Billeder i dk.binaer.motor
Fra : Thomas H.

Dato : 29-01-06 14:00

Så har jeg samlet lidt flere scans fra Auto Motor und Sport i
dk.binaer.motor

Jeg synes især I skal kigge på dem der hedder "Mercedes S-Classes", de har
samlet alle S-klasserne lavet gennem tiderne, og linet dem op så man kan se
forskellen.

--
Thomas H. - www.thhe.dk/Ford_Mondeo.htm

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 29-01-06 14:51

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes især I skal kigge på dem der hedder "Mercedes S-Classes", de har
> samlet alle S-klasserne lavet gennem tiderne, og linet dem op så man kan
> se forskellen.

Per Beer - dét må da lige være noget for dig :)
Og så kan vi andre jo osgå se dem på din web-side