Manden (Georg Olesen) er en idiot...trak b~
Fra : Henrik B.

Dato : 02-02-06 19:44

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=333223

Hvad nogle lavintelligente væsener gør, for at få omtale...

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : BJ

Dato : 02-02-06 19:46

KLIP

> Hvad nogle lavintelligente væsener gør, for at få omtale...

Heeellttt enig, nu da Jan allerede _har_ lavet en tråd, der omhandler
"kunsten"..))

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 02-02-06 19:52

> Heeellttt enig, nu da Jan allerede _har_ lavet en tråd, der omhandler
> "kunsten"..))

Uuuuuupppss.....! )

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-02-06 20:19

Henrik B. wrote:
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=333223
>
> Hvad nogle lavintelligente væsener gør, for at få omtale...

Jeps, manden er fuldkommen idiot.
Mødte ham for år tilbage, da han skulle arrangere en "Roskilde's stærkeste
dreng" konkurrence.
Den måde han opførte sig på, overfor tilskuere/deltagere, det var langt
under lavmålet, jeg tror i hvert fald ikke, at det er studenterhuen der har
gjort ham platfodet.
Jeg tror også, at Føtex, som havde arrangeret det hele, de blev lidt "bange"
for det hele, det stoppede i hvert fald før tid.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport