rækkefølge til nye nr plader
Fra : The MANN

Dato : 01-02-06 17:38

Hejsa NG

Hvordan er det nu lige rækkefølgen er når man skal have bilen på vejen ?

først syn .

så er den på gaden !!

på forhånd tak

The MANN

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 18:21

"The MANN" <hamann29@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG
>
> Hvordan er det nu lige rækkefølgen er når man skal have bilen på vejen ?
>
> først syn .

Så henter man plader på motorkontoret og afleverer prøvepladerne som skal
hentes FØR syn

> så

Ja så skal pladerne spændes på og du skal også sikre at den er forsikret

> så
> så er den på gaden !!

Så skal den undervognsbehandles og pusses og plejes og de rådne sæder
skiftes til recaro og der skal monteres skørter og spoilere og alufælge osv
osv og så kan den køres men kun såfremt at mp3 afspilleren er sat til Mark
Knofler

--
Tom

Fra : The MANN

Dato : 01-02-06 18:35

> "The MANN" <hamann29@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så henter man plader på motorkontoret og afleverer prøvepladerne som skal
> hentes FØR syn

prøvepladerne har mekker !!

> Ja så skal pladerne spændes på og du skal også sikre at den er forsikret

mente nu man skulle have forsikringsbevis med på motorkontoret for at få
pladerne !! men hvilke papirer skal forsikringsselsakbet have ??

> [...]
> skiftes til recaro og der skal monteres skørter og spoilere og alufælge
> osv osv og så kan den køres men kun såfremt at mp3 afspilleren er sat til

Dire Strades og AC/DC er det eneste som kommer ud af hjtalerne !!

> --
> Tom

The MANN

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-06 18:54

> mente nu man skulle have forsikringsbevis med på motorkontoret for at få
> pladerne !! men hvilke papirer skal forsikringsselsakbet have ??

Hvis du bare oplyser det tidl. registreringsnummer, så kan de selv finde
stel nr og resten. Du får så en eller andet blanket fra forsikring hvor du
skal udfylde alt det du vil være forsikret for.
Ellers skriver de også hvad de alt vil have fra dig (penge)

> Dire Strades og AC/DC er det eneste som kommer ud af hjtalerne !!

Dire Strades har jeg meget tilfælles med Mark Knofler
Men den der AC/DC knap bør du straks få fjernet fra afspilleren, den
ødelægger højtalerne og hørelsen

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-02-06 14:49

Tom wrote:

> Men den der AC/DC knap bør du straks få fjernet fra afspilleren, den
> ødelægger højtalerne og hørelsen

HVA' SIGER DU ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Bo Velschow

Dato : 04-02-06 17:32

> HVA' SIGER DU ?

Ja, de fleste bil-stereo kører vel på 12 Volt DC?? AC er vel til at køle
bilen ned...?

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Niels

Dato : 01-02-06 19:32

The MANN wrote:
> Hejsa NG
>
> Hvordan er det nu lige rækkefølgen er når man skal have bilen på vejen ?

> [...]

Så kontakter du dit forsikringsselskab, og beder om en forsikringsbegæring.

Så tager du forsikringsbegæringen og registreringsattesten, og bevæger
dig hen på motorkontoret.

Der udfylder du begæringen og en formular til en ny registreringsattest.

Så får du et sæt plader, som du monterer på bilen.

Mvh. Niels