Udstødning Previa ???
Fra : Ukendt

Dato : 02-02-06 21:21

Kan det passe at man ikke kan få en uorginal udstødning (Bagpotte) til en
Toyota Previa fra 2001 2,4 benzin

Og fvorfor brænder sådan en af 2 dage efter man har solgt bilen :(

--
P.E. Snart med den nye 2,2 diesel verso med 177 hk og 400 nm :)
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-02-06 21:31

> Kan det passe at man ikke kan få en uorginal udstødning (Bagpotte) til en
> Toyota Previa fra 2001 2,4 benzin

Den er i walkers katalog med nummer 21376.
Kig selv i walkers online katalog på www.walker.dk

Niels

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-06 21:40

Undskyld, jeg kan altså ikke finde noget hverken efter nummer eller årgang
2001. Har du et direkte link.

--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 02-02-06 22:17

"P.E." <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse
> Undskyld, jeg kan altså ikke finde noget hverken efter nummer eller årgang
> [...]
Bosal har den også
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=2&make=toyota&model=previa

Med venlig hilsen Kim

Fra : Kim Kristensen

Dato : 02-02-06 22:25

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "P.E." <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Jeg så netop at årgangen ikke passer, jeg tastede ellers 2001 ind men så
ikke at "resultatet" var til den ældre model. Måske du har ret i at den ikke
fås uoriginalt, med mindre Walker laver den som Niels skriver.

Med venlig hilsen Kim

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-06 22:46

Kan du se noget ud fra det vare nr han skriver

PE

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-06 22:30

Det er ikke årgang 2001 modeller men den gamle model op til årgang 2000

Men tak for hjælpen

Andre forslag

P.E.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 03-02-06 15:35

> Undskyld, jeg kan altså ikke finde noget hverken efter nummer eller årgang
> 2001. Har du et direkte link.

Den jeg kigger på står der 4 måned 1996 og ingen slutdato, det tolker man
normalt som om den gælder til idag.

Niels

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-02-06 21:49

Hej!

P.E. wrote:

> Og fvorfor brænder sådan en af 2 dage efter man har solgt bilen :(

Så kan du vel være ligeglad?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

http://www.fireflyseason2.com/

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-06 22:11

Sådan er jeg alså heller ikke , og bilen er ikke afleveret endnu

P.E

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-02-06 23:43

Hej!

Per Emborg wrote:

> Sådan er jeg alså heller ikke , og bilen er ikke afleveret endnu

Okay, okay, godt ord igen

(Jeg ville også være 'large' ved et bilsalg...).