Oppudsning af alu-rør
Fra : Bent Madsen

Dato : 13-06-01 17:22

Hejsan!

jeg købte mig et brugt udstødningssystem... og det er blevet noget mat... må
man sige..
meget snavs på det...

hvad kan jeg bruge for at "polere"? det op igen..?

- Det' aluminium!

nogle siger at jeg skal slibe det ned først.. for derefter at gå amok med
noget tyld....
andre siger at jeg bare kan få fingrene i en poler-skive... og så ellers
køre løs på den..
en helt tredie siger at jeg skal bruge noget skumler-vaskemiddel/pudsemiddel
som tager det hele på een gang.

--- kunne være rart at have en helt blank udstødning...

MvH
- Stefan

Fra : Carsten Howard Steff~

Dato : 13-06-01 22:34

> som tager det hele på een gang.
> --- kunne være rart at have en helt blank udstødning..

..
Autosol!! er det meget slemt så brug noget polerlærred først.
Mvh. Carsten

Fra : Keld Leon Hansen

Dato : 15-06-01 08:08

Hej Bent
Et meget billigt polermiddel er Wienerkalk
Købes hos en materialist, og blandes op i et tilfældigt fugtmiddel, afhængig
at anvendelse, i dit tilfælde, en meget tynd olie.
Hilsen Keld

Bent Madsen <revisionsfirma_bent@madsen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g8435$3sa$1@news.inet.tele.dk...