Det bliver forhåbentligt dyrt - rigtig dyr~
Fra : Henning

Dato : 30-01-06 17:33

og

Man må håbe han straffes hårdt - ikke bare for at have kørt den unge
pige ned og flygte, men også fordi det foregik i gulplade-firmabil.
Man kan derfor håbe at Told&Skat også kommer efter ham - hvad laver
han i en firmabil (tømrerfirma) natten mellem lørdag og søndag? Som
minimum straffes privatkørsel i firmabil med een månesds beskatning.
Dertil kommer stor bøde til firmaet for at lade ham gøre det - på
trods af han formodentlig er afskediget fra jobbet.
Så kan han lære det!

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-01-06 18:02

Henning wrote:
> [...]
> Dertil kommer stor bøde til firmaet for at lade ham gøre det - på
> trods af han formodentlig er afskediget fra jobbet.

Hvor får du det sidste fra?
- at det er en guleplader
- at det er firmabil
- at det er et tømrerfirma
- at han formodentlig er afskediget?

Fra : Leif Neland

Dato : 30-01-06 18:56

Morten Fruergaard wrote:

> Hvor får du det sidste fra?
> - at det er en guleplader

"Det eneste, politiet ved om bilen, er, at det er en stor sort
firehjulstrækker med et registreringsnummer, der ligner TP96."

88000 - 97999 er gule, rektangulære nummerplader.

> - at han formodentlig er afskediget?

Henning kan da formode det han vil, uden at behøve beviser eller fakta

Leif

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-01-06 19:44

Leif Neland wrote:

> "Det eneste, politiet ved om bilen, er, at det er en stor sort
> firehjulstrækker med et registreringsnummer, der ligner TP96."

Jeg bemærker "ligner.."...

Fra : Pallejc

Dato : 30-01-06 20:31

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 88000 - 97999 er gule, rektangulære nummerplader.

> Henning kan da formode det han vil, uden at behøve beviser eller fakta

Bilen var afbilledet i BT idag , det var en KIA Sorento.

//Palle

Fra : Henning

Dato : 30-01-06 20:37

>Hvor får du det sidste fra?
>- at det er en guleplader
>- at det er firmabil
>- at det er et tømrerfirma
Alt det ovennævnte var i den trykte udgave af avisen - incl. foto, der
viste bilen incl. firmaets navn og logo på bagsmækken.

>- at han formodentlig er afskediget?
Chefen for firmaet var tilkaldt for at identificere føreren af bil en
som værende ansat i firmaet. var jeg chef, ville jeg omgående
afskedige manden - derfor "formodentlig".

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-01-06 20:55

Henning wrote:
> Alt det ovennævnte var i den trykte udgave af avisen - incl. foto, der
> viste bilen incl. firmaets navn og logo på bagsmækken.

Ok.

> Chefen for firmaet var tilkaldt for at identificere føreren af bil en
> som værende ansat i firmaet. var jeg chef, ville jeg omgående
> afskedige manden - derfor "formodentlig".

Formodentlig => forhåbenligt...