WV svinger leen.
Fra : BJ

Dato : 10-02-06 16:15

VW varsler massefyring i håb om indtjeningsforbedring:

http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3550550/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 10-02-06 21:21

> VW varsler massefyring i håb om indtjeningsforbedring:
> www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3550550/

Kender du en tysk virksomhed, der gør det modsatte?

Fra : BJ

Dato : 10-02-06 21:25

"DJ Bobo (211 16)" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kender du en tysk virksomhed, der gør det modsatte?

Ikke i disse år.

Årsagen må søges i for mange ansatte eller for høje lønninger for produkter
er stadig af ultra høj kvalitet..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 10-02-06 21:29

> Ikke i disse år.
> Årsagen må søges i for mange ansatte eller for høje lønninger for
> produkter er stadig af ultra høj kvalitet.

Det sidste er der desvære givet køb på - inden man nu udfører
afskedigelserne, du citerer. Jeg kender det desværre...

Fra : BJ

Dato : 10-02-06 21:32

"DJ Bobo (211 16)" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det sidste er der desvære givet køb på - inden man nu udfører
> afskedigelserne, du citerer. Jeg kender det desværre...

Jeg har vidst det i mange år, desværre..:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 10-02-06 21:36

> Jeg har vidst det i mange år, desværre

For fanden da! - blot passivt !!!!!

Fra : BJ

Dato : 10-02-06 21:39

"DJ Bobo (211 16)" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> For fanden da! - blot passivt !!!!!

Ha, var ikke i stand til at gøre noget.

Man skulle jo være konkurrencedygtige på skramlet og det blev man nød til at
lave..

PS: Før kunne "skramlet" holde i "100 år" og havde indbyggede
udvidelsesmuligheder. Det ødelagde besparelserne.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 10-02-06 21:45

?

Fra : BJ

Dato : 10-02-06 21:47

"DJ Bobo (211 16)" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> ?

De konstruktionsmæssige.

Du kan eks. bygge en (stor) trafo på mange måder.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 10-02-06 21:59

> De konstruktionsmæssige.
> Du kan eks. bygge en (stor) trafo på mange måder.

Der er vel næppe megen samarbejde mellem konstruktør og "andre" før hen?

Fra : BJ

Dato : 10-02-06 22:01

"DJ Bobo (211 16)" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Der er vel næppe megen samarbejde mellem konstruktør og "andre" før hen?

Min fornemmelse er helt klart, i gamle dage bestemte teknikkerne, nu
bestemmer marketing og de aner ikke, hvad kvalitet drejer sig om (teknisk).

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 10-02-06 22:05

> Min fornemmelse er helt klart, i gamle dage bestemte teknikkerne, nu
> bestemmer marketing og de aner ikke, hvad kvalitet drejer sig om
> (teknisk).

Subscribe !!!