Mærkelig kobling på Punto MK1
Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 07-02-06 02:04

Hej

Vi har et problem med vores Punto 60 MK1'er. Når bilen er kold, har
den svært ved at koble helt ud, dette betyder at bilen er svær at få i
gear. Lige så snart bilen bliver lidt varm er problemet helt væk.
Har justeret koblingen, så den begynder at koble ud når pedalen er ca
3-5 cm nede, men ligelidt hjælper det.
Da bilen har gået næsten 220 kkm, er der lidt gearkasse støj, og man
kan ligefrem høre når bilen står i frigear, at den ikke altid kobler
helt ud, har faktisk prøvet et par gange at bilen kryber når den står
i 1. gear med nedtrykket koblingspedal.

Hvad pokker skal jeg gøre, jeg er lidt blank.

Mvh
Jakob

Fra : Decolour

Dato : 07-02-06 10:28

sætte en ny kobling på. Den gamle er slidt.

Mvh Kim Lehmann Poulsen