En spoiler her en spoiler dér
Fra : Frederik

Dato : 08-02-06 13:46

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 13:58

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse
news:43e9e803$0$11172$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> http://www.pistonheads.com/sales/64754.htm
>
> :)

Volla min fætter ;) : Due to the nature of this car, you can not have a test
drive, you can not come and look at the car and it is not kept at my
address. Please do not ask for a test drive! This is a genuine auction for
one of the best looking BMW M3's around. It will be delivered to the highest
bidders door on receipt of payment. This must be either in cash/cheque or
bankers draft. Either way I will need to be physically holding the cash
before I let the car go.

Fra : Frederik

Dato : 08-02-06 13:59

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bidders door on receipt of payment. This must be either in cash/cheque or
> bankers draft. Either way I will need to be physically holding the cash

Ja, det er hårde termer...

Mon ikke man kunne lave en opstilling, hvor man begge holder fast i
registreringsattesten med den ene hånd og på samme vis med pengene.

Så kunne man slippe og hive samtidig... :)

Mvh.

Frederik

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 08-02-06 14:11

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse
> http://www.pistonheads.com/sales/64754.htm

NEJ hvor er det synd at lave den slags ved en M3 ... der er ikke respekt for
noget som helst længere.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 08-02-06 14:35

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> "Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse
> >

> NEJ hvor er det synd at lave den slags ved en M3 ... der er ikke respekt
for
> noget som helst længere.

Åbenbart ikke - og så til £90.000!
Tsk, tsk, tsk - den sidste idi.. - øhh alternativt tænkende bilkøber - er
nok ikke født endnu så han får den sikkert solgt.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Martin Vollert

Dato : 10-02-06 08:04

Ole Gaarde Kristensen skrev:
> [...]
> Tsk, tsk, tsk - den sidste idi.. - øhh alternativt tænkende bilkøber - er
> nok ikke født endnu så han får den sikkert solgt.

Det er sgu da jer der er for gamle til at se det der er fedt, mens i
sidder og piller jer i navlen og savler over den nye Mazda 6.
Jeg syntes den er sej nok, og skulle nok køre i den hvis det var.

Hilsen Martin

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 10-02-06 17:21

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev i en meddelelse
[KLIP]

> Det er sgu da jer der er for gamle til at se det der er fedt, mens i
> sidder og piller jer i navlen og savler over den nye Mazda 6.
> Jeg syntes den er sej nok, og skulle nok køre i den hvis det var.

Så gamle er vi nu heller ikke men jeg synes nu stadig det er (en) synd
at voldstyle på den måde.
Man har et arkitektonisk mesterværk og så skal der liiige noget ekstra på.
Og bare rolig - jeg kunne personligt *aldrig* finde på at savle over en
Mazda 6

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Martin Vollert

Dato : 10-02-06 17:38

> [...]
> Og bare rolig - jeg kunne personligt *aldrig* finde på at savle over en

Hilsen Martin.

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-02-06 02:08

Martin Vollert skrev:

> Det er sgu da jer der er for gamle til at se det der er fedt, mens i
> sidder og piller jer i navlen og savler over den nye Mazda 6.
> Jeg syntes den er sej nok, og skulle nok køre i den hvis det var.

Enig! Men hvad helvede er der galt med Mazda 6!?!

http://www.zulfo.dk/mazda/ath/IMGP3557.JPG

> Hilsen Martin

Lars B

Fra : Martin Vollert

Dato : 13-02-06 03:13

Lars Jensen skrev:

> Enig! Men hvad helvede er der galt med Mazda 6!?!
>
> http://www.zulfo.dk/mazda/ath/IMGP3557.JPG

Uhh ingenting det var bare et eksempel,jeg kunne også ha sagt Avensis
eller Vectra,jeg ville ikke ha noget imod at køre en af de biler du
viser, så bare rolig.

Hilsen Martin.

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-02-06 10:33

Martin Vollert skrev:

> Uhh ingenting det var bare et eksempel,jeg kunne også ha sagt Avensis
> eller Vectra,jeg ville ikke ha noget imod at køre en af de biler du
> viser, så bare rolig.

Jeg er helt rolig - glemte vist en smiley.

Ville bare vise, at ikke alle Mazda 6'ere derude, behøver at være
standard :)

> Hilsen Martin.

Lars B

Fra : Brian

Dato : 08-02-06 16:34

Kim Frederiksen wrote:

> NEJ hvor er det synd at lave den slags ved en M3 ... der er ikke
> respekt for noget som helst længere.

For det første er det jo "bare" en M3 - der er rigeligt af dem.

For det andet synes jeg at stylingen er så overdreven, at det
næsten ser fedt ud.

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 19:36

Brian wrote:

> For det første er det jo "bare" en M3 - der er rigeligt af dem.

Brian, Brian, Brian ... der er ikke noget der hedder "bare" en MP3 ... det
er rendyrket orgasme på 4 hjul! - og den bil bør respekteres.

>For det andet synes jeg at stylingen er så overdreven, at det
>næsten ser fedt ud.

Man laver ikke om på en M3

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Brian

Dato : 08-02-06 21:05

Kim Frederiksen wrote:

> Brian, Brian, Brian ... der er ikke noget der hedder "bare" en MP3
> ... det er rendyrket orgasme på 4 hjul! - og den bil bør respekteres.

Sålænge de ikke laves i et begrænset antal (svjv ?) er det i min bog "bare"
en M3

/Brian

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-02-06 23:39

"Brian" <ellers@tak.du> skrev

> Sålænge de ikke laves i et begrænset antal (svjv ?) er det i min bog
"bare"
> en M3

Jeps, en MP3 er jo bare en dårlig kopi af den virkelige vare

Mvh. Uffe Ravn

Fra : NS

Dato : 08-02-06 16:41

Kim Frederiksen skrev:
> "Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse

> NEJ hvor er det synd at lave den slags ved en M3 ... der er ikke respekt for
> [...]

Af en styling at være ser det da ganske ok ud. Der
er jo tydeligvis en ide med at få den til at ligne
en baneracer. Det er jo ikke bare en gang
tilfældig påklæbning af de første de bedste skørte
og en en ordentlig hækspoiler.

NS

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 09-02-06 00:48

> [...]
> er jo tydeligvis en ide med at få den til at ligne
> en baneracer. Det er jo ikke bare en gang
> tilfældig påklæbning af de første de bedste skørte

Der stod på siden at det er en kopi af M3 GTR'en fra computer spillet "Need
For Speed - Most Wanted" og det er en ganske vellykket kopi skal jeg sige
(har selv gennemført spillet)

Martin Kaltoft

Fra : Hehe

Dato : 09-02-06 19:54

> NEJ hvor er det synd at lave den slags ved en M3 ... der er ikke respekt
> for noget som helst længere.
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Hvorfor er det det, jeg synes da det er den flotteste jeg har set meget
længe.... og gennemført tilmed.. !

og hvem var den abe der skrev volla min fætter.. ?!
det er da langt over begrebet indvandrerstyling det der!

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-06 07:16

"Hehe" <Hollydag@fejrndette.adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> og hvem var den abe der skrev volla min fætter.. ?!
> det er da langt over begrebet indvandrerstyling det der!

Det gjorde jeg, og var mere en kommentar til at man skulle sende pengene,
uden mulighed for at se, prøve bilen først, jvf. div. "Nigeria mails" ;)).
Så dum håber jeg ikke nogen er.