Den der med kranbilerne i havnen.
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 28-01-06 23:17

Er der nogen herinde der stadig ligger inde med den
billedeserie af en kranbil der ryger i havnen og der ryger
yderligere en i. Der er noget med at det sidste er manipuleret.
Jeg Googler på livet løs men er i tidsnød, så kan du hjælpe,
hører jeg gerne. Links, billeder eller andet modtages med tak.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : OZ7PUS

Dato : 29-01-06 06:16

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg Googler på livet løs men er i tidsnød, så kan du hjælpe,
> hører jeg gerne. Links, billeder eller andet modtages med tak.

Den findes på www.fjolletobak.dk og på www.b0g.org

Klokken er meget tidelig nu og har kørt 5-600 km inat så du må selv lede

OZ3BTO
139-0001 Passat TDI 06 med 140HK

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 29-01-06 18:41

> [...]
> Jeg Googler på livet løs men er i tidsnød, så kan du hjælpe,
> hører jeg gerne. Links, billeder eller andet modtages med tak.

Tak til Lars K for tilsendte billeder