automatgear
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 08-02-06 20:00

nogen der har fået repareret/ombyttet automatgear i sverige / malmø ?

eller kan anbefale et sted i kbh's området ?

mvh
Bendt

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-02-06 20:07

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev :

>eller kan anbefale et sted i kbh's området ?

Der er et par steder - bl.a. mr-transmission - om de kan anbefales ved
jeg ikke. Jeg har ikke haft vrøvl med mine automater
( 7 - 9 - 13 ....)
--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 08-02-06 20:16

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Der er et par steder - bl.a. mr-transmission - om de kan anbefales ved
> jeg ikke. Jeg har ikke haft vrøvl med mine automater

ham har jeg lidt kig på - ser seriøst ud på hjemmesiden.

mvh
Bendt

Fra : Niels Bengaard

Dato : 08-02-06 20:47

> nogen der har fået repareret/ombyttet automatgear i sverige / malmø ?
>
> eller kan anbefale et sted i kbh's området ?
>
> mvh
> Bendt

Jeg vil undersøge prisen på en ombytter før jeg får en repareret.
En ombytter er renoveret korrekt af folk der kun roder med det.
Nu skriver du ikke om det er en gearkasse til en gammel amerikaner eller en
top moderne i en Mercedes.

Niels

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 08-02-06 20:59

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> En ombytter er renoveret korrekt af folk der kun roder med det.
> Nu skriver du ikke om det er en gearkasse til en gammel amerikaner eller

Jeg tror nu også det ender med en ombytter.

Det er en Honda Shuttle.

mvh
Bendt

Fra : Kito

Dato : 09-02-06 07:36

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror nu også det ender med en ombytter.

> [...]
Honda og Mitsubitsi? er det ikke samme aut gearkasse de kører med, Hvis det
er det har jeg en til salg >

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 18-02-06 10:54

> [...]
> En ombytter er renoveret korrekt af folk der kun roder med det.
> Nu skriver du ikke om det er en gearkasse til en gammel amerikaner eller

Jeg har fået en pris på en ombytter hos mr. transmission - 33.500 ! - gisp !

Har fundet et sted i Hamborg, der kan reparere den for 22.000 - hos et firma
som ikke laver andet.

mvh
Bendt

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-02-06 19:48

Bendt Rasmussen wrote:
> nogen der har fået repareret/ombyttet automatgear i sverige / malmø ?
>
> eller kan anbefale et sted i kbh's området ?

Ham her har jeg kun gode erfaringer med:
http://home7.inet.tele.dk/automat/Automatgearcentret/#top

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport