Countach vs. Skoda 120
Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-02-06 11:32

Er sådan en Countach virkelig så stor i forhold til en Skoda ??

http://funny.karmark.org/Funny%20pictures/pages/9rs6uuVJ_jpg.htm

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : snoller

Dato : 04-02-06 11:53

Det er en diablo .... (lige godt to meter bred(!))

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-02-06 12:12

"snoller" <jens.a.christensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er en diablo .... (lige godt to meter bred(!))

Det er sgu oss højden som er "forkert" ;).

Fra : Møller

Dato : 04-02-06 12:30

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> "snoller" <jens.a.christensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> >
> Det er sgu oss højden som er "forkert" ;).

Måske fake, som nogle foreslår, men fakta:

Skoda: bxh: 161 x 140 (næsten kvadratisk)

Diablo: 204 x110, så næsten dobbelt så bred som høj. og 30 cm lavere end
Skodaen

Diablobredde = skoda + 27%, højde Skoda - 21%

Så billedet passer udmærket, måske med få %- afvigelser, det kan godt væe
sammen kopieet, men det ændrer jo ikke ved de faktiske forhold

Møller

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-02-06 13:29

"Møller" <eam@g2.n.dk> skrev i en meddelelse

> Så billedet passer udmærket, måske med få %- afvigelser,

Gør det, få justeret dine kontaktlinser. På billedet er Skodaaaen lige så
høj som Lamboen. Du skriver den er 110' høj, det er så man næsten skal ligge
på knæ for at kigge ind i den, det har aldrig været nødvendigt på en Skoda.
;) Den som afogtil frekventere byen, er betydelig lavere en resten af
vognparken. Jeg har aldrig været i tvivl om at billedet var fake.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-02-06 13:56

Møller skrev:
> [...]
> Så billedet passer udmærket, måske med få %- afvigelser, det kan godt væe
> sammen kopieet, men det ændrer jo ikke ved de faktiske forhold

Efter de mål er Diabloen ca 20% for stor.
--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Casper R

Dato : 04-02-06 12:04

> Er sådan en Countach virkelig så stor i forhold til en Skoda ??

Billedet var vistnok fake... har været oppe og vende på et par forums.
--

/CasperR
/89' RST