor ?

Ja, eller alt andet med den rette effekt i forhold til bilens samlede
modstand.

--
/Jan W Nielsen
http://tinyurl.com/bs9of

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-02-06 21:13

> Dette her link havde tidligere ikke fået lov at passere uden,
> at nogle straks havde reageret og "gjort" noget konstruktivt !
> www.bileribella.dk

Lad os da bare mødes og have hyggelig dag...

Er det gruppens hjemmeside, der står for tilmeldingsblanket..?

--
/Jan W Nielsen
http://tinyurl.com/bs9of

Fra : Mm Kay...

Dato : 12-02-06 21:17

> Lad os da bare mødes og have hyggelig dag...

Jep - of we go !

> Er det gruppens hjemmeside, der står for tilmeldingsblanket..?

Jeg er sikker på, at Jan Stevns aarbejder på sagen.
Arbejder du så på at finde et andet spisested - nu, vi er blacklistet i Køge

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-02-06 22:21

> Jeg er sikker på, at Jan Stevns aarbejder på sagen.
> Arbejder du så på at finde et andet spisested - nu, vi er blacklistet i
> Køge

*LOL*

Hvad har folk mon lyst til..?

(Kunne man for eksempel tænke sig at spise aftensmad på en afslappet café,
der har tilbud på en stor fadøl/sodavand og en stor okseburger med råstegte
kartofler mv. - eller hvad..?)

--
/Jan W Nielsen
http://tinyurl.com/bs9of

Fra : Mm Kay...

Dato : 12-02-06 22:26

> Hvad har folk mon lyst til..?

Jyderne plejer at deltage i stor stil. Det betyder et sydligt beliggende
spisested - og billigt

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-02-06 22:37

> Jyderne plejer at deltage i stor stil. Det betyder et sydligt beliggende
> spisested - og billigt

Det er under 100 kroner - og så ligger det i Kbh - mindre end 10 min kørsel
fra Bella....

Jeg er ligeglad - og for min skyld kan vi spise hvor pokker det skulle
være - så længe der er plads og albuerum til at vi kan grine og hygge os.

--
/Jan W Nielsen
http://tinyurl.com/bs9of

Fra : Henrik B.

Dato : 13-02-06 11:24

> [...]
>
> (Kunne man for eksempel tænke sig at spise aftensmad på en afslappet café,
> der har tilbud på en stor fadøl/sodavand og en stor okseburger med

*TOP* Dén tager "vi".....

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-02-06 18:19

> *TOP* Dén tager "vi".....

Jamen, så siger vi da bare det, gør vi ikke..?

Er der en, der stemmer af med Jan (Stevns) omkring en tilmeldingsliste på
hjemmesiden - og bagefter laver en ny posting i gruppen - med invitation
samt kort beskrivelse af arrangementet, som det i skitseform foreligger
pt....?

(Måske kunne man skrive sig på en åben liste, hvor der samtidig ligger et
forslag til program for dagen, et link til "Biler i Bella" og et beskrivelse
af evt aftensmad, før folk dribler hjemad..?)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Mm Kay...

Dato : 13-02-06 19:20

> [...]
> hjemmesiden - og bagefter laver en ny posting i gruppen - med invitation
> samt kort beskrivelse af arrangementet, som det i skitseform foreligger

Det gør "Jan"

> (Måske kunne man skrive sig på en åben liste, hvor der samtidig ligger et
> forslag til program for dagen, et link til "Biler i Bella" og et
> beskrivelse af evt aftensmad, før folk dribler hjemad..?)

Foreningen kunne jo lige træde i karakter hér!

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-02-06 19:36

> Det gør "Jan"

Så skal vi lige have "Jan The Man" til at bekræfte, at han læser med her -
og at han gider kave den pågældende underside..

> Foreningen kunne jo lige træde i karakter hér!

Er der stadig en forening - og hvad skulle den gøre her..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Mm Kay...

Dato : 13-02-06 19:35

> Så skal vi lige have "Jan The Man" til at bekræfte, at han læser med her -
> og at han gider kave den pågældende underside..

Eller en anden Jan

> Er der stadig en forening - og hvad skulle den gøre her..?

Ja, den skulle da samle folket, mand :)

Fra : BJ

Dato : 13-02-06 19:42

"Mm Kay..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja, den skulle da samle folket, mand :)

Den har ikke "tid", den stiller op til diverse skolebestyrelser..)))

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 13-02-06 19:43

> Den har ikke "tid", den stiller op til diverse skolebestyrelser..)))

Æh, der er da vist noget, der er fløjet mig forbi?

Fra : BJ

Dato : 13-02-06 19:46

KLIP

> Æh, der er da vist noget, der er fløjet mig forbi?

Var lige i TV-avisen på TV2.

Der er ingen, der har "tid" til at sidde i skolebestyrelser her i Danmark.

"Tid" er vore dages ord for "jeg gider ikke"..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 13-02-06 20:08

> Der er ingen, der har "tid" til at sidde i skolebestyrelser her i Danmark.
> "Tid" er vore dages ord for "jeg gider ikke"..

Næ, det handler jo om skolelærer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-02-06 21:09

On Mon, 13 Feb 2006 19:08:01 GMT, "Mogens..."
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev i en meddelelse

>Næ, det handler jo om skolelærer

>--

Ja, jeg skal heller ikke nyde noget.

Frivilligt at gå i dialog med en pædagog - aldrig.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 13-02-06 21:16

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

Danmark.

> Ja, jeg skal heller ikke nyde noget.
>
> Frivilligt at gå i dialog med en pædagog - aldrig.
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Hr. Folmer dog,
Skal man lufte sine aversioner i fuld offentlighed.
Pædagog er ansat i børnehaver.
Skolelærere er ikke pædagogudannede, men kan være pædagogiske :0))

Møller

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-02-06 21:22

On Mon, 13 Feb 2006 21:16:11 +0100, "Møller" <eam@g2.n.dk> wrote:

> [...]
>Pædagog er ansat i børnehaver.
>Skolelærere er ikke pædagogudannede, men kan være pædagogiske :0))

Du kan kalde det hvad du vil, for min skyld.

Jeg insisterer på at få lov til at bære gammelt nag.

Og nej, det stammer IKKE tilbage fra skoletiden.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 13-02-06 22:32

> Du kan kalde det hvad du vil, for min skyld.
>
> Jeg insisterer på at få lov til at bære gammelt nag.

Forståeligt

Men så må du da kunne forstå min situation: jeg er gift med en

Så jeg er nok masochist, eller evnesvag

Møller

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-02-06 22:54

On Mon, 13 Feb 2006 22:31:37 +0100, "Møller" <eam@g2.n.dk> wrote:

> [...]

>Forståeligt
>
>Men så må du da kunne forstå min situation: jeg er gift med en

Det tror jeg ikke man kan konkludere.

Det er min erfaring, at mennesket er så sindrigt konstrueret, at det
er i stand til at vænne sig til de utroligste ting.

Desuden Møller - tror jeg ikke du har haft skade af at have en
støttepædagog i dit liv.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 14-02-06 21:12

> Desuden Møller - tror jeg ikke du har haft skade af at have en
> støttepædagog i dit liv.

men på den anden side - haft nogen gavnlig virkning ? ;-/

MVH Hans

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-02-06 21:25

On Tue, 14 Feb 2006 21:11:34 +0100, "Hans L. Jørgensen"
<hansjo@get2net.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

>men på den anden side - haft nogen gavnlig virkning ? ;-/

>--

Lad mig sige det på denne måde:

Med det perifere personlige kendskab jeg har til Møller, så vil jeg
sige ja.

Møller er en beskeden mand, men han er meget meget dygtig til mange
mange ting.

Og dette er skrevet helt uden ironi eller andet af den slags.

Jeg behøver vel ikke at minde om Møllers lynkursus i udskiftning af
gaskugler på en Citroén?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-02-06 21:40

Folmer Rasmussen skrev:

> [...]
>
> Og dette er skrevet helt uden ironi eller andet af den slags.
>
> Jeg behøver vel ikke at minde om Møllers lynkursus i udskiftning af

Dén slags evner er vel nærmest en forudsætning når man er til fransk *host*

Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Møller

Dato : 15-02-06 17:58

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message
> [...]

Som at genere andre skribenter, jeg har lige modtaget en reprimande d.d.

Det tror jeg gerne, og jeg må sige, at Folmers beretninger fra kørsel i
Volvo, DAF, Seat, den nyeste bil har jeg ingen historier om, men hvem husker
ikke turen til Findland og tilbage igen, Kasselbakkerne eller en tur til I i
den lille Italiener, de er uovertruffne. ( det var vist en lang indskudt
rætning, men mon vi ikke kan klare det )
Han begyndte næsten at køre som en Finne, og det er stærke sager, jeg har
været i Helsingfors 2 uger en vinter

Jo men vor ven på Bornholm blev nødt til at ringe, for han havde, trods
advarsel skruet udluftningsskruen helt ud, og så kunne han ikke få tryk på
systemet igen ved fælles hjælp, en lommelygte og et skarpt blik fandt
han den manglende kugle på garagegulvet, selv blind høne finder et korn
og den kom på plads, jeg har aldrig hørt fra ham siden, enten funger det,
eller også har han skiftet dyret

> Dén slags evner er vel nærmest en forudsætning når man er til fransk
*host*

> --

Kan du nære dig

Jeg mindes at vi havde en længere korrespondance for 1-2 år siden, da boede
du vist i Sottrup, men det var dengang, nu er det jo Braue der må lægge navn
til dine udskejelser.
Jeg er sikker på, at du er kendt og berygtet i byen.
Kender du for resten noget til raseribilværkstedet i Braue? (Kim Boisen)

Mojn
Møller

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-02-06 18:06

Møller skrev:

> Som at genere andre skribenter, jeg har lige modtaget en reprimande
> d.d.

Ja, hva *er* du da for én!

> Kan du nære dig

Det jo dét!

> Jeg mindes at vi havde en længere korrespondance for 1-2 år siden, da
> boede du vist i Sottrup,

Har beholdt huset, men er flyttet sydpå

> men det var dengang,

Ja, det var min nabos Xantia som han overvejede at skrue i...

> nu er det jo Braue der
> må lægge navn til dine udskejelser.
> Jeg er sikker på, at du er kendt og berygtet i byen.

Desværre desværre - jeg er jo ikke nogen årsunge længere

> Kender du for resten noget til raseribilværkstedet i Braue? (Kim
> Boisen)

Nej, egentlig ikke (rally?)

Jeg skruer ikke så meget længere og nu er det da vist *helt* forbi efter jeg
har sadlet om til Carina E

Har dog i dag lige bestilt en Haynes hos Køster som sengekantslæsning

> Mojn
> Møller

"Møjn til ol I stue bynne" (Valdemars Orkestra )
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Møller

Dato : 15-02-06 22:29

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message
> Møller skrev:
> Nej, egentlig ikke (rally?)

Pt. skruer han på
Klostermann Racing: 2 DTC BMW
Kent Iversen: DTC Peugeot
3 Clio Cup racere
Martin Johansens Obel Corsa rallybil
Et par Yokohamaracere
en Suzuki Swift til 1600 klassen
Gearkasser til Formel Reunault.
samt en masse bure til de aber, der kører i bilerne
Ib Krags Megan: motor til overhaling.

Så lidt laver han da inden for sporten.

PS har du været nede og køre Racing4You på PadborgPark?
Jeg var med til test af bilerne da de startede maj 2003: ½ "døde" 1. dag, så
mekanikerne kom på overarbejde, og Fleggaard fandt ud af, at man ikke bare
kunne købe nogle brugte BMW320 i peppe dem lidt op og regne med, at så kan
man holde legestue: koblinger, toppakninger, kølere og kølerslanger gik på
stribe, men vi morede os da.

Møller

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-02-06 22:32

Møller skrev:

> [...]
> en Suzuki Swift til 1600 klassen
> Gearkasser til Formel Reunault.
> samt en masse bure til de aber, der kører i bilerne

Jeg må ha ham lokaliseret.

> PS har du været nede og køre Racing4You på PadborgPark?

Ikke i en Carina - og GSi'en står til salg hos vores mekaniker

Jeg var 100 m. fra banen i dag - men det var for at købe økologiske
grønsager på gården overfor

Fra : Møller

Dato : 15-02-06 22:37

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message
> Møller skrev:

Hej Hans:

Boisen Motorsport:

Hvis du går ud fra Loddenmosen og så ca. 200 m NV til Smedevej 4, skulle du
være der!

Møller

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-02-06 22:38

Møller skrev:

> Hvis du går ud fra Loddenmosen og så ca. 200 m NV til Smedevej 4,
> skulle du være der!

Nå, Smedevej - dét er ikke langt hérfra
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Martin Bak

Dato : 17-02-06 02:16

> [...]
> han den manglende kugle på garagegulvet, selv blind høne finder et korn
>
> og den kom på plads, jeg har aldrig hørt fra ham siden, enten funger det,

Det var min lillebror. Han har bilen endnu og ligepræcis dette volder ikke
problemer. Til gendgæld har den en række andre sygdomme, bl.a. en læk
hydraulikpumpe der gør, at det stadig er noget skrammel han stort set aldrig
kan køre i. Men sådan er han. Vi andre havde vel skiftet den pumpe
forlængst.

Martin

Fra : Uffe Ravn

Dato : 17-02-06 02:35

Martin Bak

> Det var min lillebror.

Kim?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Martin Bak

Dato : 17-02-06 08:51

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse
> Martin Bak

> Kim?

Nej, ikke Kim, han ville nok heller ikke vælge fransk.. Det er Kims Baleno
jeg snart har skiftet alt ud på :-/

Martin

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-02-06 00:29

BJ skrev:
> Var lige i TV-avisen på TV2.
> Der er ingen, der har "tid" til at sidde i skolebestyrelser her i Danmark.
> "Tid" er vore dages ord for "jeg gider ikke"..

Undtagen hvis det kombineres med at gnide tommel- og pegefinger mod
hinanden, for så betyder det "jeg har ikke råd.

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : BJ

Dato : 14-02-06 00:57

KLIP

> Undtagen hvis det kombineres med at gnide tommel- og pegefinger mod
> hinanden, for så betyder det "jeg har ikke råd.

Det "koster" altid at gøre frivilligt ulønnet foreningsarbejde.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-02-06 03:22

BJ skrev:
> Det "koster" altid at gøre frivilligt ulønnet foreningsarbejde.

Jeg tænkte nu mere på det i forbindelse med når jeg snakker med andre om
min "nye" gamle bil og hvad der skal/bør/kan laves ved den.

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Hr. Bjørn

Dato : 14-02-06 03:31

KLIP

> Jeg tænkte nu mere på det i forbindelse med når jeg snakker med andre om
> min "nye" gamle bil og hvad der skal/bør/kan laves ved den.

De fleste af os har jo gamle biler.

Mine er henholdsvis 22, 7 og 6 år gamle..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-02-06 14:24

Hr. Bjørn skrev:
> De fleste af os har jo gamle biler.
> Mine er henholdsvis 22, 7 og 6 år gamle..;)

Og hvad gør du med andres ideer til hvad du kan gøre ved dem?

Jeg plejer at sige at "det må vente til jeg har tid", samtidig med at
jeg gnider tommel- og pegefinger mod hinanden.

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : BJ

Dato : 14-02-06 15:17

> Og hvad gør du med andres ideer til hvad du kan gøre ved dem?

Det forstår jeg ikke..?

> Jeg plejer at sige at "det må vente til jeg har tid", samtidig med at jeg
> gnider tommel- og pegefinger mod hinanden.

Du har sikkert noget andet, jeg så ikke har ..sommerhus..?

Biler fra 1986 er jo nye..;)..næeehh 1984 så er den ved at være gammel ...
1980 ... så _er_ den gammel..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-02-06 16:44

BJ skrev:
> Det forstår jeg ikke..?

Når du snakker med andre om dine biler, har de så ikke en masse ideer om
hvad du kan/bør gøre ved dem?

Det gør de med min.

> Du har sikkert noget andet, jeg så ikke har ..sommerhus..?

Nej, hvad skal jeg dog med et sommerhus?

Men noget andet jeg heller ikke har, til at opfylde alle ideerne omkring
min bil, er pengene.

> Biler fra 1986 er jo nye..;)..næeehh 1984 så er den ved at være gammel ...
> 1980 ... så _er_ den gammel..

Jeg føler mig da heller ikke gammel. Og jeg er fra før 12980.

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-02-06 16:56

On Tue, 14 Feb 2006 16:44:11 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Jeg føler mig da heller ikke gammel. Og jeg er fra før 12980.

>--

Naaarh, du er da lidt oppe i alderen så?

Dit fødselsår må jo nødvendigvis være før Kristi fødsel.

Nu begynder jeg at forstå hvorfor du véd så meget. *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-02-06 18:37

Folmer Rasmussen skrev:
> Naaarh, du er da lidt oppe i alderen så?
> Dit fødselsår må jo nødvendigvis være før Kristi fødsel.
> Nu begynder jeg at forstå hvorfor du véd så meget. *LOL*

"Jeg vil have et nyt tastatur!"

(Måske jeg så også kan få et med virksom space-tast.)

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : BJ

Dato : 14-02-06 17:00

KLIP

> Når du snakker med andre om dine biler, har de så ikke en masse ideer om
> hvad du kan/bør gøre ved dem?

Njaaee ... det er nu ikke så slemt.

> Det gør de med min.

Njaaee .. allerhøjest de er for meget..

> Nej, hvad skal jeg dog med et sommerhus?

Helt enig, det har jeg heller ikke tid til..;)

> Men noget andet jeg heller ikke har, til at opfylde alle ideerne omkring
> min bil, er pengene.

Det har jeg heller ikke, men drømme har man da lov at have. Det holder
li´som energien oppe i omdrejninger...

> Jeg føler mig da heller ikke gammel. Og jeg er fra før 12980.

Så er du jo ældre end Metusalem..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-02-06 18:41

BJ skrev:
> Njaaee ... det er nu ikke så slemt.

Det er det her. Men måske er det til dels fordi en af mine venner kender
en der er vild med alt hvad der hedder Opel.

> Njaaee .. allerhøjest de er for meget..

Der er den med tommel- og pegefinger rimelig virksom.

> Det har jeg heller ikke, men drømme har man da lov at have. Det holder
> li´som energien oppe i omdrejninger...

Jeg drømmer skam også om min næste lottogevinst.

(Næste, fordi jeg har været i banken en gang. Og det var sjovt.)

> Så er du jo ældre end Metusalem..

Men jeg føler mig stadig ikke gammel.

(Men jeg kunne jo også være laaaaaaaaangt forud for min tid.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Brian

Dato : 14-02-06 19:08

Finn Guldmann wrote:

> Men jeg føler mig stadig ikke gammel.

Jeg føler indimellem at du er en ½gammel bitter mand - hvis det er en trøst

/Brian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 15-02-06 00:00

Brian skrev:
> Jeg føler indimellem at du er en ½gammel bitter mand - hvis det er en trøst

Bitter? Det ved jeg nu ikke. Men jeg bliver lidt stødt på knapperne når
man automatiserer associationerne i forbindelse med mit erhverv.

Lidt ligesom du bliver det i forbindelse med dit navn.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Fam. Olsen

Dato : 13-02-06 21:08

> Den har ikke "tid", den stiller op til diverse skolebestyrelser..)))

Køreskolebestyrelser??? )))

MVH Niels

Fra : jan@stevns.net

Dato : 14-02-06 02:28

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Så skal vi lige have "Jan The Man" til at bekræfte, at han læser med her -
>og at han gider kave den pågældende underside..

Det gør han - lidt sent på natten, da man lige er arriveret fra det
sydlige Sjælland

siden kommer op i morgen engang, når jeg har lavet den klar