Reparation af plastik-kofanger
Fra : TKL

Dato : 01-02-06 20:04

Jeg har været udsat for hærværk, hvor en eller anden charmerende person har
sparket/slået hul i den bageste kofanger, som er lavet af plastik eller
glasfiber eller lignende. Hullet er rundt, ca. 7 cm i diameter og sidder på
en "plan" flade. Jeg har tænkt på, om det mon ikke bedre kan svare sig for
mig, at få repareret hullet i kofangeren fremfor at skulle involvere
forsikringen (selvrisiko= 5.000,-). Kan det overhovedet lade sig gøre at
reparere et hul i en kofanger og hvem udfører i givet fald den slags
reparationer? Firmaet som fx Chips Away, automalere eller?

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 20:28

"TKL" <thomas.larsen@uni-c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gøre at reparere et hul i en kofanger og hvem udfører i givet fald den
> slags reparationer? Firmaet som fx Chips Away, automalere eller?

Tror ikke det kan betale sig at reparere med mindre man laver det selv.

Hvis du kan købe en uoriginal så er de til næsten overkommeligepriser. Det
er straks lidt værre med at få den lakeret, det plejer at koste mere end
kofangeren.
Men en 3-4.000 for det hele er nok hvad det koster for en ny.

Om chips vil gå ind i sagen kan du jo høre dem om

--
Tom

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 02-02-06 00:41

Hej TKL.

Det lyder umiddelbart som om det kan lade sig gøre, at reparere det.

Kig efter nærmeste ChipsAway operatør her :
http://www.chipsaway.dk/hovedgrp.asp?side=6&unr=127&sprog=1

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk