Hvor kan Phillips Vision plus H7 købes
Fra : Kim

Dato : 08-02-06 21:23

Der er lige sprunget en nærlyspære i min VW Polo 9N , det er Phillips H7
vision plus som jeg købt i Tyskland , og vil derfor gerne høre , hvor jeg
kan købe dem herhjemme.

Mvh. Kim

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-02-06 21:27

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev :

>og vil derfor gerne høre , hvor jeg
>kan købe dem herhjemme.

siden du ikke fortæller din lokation, bliver det et skud med
spredehaglbøssen :

DK tanken i Rønnede havde dem sidst jeg var forbi

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 21:27

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Der er lige sprunget en nærlyspære i min VW Polo 9N , det er Phillips H7
> vision plus som jeg købt i Tyskland , og vil derfor gerne høre , hvor
> jeg kan købe dem herhjemme.

Shell tankstationer

--
Tom

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-02-06 21:29

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Shell tankstationer

Kan du pinde det bare lidt ud ?

jeg har kigget hos de første 20 Shell stationer, uden held

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 21:31

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Kan du pinde det bare lidt ud ?
>
> jeg har kigget hos de første 20 Shell stationer, uden held

Jeg har set og købt dem hos Shell i Nordborg og Sønderborg og går ud fra at
de har ca. samme varesortiment uden dog at have kigget specielt efter dem
andre steder

--
Tom

Fra : tb

Dato : 09-02-06 19:09

> Jeg har set og købt dem hos Shell i Nordborg og Sønderborg og går ud fra
> at de har ca. samme varesortiment uden dog at have kigget specielt efter
> dem andre steder

Shell ¨århus har dem ikke

Jeg fik Mekononmen til at bestille hjem. Pris ca 230 for et sæt...

Fra : Aslan

Dato : 10-02-06 01:55

"tb" > Shell ¨århus har dem ikke

Hmmmmm. Købte ved Shell, Kongsvang for 10 dage siden. Ca. 80 kr. pr. stk. og
så ud til Juel Auto og få ham til at skifte

Aslan
2004 Alfa 156 Lusso RST 2,0 JTS

Fra : Brian

Dato : 08-02-06 21:37

Kim wrote:
> Der er lige sprunget en nærlyspære i min VW Polo 9N , det er Phillips
> H7 vision plus som jeg købt i Tyskland , og vil derfor gerne høre ,
> hvor jeg kan købe dem herhjemme.

Bilxperten i Horsens har dem, så mon ikke det gælder for hele kæden ?

/Brian

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 08-02-06 23:07

FTZ har dem, der er afdelinger over hele landet http://www.ftz.dk/

--
Keld Rasmussen

Fra : mohr

Dato : 09-02-06 01:26

> [...]

> Der er lige sprunget en nærlyspære i min VW Polo 9N , det er Phillips H7
> vision plus som jeg købt i Tyskland , og vil derfor gerne høre , hvor

http://www.powerbulbs.co.uk/

De sender portofrit til Danmark.

/Morten

Fra : Thomas Landberg

Dato : 09-02-06 07:28

> Der er lige sprunget en nærlyspære i min VW Polo 9N , det er Phillips H7
> vision plus som jeg købt i Tyskland , og vil derfor gerne høre , hvor
> jeg kan købe dem herhjemme.

Jeg åbner om få dage en webshop hvor jeg sælger autopærer til meget lave
priser, bl.a. også de Philips du efterlyser.

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-02-06 07:33

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev :

>Jeg åbner om få dage en webshop hvor jeg sælger autopærer til meget lave
>priser, bl.a. også de Philips du efterlyser.

Prisværdigt initiativ !

Fra : Thomas Landberg

Dato : 11-02-06 13:34

> Prisværdigt initiativ !

Tak. Shoppen er nu online, endda med 10 % introduktionsrabat på pærer i
resten af måneden.

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.
Online salg af motorolie, autopærer, Sonax bilpleje osv. Introtilbud: 10 %
på alle Philips/Osram autopærer.