Speciel taxa?
Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 27-01-06 20:51

Jeg "traf" lige en ML som taxa inde i byen - 2 synlige rør bagud og et
CDI-mærke på bagklappen. På et tidspunkt kom jeg til at holde på
siden af ham, hvorfor jeg liiige måtte høre ham, hvilken udgave det var.
AMG, var svaret med et let smøret smil :)

Hvad har du mon set af specielle taxa'er på din vej?

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 27-01-06 21:01

"DJ Bobo (211 16)" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> wrote in message
> [...]
> AMG, var svaret med et let smøret smil :)
>
> Hvad har du mon set af specielle taxa'er på din vej?

Jeg mener helt bestemt det var i herning hvor jeg også faldt over en AMG som
taxa for en lille månedstid siden, der skulle jeg lige se en ekstra gang -
men den var god nok :)

--

/Dennis
Seat Leon 1.9 TDi - 303Nm at 2358rpm

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 27-01-06 21:24

Dennis Pedersen fik sine fingre den 27 jan 2006 til at fremtrylle
følgende i dk.fritid.bil:

> Jeg mener helt bestemt det var i herning hvor jeg også faldt over
> en AMG som taxa for en lille månedstid siden, der skulle jeg lige
> se en ekstra gang - men den var god nok :)

Hvad med Toureg W10, sådan en triller rundt i Køge, fuck den er svedig.
Dog må de gerne fjerne de latterlige reklamer der sidder på den.

Fra : OZ7PUS

Dato : 28-01-06 00:38

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:43da7bec$0$2491$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> som
> taxa for en lille månedstid siden, der skulle jeg lige se en ekstra gang -

De siger det er AMG ja... Men bed lige om beviser på det ... Hvis der ikke
står AMG på den bagpå så tro ikke på det.

Køre selv taxa og efter hvad jeg har kunne finde frem til bla. via kollegaer
så findes der ikke nogen som helst AMGer som taxa i DK .. Og slet ikke
Herning En del af kollegaerne har kørt de oppe og vi kommer der også
jævnligt

OZ3BTO

Fra : Aslan

Dato : 28-01-06 05:12

"OZ7PUS" <> Køre selv taxa og efter hvad jeg har kunne finde frem til bla.
via kollegaer
> så findes der ikke nogen som helst AMGer som taxa i DK .. Og slet ikke
> Herning En del af kollegaerne har kørt de oppe og vi kommer der også
> jævnligt

Pænt goddag fra vogn 212-028 2005 MB E 320 CDI Avantgardé (3,0 V6 og 7-trins
gearkasse mmm)
Bjerringbro Taxa har en Mercedes S 55 AMG, og ja jeg har set motoren (og
bremserne) flere gange

Aslan
2004 Alfa 156 Lusso RST 2,0 JTS

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-01-06 08:54

Aslan wrote:
> Pænt goddag fra vogn 212-028 2005 MB E 320 CDI Avantgardé (3,0 V6 og
> 7-trins gearkasse mmm)

7 trin.. SÅ er det forhåbenligt aut...

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 28-01-06 09:05

meddelelse news:43db2326$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...

> 7 trin.. SÅ er det forhåbenligt aut...

Du har ikke prøvet een?
Det virker faktisk temmelig godt og rykfrit - næsten som min BMW

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-01-06 10:33

DJ Bobo (211 16) wrote:
> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
> meddelelse news:43db2326$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...

> Du har ikke prøvet een?

Niks.
Men regner 99,99 % med, at det er en aut. gearkasse..

http://funny.karmark.org/Funny%20pictures/pages/drivingpleasure_jpg.htm

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 28-01-06 15:58

meddelelse news:43db3a2e$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...

> Niks.

Hvad har du købt/set på istedet for Volvo'en ?

> Men regner 99,99 % med, at det er en aut. gearkasse..

Jow jow...

> http://funny.karmark.org/Funny%20pictures/pages/drivingpleasure_jpg.htm

He he

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-01-06 20:44

DJ Bobo (211 16) wrote:
> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
> meddelelse news:43db3a2e$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvad har du købt/set på istedet for Volvo'en ?

Jah...

Fra : Aslan

Dato : 29-01-06 08:01

"Morten Fruergaard"

Jeps, gudskelov og en fantastisk god gearkasse, hurtige og bløde skift, selv
når man kommer til at vippe med højrefoden og fodrer de 214 heste og 510 NM

Det er dog en underlig fornemmelse at slippe speederen ved 200 km/t
(naturligvis prøvet på de tyske autobahns og IKKE i Danmark) og så mærke
gearkassen gå op i 6. og 7. !

-Vil også gerne have det fulde bevillings nummer
-Alt der står på den lille grømme plade .. Øverste 3 er "områdenummer" og
det
-nederste er vogn nummeret

-Nå jeg har disse numre så skal jeg hurtig finde ud af hvad biler der er
tale
-om :P

-OZ3BTO
-Taxa pilot

Naturligvis Jaguar S-type 2,7 (vistnok en Ford V6 diesel) med vognnummer
212-124

Aslan

2005 MB E 320 CDI Avantgardé (med Dolby sorround og 7-trins Automatgearkasse
til 3 liters V6'eren)
2004 Alfa 156 RST Lusso 2,0 JTS

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-01-06 08:07

Aslan skriver:

> 2005 MB E 320 CDI Avantgardé (med Dolby sorround

Ser du tit film i bilen ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død

Fra : Aslan

Dato : 29-01-06 08:38

"Klaus D. Mikkelsen"
> Ser du tit film i bilen ?

Jeps, som taxachauffør har man masser af ventetid, så der ryger en del film
hen over skærmen. Dog holder jeg ikke længere på holdepladser og ser/læser
Stephen King og lignende. Det er simpelthen for hårdt at falde ned igen, når
skurken kommer ind, samtidig med at døren i bilen går op!!

Aslan

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 29-01-06 08:08

"Aslan" <cpoulsen@ REMOVE THIS email.dk> skrev i en meddelelse

> Det er dog en underlig fornemmelse at slippe speederen ved 200 km/t
> (naturligvis prøvet på de tyske autobahns og IKKE i Danmark) og så mærke
> gearkassen gå op i 6. og 7. !

Det er vel blot et udtryk for, at 7. gear er et sparegear (langt på literen)
Min BMW gør noget tilsvarende, hvis man ørende i 5. gear vælger at
skifte til manuel mode. Så går den eet trin ned (4. gear) og er klar til
afgang :)

Fra : Holten

Dato : 28-01-06 09:47

> "OZ7PUS" <> Køre selv taxa og efter hvad jeg har kunne finde frem til bla.
> via kollegaer
>
> Pænt goddag fra vogn 212-028 2005 MB E 320 CDI Avantgardé (3,0 V6 og
> 7-trins gearkasse mmm)

V6 ??? har du kigget ned i motorrummet ??

MVH

Holten

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-06 10:03

"Holten" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> V6 ??? har du kigget ned i motorrummet ??

Har du?
http://www.mercedes-benz.dk/personbiler/sedan/e-klasse/per_sed_ekl_tek6.htm

--
Lars Vestman
Got V8?

Fra : Holten

Dato : 28-01-06 11:11

"Vestman" <lars.vestman at gmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du?
> http://www.mercedes-benz.dk/personbiler/sedan/e-klasse/per_sed_ekl_tek6.htm

Nej

Jeg bukker mig i støvet !

MVH

Holten

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 28-01-06 15:59

"Holten" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Nej

Det er tegn på, at du er ved at blive gammel - at man tror,
at tingene er som de altid har været

> Jeg bukker mig i støvet !

Respekt ! :)

Fra : Holten

Dato : 28-01-06 18:53

"DJ Bobo (211 16)" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> "Holten" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Det er tegn på, at du er ved at blive gammel - at man tror,
> at tingene er som de altid har været

Nej, blot er min pengepung ikke fulgt med udviklingen inden for MB.

MVH

Holten

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 28-01-06 10:54

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> wrote in message

> [...]

> De siger det er AMG ja... Men bed lige om beviser på det ... Hvis der ikke
> står AMG på den bagpå så tro ikke på det.

Jeg snakkede ikke med chaufføren - det var fordi der stod AMG på bagklappen
af den :)

Fra : Peter Juul

Dato : 02-02-06 19:26

"OZ7PUS" skrev
> Køre selv taxa og efter hvad jeg har kunne finde frem til bla. via
> kollegaer så findes der ikke nogen som helst AMGer som taxa i DK .. Og
> slet ikke Herning

Nææ.. Men i Aalborg har vi en AMG E 55.... Sød pludren fra udstødningen ved
tomgang... Og i Sæby gik der indtil fornylig en AMG S-klasse

VenHils
Peter

Fra : JS

Dato : 27-01-06 21:36

DJ Bobo (211 16) wrote:
> [...]
> var. AMG, var svaret med et let smøret smil :)
>
> Hvad har du mon set af specielle taxa'er på din vej?

Der kører en enkelt Jaguar E-type i Århus. Ikke det mest typiske syn...

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 27-01-06 21:37

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der kører en enkelt Jaguar E-type i Århus.

Nope - dét tror jeg ikke på !
Måske som XJ, men aldrig en E-ype..

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-01-06 21:59

Den Fri, 27 Jan 2006 21:35:54 +0100, skrev JS :

> Der kører en enkelt Jaguar E-type i Århus.

Jeg gætter på en slåfejl.... S-Type?

--
Kent Oldhøj

Fra : JS

Dato : 27-01-06 22:40

Kent Oldhøj wrote:

> Jeg gætter på en slåfejl.... S-Type?

Naturligvis

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-01-06 23:27

JS skrev:
> Der kører en enkelt Jaguar E-type i Århus. Ikke det mest typiske syn...

Kan du hitte vognnummeret på den?

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : OZ7PUS

Dato : 28-01-06 00:41

Fra : Søren Blom

Dato : 28-01-06 03:21

Det skal jeg se om jeg kan hitte til jer, vognmanden der ejer dyret bor vist
ikke så langt fra mig, dog uden at jeg kender ham, overhoved. så jeg kan da
en dag trille forbi og se om dytten er der ellers er den ofte at se ved
Århus Banegaard.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : JS

Dato : 28-01-06 10:11

Finn Guldmann wrote:

> Kan du hitte vognnummeret på den?

Du har set at der naturligvis skulle have stået S-type ikk'?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-01-06 11:54

JS skrev:
> Du har set at der naturligvis skulle have stået S-type ikk'?

Jo, men det var nu også blot for at finde ud af hvem der kunne finde på
at sende en Jaguar på gaden som taxi.

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Broegger

Dato : 28-01-06 11:59

Finn Guldmann <n@a.invalid> skrev news:drfift$j9$2@newsbin.cybercity.dk:

> Jo, men det var nu også blot for at finde ud af hvem der kunne finde på
> at sende en Jaguar på gaden som taxi.

I Helsinki så jeg en Jaguar St. car! Der kiggede jeg godtnok en ekstra
gang. Det vidste jeg ikke Jag. havde lavet!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 28-01-06 16:03

"Broegger" <thomas@removethis-broeggerklanen.dk> skrev i en meddelelse

> I Helsinki så jeg en Jaguar St. car! Der kiggede jeg godtnok en ekstra
> gang. Det vidste jeg ikke Jag. havde lavet!

Jaguar X-type, med 4x4 - min nabo har een med 3,0 liters maskine og hele
svneriet :)
Det er denne her:
www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=5057

Fra : Broegger

Dato : 28-01-06 16:53

> Jaguar X-type, med 4x4 - min nabo har een med 3,0 liters maskine og
> hele svneriet :)
> Det er denne her:
> www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=5057

Er det kun mig der syntes det er en underlig kombination?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 28-01-06 17:08

> Er det kun mig, der syntes, det er en underlig kombination?

Hvad? - Jag og st. car?

Fra : Broegger

Dato : 28-01-06 23:51

> Hvad? - Jag og st. car?

Jeps.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 29-01-06 00:01

> Jeps.

Det er jo blot en exclusiv Mondeo...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-01-06 00:13

On Sat, 28 Jan 2006 23:01:13 GMT, "DJ Bobo \(211 16\)"

*LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Broegger

Dato : 29-01-06 09:56

> "Broegger" <thomas@removethis-broeggerklanen.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo blot en exclusiv Mondeo...

Jepper. Men jeg gloede noget. Når man ser den hurtigt ligner den en
forvokset V40 ala min egen, så jeg studsede noget!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : JS

Dato : 28-01-06 15:15

Finn Guldmann wrote:

> Jo, men det var nu også blot for at finde ud af hvem der kunne finde
> på at sende en Jaguar på gaden som taxi.

Jeg ved det ikke men jeg kender to af dem der kører i den og de klager ikke

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-01-06 16:46

Finn Guldmann wrote:

> Jo, men det var nu også blot for at finde ud af hvem der kunne finde
> på at sende en Jaguar på gaden som taxi.

Jeg har ikke set dem som taxa herhjemme, men i sommers så jeg et par
stykker, som skolevogne i Tyskland.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jonas R.

Dato : 28-01-06 09:35

> [...]
> AMG, var svaret med et let smøret smil :)
>
> Hvad har du mon set af specielle taxa'er på din vej?

Jep en Mercede S klasse AMG på tagensvej ved bispebjerg st. Han kom fra
lygten og drejede til højre op ad tagensvej.
Det skulle han så ikke havde gjort da blen kom i slinger og tilsidst holdt
han på tværs af tagensvej i den modsatte side.

/Jonas R:

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-01-06 16:44

DJ Bobo (211 16) wrote:
> [...]
> var. AMG, var svaret med et let smøret smil :)
>
> Hvad har du mon set af specielle taxa'er på din vej?

Jeg så for et par år siden en MB E500 (W124) her i Roskilde og spurgte til
den herinde.
Mener at jeg fik at vide, at den hørte hjemme i Køge.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 28-01-06 16:49

> Jeg så for et par år siden en MB E500 (W124) her i Roskilde og spurgte til
> den herinde. Mener at jeg fik at vide, at den hørte hjemme i Køge.

Ellers kunne man tidligere finde een i Ringkøbing - jeg talte med
vognmanden, dengang.
Han have også et par S-serie med dieselmaskine - bordauxrøde.

E500'eren var rasende dyr i drift - ikke at den gik i stykker, men
den åd bremseklodser og benzin som bare fanden. Og så var den
vanvittig svær at holde nede i fart inde i byen...