Suzuki Danmark er abenbart ligeglade med o~
Fra : Eg Egemarke

Dato : 13-06-01 14:45

HMMM jeg har venter i 1½ måned på vippearme til min Dr 750 s BIG og de
kommer nu på Mandag er jeg blevet lovet, meeeen det har de jo sagt før, det
er sgu da for dårligt at man ikke kan få reservedele til sin Mc inden for
et normalt tidsrum.
Det er den sidste Suzuki jeg nogensinde har haft Mc´en fejler intet men hvis
den skal stå stille hvergang der er noget der skal skiftets i 1½ måned så
kan det være det samme, jeg kan få reservedel til min Izh Hurtigere end det
og til en brøkdel af prisen og de skal da immervæk sendes helt fra
Sibirien....

Æv jeg er sur og solen skinner og jeg kan ikke trille nogen steder på min Dr
BIG (den du´r nemlig ikk uden reservedele)

MCh Eg
--
Interreseret i Russiske Mc´er som jeg der kører på Izh Planeta 5
så kig her:

Fra : Mich@el H.

Dato : 13-06-01 17:13

Æhmmm.... er Dr. Big ikke en ikkeregistreingspligtig knallert ?

Fra : JSM

Dato : 14-06-01 19:37

"Mich@el H." <michael-h@email.dk> skrev i en meddelelse
> Æhmmm.... er Dr. Big ikke en ikkeregistreingspligtig knallert ?

På 750 kubik ? Det er noget af et tunsæt

/jsm

Fra : Mich@el H.

Dato : 14-06-01 21:14

> På 750 kubik ? Det er noget af et tunsæt

Hmm..... øv... jeg kan ikke engang bruge den undskyldning at det var sent
;-p

Fra : Armand

Dato : 15-06-01 15:24

JSM <sevelsted@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> På 750 kubik ? Det er noget af et tunsæt

Hæ!
Den kommentar fik lige mindet frem om en oplevelse jeg havde til et træf
engang:

To gamle legekamerater fra det sydfynske havde hver især købt sig en RD
350 LC og på dem turede de såvel DK som Europa rundt og fik sig nogle på
opleveren! Sidenhen tog den ene skridtet til at bytte til en YPVS'er.
Jeg kom til at kende dem, dels derved at den ene flyttede her til byen
på et tidspunkt, men også at de begge kom fra samme egn som en af mine
nærmeste klubkammerater, som følgeligt havde megen snak med dem når vi
stødte sammen til træf og deslige.
Knægten med YPVS'eren var en frisk fyr med mod på livet, hvor kammeraten
var en mere stille type. En sommer begyndte han at have en lille vakker
rødhåret sag med på træf og under et af årets senere træf, var jeg
faldet ind i en flok der stod og snakkede over et par af de nyeste
motorcykler iblandt deltagernes.
En af disse var en CB1100 "super" Bol D'or og "YPVS-knægten" stod
drømmende og lurede på denne superbike(!), hvortil han saligt udtalte:
"Det bliver nok den næste model jeg får mig!". Sætningen fik hende den
lille rødhårede til at fare op og revse ham med besked om at hun troede
at de var enige om at YPVS'eren var hans sidste motorcykel - hvortil den
lidt duknakkede knægt efter en kort tankepause replicerede til
forsamlingen: " OK, nok! Men så bliver det fandeme noget af et
opborings-kit!"

--
Armand.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 13-06-01 19:17

Tjae, jeg har ventet siden 2 maj, hvor jeg bestilte og betalte et kædekit
hos M&P, og jeg ahr ikke set skyggen af det, så Suzuki er ikke alene....

Asger
ZX-10

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-06-01 20:28

"Asger Steffensen" <ast@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hos M&P, og jeg ahr ikke set skyggen af det, så Suzuki er ikke alene....

Ahwa?
Du mener da ikke din cykel har stået stille siden 2. Maj fordi du mangler et
kædekit, vel? For kædekit kan da købes mange steder, og jeg ville ikke vente
så meget som en uge på det!
Suzuki derimod, Reinhart lagerfører kun det der er salg i, og DR Big er der
ikke solgt mange af, så det vil være hurtigere at bestille sine stumper i
Tyskland eller Sverige.

Rittig

Fra : Asger Steffensen

Dato : 13-06-01 21:27

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> [...]
der
> ikke solgt mange af, så det vil være hurtigere at bestille sine stumper i

Nej den har ikke stået stille selvom den trænger kraftigt til kittet. Men nu
har jeg bedt M&P om at returnere mine penge, da jeg ikke vil finde mig i at
vente så længe.
Så må jeg finde et kit et andet sted.

Asger
ZX-10

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-06-01 21:51

> [...]
nu
> har jeg bedt M&P om at returnere mine penge, da jeg ikke vil finde mig i

.... Jeg ville heller ikke betale forud.

Rittig

Fra : Asger Steffensen

Dato : 14-06-01 14:49

> "Asger Steffensen" <ast@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Men
> nu
> at
>
> ... Jeg ville heller ikke betale forud.

Det er meget godt, men når man handler via M&P's homepage, har man ikke så
mange andre muligheder. Men det vil jeg så også holde op med nu!
Jeg har tidligere handlet en del på nettet i UK, altid betalt med Visa, dvs.
forud, og altid fået mine varer inden for en rimelig tid.

Asger
ZX-10

Fra : Mads Lund

Dato : 14-06-01 15:57

Angående M&P er det en god ide at bede om en ordrebekræftigelse, da de ofte
mangler en eller anden lille stump på deres lager. Og så kan man jo cancle
den del af ordren, så varerne kan komme afsted.

Siden jeg er begyndt med den metode, har jeg haft stumperne på 3-4 dage.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Steffler

Dato : 15-06-01 11:52

> "Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message

> Men

da jeg købte nyt kædekit til 7'eren handlede jeg med noget der hedder
BikeBusters i England.. Leveringstiden blev lidt længere fordi de ikke havde
det bagerste tandhjul jeg ville ha' så det blev lavet specielt til mig hos
Renthal,
uden at jeg skulle betale ekstra.. Det kalder jeg service (alt i alt ca. 14
dage
fra bestilling til levering)

/Steffen
ZXR750R