Adgang til 220V
Fra : martin

Dato : 27-01-06 19:17

Poster det lige her da jeg mener at nogen af jeg er fra Køge-kanten ;)

Hejsa.

Mig og en kammy har fået job i Køge - laaangt væk fra hvor vi bor. 3-5 gange
om måneden hænder det at vi har 12-timers vagter og planlægger derfor at
blive i området til vi skal på arbejde igen for at spare benzinen. I den
forbindelse skal jeg høre om nogen kender nogen som har en udendørs
stikkontakt i området som vi på tilslutte et varme -apparat og evt et TV
til. Vi skal primært bare sove i bilen når vi så er der. Ledninger osv har
vi selv. Så det er kun adgang til 220V på den eller anden måde vi mangler.

Kender ikke selv nogen i Køge;)

Der vil selvfølgelig blive betalt for ulejligheden.

Fra : Thomas J.

Dato : 27-01-06 20:10

Den Fri, 27 Jan 2006 19:16:44 +0100 sendte "martin"
<jadahva@hotmail.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>vi selv. Så det er kun adgang til 220V på den eller anden måde vi mangler.

Har I overvejet en campingplads med vinteråbent ?
Der er jo også mulighed for at komme i bad og gå på toilettet.

Men okay, jeg ved selvfølgelig ikke om de har regler om hvilke
boformer de tillader på sådan en plads.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-01-06 21:05

Thomas J. skrev:
> [...]
> Der er jo også mulighed for at komme i bad og gå på toilettet.
>
> Men okay, jeg ved selvfølgelig ikke om de har regler om hvilke

Måske må man bo i de hytter nogle af dem har.

Her, f.eks.;
http://www.dk-camp.dk/default.aspx?pageID=188&lang=da

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : OZ7PUS

Dato : 28-01-06 00:54

"martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kender ikke selv nogen i Køge;)
>
> Der vil selvfølgelig blive betalt for ulejligheden.

Som andre er inde på i tråden så prøv campingplads med vinter åbent .. De
flesste derovre ad har hytter
Det er billigt og vel besøgt af div tømre murer osv der bor i jydeland men
arbejder på ø´en i hverdagene

OZ3BTO