Opretning af buler i trekantsområdet
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 03-02-06 08:56

Hej

Subj. lyder måske lidt suspekt, men konen har taget en tur i Passaten
(http://www.masl.dk/57604a35), og har ramt en anden bil. Skaden er ikke så
voldsom, men sidder et dumt sted: På højre forskærm lige i bukningen er der
en bule på ca. 5cm i diameter og max. 7-8 mm dyb.

Hvor i Trekantsområdet får jeg rettet dette bedst og billigst, og hvad kan
jeg forvente af prisniveau?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-06 10:33

"Bo Kamp Dudek" <bo@familiendudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en bule på ca. 5cm i diameter og max. 7-8 mm dyb.
>
> Hvor i Trekantsområdet får jeg rettet dette bedst og billigst, og hvad kan

Hej,

Jeg mener at www.nopaint.dk har afdelinger i hele DK. De kommer til dig og
retter buler, og er vist ikke voldsomt dyre.

mvh

David

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 03-02-06 14:47

[...]

> Jeg mener at www.nopaint.dk har afdelinger i hele DK. De kommer til dig og
> retter buler, og er vist ikke voldsomt dyre.

ifølge deres hjemmeside er der ingenting i jylland, ehm..

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 03-02-06 14:56

Bo Kamp Dudek skrev:
> Hej
>
> Subj. lyder måske lidt suspekt, men konen har taget en tur i Passaten

Jeg synes subjekt lyder meget suspekt
Burde du ikke holde sådan noget i soveværelset, eller i det mindste i
hjemmet

Held og lykke med at finde nogen der kan klare din bule i
trekantsområdet, jeg kender desværre ikke nogen dernede.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : John Sahl

Dato : 03-02-06 15:47

http://www.dentbusters.dk/sections/contact/index.asp

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Henrik B.

Dato : 03-02-06 15:57

"Bo Kamp Dudek" <bo@familiendudek.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor i Trekantsområdet får jeg rettet dette bedst og billigst, og hvad kan
> jeg forvente af prisniveau?

Hej Bo.

Ring til ham hér, han kommer i trekantsområdet og er meget dygtig:
http://www.buleteknik.dk/

Hér er min bil før og efter han havde fat i den:
http://www.saabklubdanmark.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=2952&highlight=nu+er+den+h%E9r

Mine buler sad lige dér, hvor døren knækker. Men Tommy klarer det uden at
afmontere dørbeklædninger eller noget.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg