jeg synes på min xj600N ikke at kåben manglede...man udvikler hurtig gode
nakke muskler til at stå i mod med....
men længere ture på motorvej er nu ikke sjovt flere timer i træk...en
130-140 er sådan ca hvad der kan udholdes i længere tid (læs til i talien og
tilbage igen) dog ikke uden ondt i nakke, arme, røv(hov den har vist ikke
med kåben at gøre)
den dag i dag ville jeg ikke købe en cykel uden kåbe ! det er for behageligt
at sidde bare lidt i læ + plus den tager noget af regnen....
Lasse
CBR1000f & KArin
som har en god kåbe svøbt rundt om hele cyklen
"boe" <bemNOSPAMM@bellesystems.com> wrote in message
news:3b27617e$0$5265$4d4eb98e@news.dk.uu.net...
> <origo@earthling.net> wrote in message news:9g7n95$929$1@sunsite.dk...
> >
> > "boe" <bemNOSPAMM@bellesystems.com> wrote in message
> > news:3b276019$0$5264$4d4eb98e@news.dk.uu.net...
> >
> > >Man skal op over 200 før det bliver et problem.
> > Joda, hvis du snakker om et par sekunder ad gangen.
>
> Hmm, hvor meget vejer du?
> Seriøst, jeg synes da ikke, at 150 uden kåbe er et problem, men det er
> selvfølgelig en smagssag. Da jeg havde min gode gamle CB750 for mange år
> siden, kørte jeg hver weekend fra Aalborg til Skanderborg og tilbage (kl.
5
> om morgenen), og det foregik da altid med hastigheder over 150 - også i
mere
> end 2 sekunder ad gangen..
>
> Bo, VF1000F
>
>