RE: Ros til Allans MC - Arrghh!
Fra : Allan C. E. Rasmusse~

Dato : 13-06-01 09:13

>Jeg synes ikke, at jeg så nogen Jawa-cykler deroppe?

Nej - Der må alligevel være noget galt med Allan MC.
Jeg vil gerne kritisere mig i hårde vendinger!
(Så længe det ikke kommer til at stå på DMCN)

200 meter fra "hjem" (herovre i kbh bor jeg på 12 m2)
strejker Jawa'en. Den kobler ud hele tiden... Alting
føles rigtig. Både i grebet og nede ved koblings-armen
ser det hele rigtigt ud. Der ER olie på... Hmn!

Mit værktøj ligger i Svendborg - så det bliver nok
til en tur med Falck på fredag. ÆV æv æv... Og jeg
som hader de Københavnske bybusser. Æv æv...

MVH
Allan, Eks-verdensmester i Koblingsjustering...

JawaManiac - and likes offroad... Those two things DO combine

Fra : Armand

Dato : 13-06-01 16:47

Allan C. E. Rasmussen <Jawa350@MailAndNews.com> skrev i en

> [...]
> ser det hele rigtigt ud. Der ER olie på... Hmn!
> Mit værktøj ligger i Svendborg - så det bliver nok

Kan det ikke blot efterspændes på kablet?
For mig lyder det som at kablet ikke var kommet ordentlig på plads og
med ét satte sig :-/

Den svensknøgle og/eller 10'er må du da have adgang til? Ellers, så stop
en tilfældig motorcyklist!

--
Armand

--
Armand.

Fra : boe

Dato : 13-06-01 16:57

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> Den svensknøgle og/eller 10'er må du da have adgang til? Ellers, så stop
> en tilfældig motorcyklist!

*LOL* Nuuu holder du altså op, Armand ))))))))

Bo, VF1000F