Ford Transit 87 og rust?
Fra : jj92_2

Dato : 23-01-06 09:42

Hej

Jeg er på kig efter en Ford Transit minibus - og prøver at finde ud
af hvor mget de ruster og går i stykker?

Er det ligesom Sierra fra samme tid - at de ruster fra hinanden for et
godt år pga. blødt stål?

/JJ

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-06 16:54

Blødt stål hehe...
Nu ved jeg ikke 87' Sierra'en, men min '86
er hverken blød eller rusten.
Men jo, Transit skal man kikke godt efter.
De ruster overalt, især dørene bagi er ofte
synligt angrebne.
Tror ikke du finder en pletfri 87' Transit.