Hurtig og langt på literen ?
Fra : °º©André T©º°

Dato : 08-02-06 14:49

Nogen der ved hvor mange bil modeller der ligger under 9sek. til 100, og
samtigdigt går over ca. 14 på literen ?

Jeg ved fesk. en Mercedes C270 CDI 2001- gør.... Men findes der andre ??

Fra : Klaus G.

Dato : 08-02-06 15:01

> Nogen der ved hvor mange bil modeller der ligger under 9sek. til 100, og
> samtigdigt går over ca. 14 på literen ?
>
> Jeg ved fesk. en Mercedes C270 CDI 2001- gør.... Men findes der andre ??

http://www.biltorvet.dk/bilguiden/bilguide_init.asp

Start over til venstre ved at trykke på "Pris og Mærke", og gå så gennem
alle punkterne. Der står bla. km/liter og accelration et sted. Til sidst
lister den alle biler som falder indenfor det indtastede, og det er mange :D

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 08-02-06 15:24

"°º©André T©º°" <hop@i.havet.nu> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor mange bil modeller der ligger under 9sek. til 100, og
> samtigdigt går over ca. 14 på literen ?
>
> Jeg ved fesk. en Mercedes C270 CDI 2001- gør.... Men findes der andre ??

Den nye Civic gør, både med benzin og dieselmotor.

Benzin: 0-100 8,9 sek. 15,2-15,6 km/l
Diesel: 0-100 8,6 sek. 18,9-19,6 km/l

Men der dukker sikkert flere op, hvis du graver lidt i på steder som
bilbasen og biltorvet.

Med venlig hilsen Kim

Fra : OZ7PUS

Dato : 08-02-06 16:57

> [...]
> samtigdigt går over ca. 14 på literen ?
>
> Jeg ved fesk. en Mercedes C270 CDI 2001- gør.... Men findes der andre ??

Der skal ikke trædes ret meget på speederen i merceren før den er under
14km/l

Mener den nye passat klare 0-100 på under 9 sek og den går i snit 16km/l
ved blandet taxa kørsel

OZ3BTO

Fra : °º©André T©º°

Dato : 08-02-06 17:55