Hvilken udstilling skal man vælge??
Fra : Frank Horsøe

Dato : 27-01-06 09:01

Vi er par kammerater der for et par år siden kørte MC, men desværre har
måttet stille den intersesse i bero pga. børn
Vi er dog stadig meget interesseret i hvad der rør' sig på MC-området, og
vil i den forbindelse på en af denne weekends messer.
Spørgsmålet er bare: skal vi vælge "på två hjul" i sverige eller "HMT" i
Hamburg.
Vi er nok mest til gaderacere, cruisere, touring og den slags, altså ikke så
meget cross, og vil også gerne se en masse nyheder udstillet, altså ikke så
meget en messe hvor man kan se forskellige folk køre og lave stunts med
MC'erne.

Hvad ville i vælge??

Frank

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-01-06 09:25

Frank Horsøe wrote:

> Vi er par kammerater der for et par år siden kørte MC, men desværre har
> måttet stille den intersesse i bero pga. børn

Børn har _intet_ imod MC'er - tværtimod. Er i sikre på at det er
børnene?

Glæd jer til at komme igang igen - min "børne"pause var på 6 år.

> [...]
> vil i den forbindelse på en af denne weekends messer.
> Spørgsmålet er bare: skal vi vælge "på två hjul" i sverige eller "HMT" i

Har ikke besøgt nogen af dem - men umiddelbart ville jeg helst til
Hamburg. Især hvis det kunne kombineres med besøg hos Louis, Hein
Gericke oa. i området omkring Süderstrasse.

Held og lykke med genfødslen.

--
vh
Torben

Fra : Ole Hansen

Dato : 27-01-06 09:32

Frank Horsøe wrote:

> Hvad ville i vælge??

Jeg drager til Hamburg i morgen. Jeg kender ikke den svenske, men jeg
tror ikke du vil blive skuffet, hvis du tager til Hamburg. Den
udstilling er så stor, man bliver helt forpustet :)

--
Ole Hansen

Fra : Hekto

Dato : 27-01-06 10:16

Frank Horsøe has brought this to us :
> Hvad ville i vælge??

Vi har valgt Gøteborg, ligesom de foregående gange.

Det skal lige siges at vi ikke har været i Hamborg.

Gøteborg er ca. 4 gange større en Bella. Der er et næsten lige så stort
udstillingsareal på 1. sal med tøj og udstyr. Man kan sidde på næsten
alle MC'er.
Vi tager altid lørdag, for søndag der er sidste dag, lukker de tidligt.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Frank Horsøe

Dato : 27-01-06 11:45

Vi har godt nok været i sverige en gang før, og det er sgu en stor messe at
komme igennem.
Hvordan er det i Hamburg, er det ligesom sverige hvor de forskellige
producenter udstiller alverdens ting, eller er det mere "kørende" (hvis man
kan sige det sådan) altså hvor maskinerne bliver demonstreret af nogle
kørere og så er det det?

Frank

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 27-01-06 13:13

"Spørgsmålet er bare: skal vi vælge "på två hjul" i sverige eller "HMT" i
Hamburg"

Jeg tager til Hamburg i morgen. Har ikke været der før... Men det er nemt og
billigt, så det prøver jeg. På søndag kan jeg fortælle mere

"men desværre har måttet stille den intersesse i bero pga. børn"

Hmmm, min søn har intet imod at køre MC. Han var ca. 7 mdr. da han fik sin
første tur.... Så det er vist en dårlig undskyldning

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Mehmet Kesen

Dato : 27-01-06 15:25

> Jeg tager til Hamburg i morgen. Har ikke været der før... Men det er nemt
> og billigt, så det prøver jeg. På søndag kan jeg fortælle mere

Jeg kan se at der vidst nok er et par personer der skal til Hamburg imorgen
til MC udstilling imorgen.
Er der en af jer som ville være interreserede i at jeg tog med, også vi
splejsede nogle af udgifterne, hvis altså i tager der ned i bil :) ?

Mehmet Kesen.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 27-01-06 17:10

Jeg tager bussen. Kører fra Kolding i morgen kl. 6.30.

For en uge siden var der få ledige pladser, hvis du vil med så sig til. Så
vil jeg undersøge sagen. Men du skal være hurtig for jeg kører til Kolding i
aften, så jeg ikke skal så tidligt op i morgen.

Pris 225,- inkl. billet til messen og morgenmad....

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 27-01-06 18:54

"Pris 225,- inkl. billet til messen og morgenmad...."

Jeg har lige snakket med dem. Der er ikke flere pladser....

Håber du finder en anden kørelejlighed.....