dagens sjoveste indlæg i dk.politik.trafik
Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-01-06 23:22

citat :

> Var der noget, der forbød dig at køre til Sjællands Odde?

> --
> Lars Elmvang

Hr. Elmvang,

Geografien gjorde. Køb dig et atlas, bare et skole atlas. Selve
grunden til
at vi har Storebælts broen er jo at man ikke kan køre fra Nyborg til
Sjællands Odde, mest pga. vandets dybde mellem Sjælland og Fyn.

citat slut

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 21-01-06 23:46

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> at vi har Storebælts broen er jo at man ikke kan køre fra Nyborg til
> Sjællands Odde, mest pga. vandets dybde mellem Sjælland og Fyn.

LOL

Fra : NS

Dato : 22-01-06 11:31

Asger Ellekrog skrev:
> <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> LOL

Var grunden til at vi skulle have storebæltsbroen
ikke, at sjællænderne skulle have frisk mælk til
cornflakesene fra Fyn og Jylland og fordi kaffen
på storebæltsfærgerne var dårlig?

NS

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-06 02:34

jan@stevns.net wrote:
> Selve
> grunden til
> at vi har Storebælts broen er jo at man ikke kan køre fra Nyborg til
> Sjællands Odde, mest pga. vandets dybde mellem Sjælland og Fyn.

Det er jo sandt nok... hvis vandet ikke havde været dybt, så kunne vi jo
køre over (som ved en vandpyt)
hehe
Men "sjov" formulering og tankegang.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-01-06 10:51

jan@stevns.net wrote:
> [...]
> at vi har Storebælts broen er jo at man ikke kan køre fra Nyborg til
> Sjællands Odde, mest pga. vandets dybde mellem Sjælland og Fyn.

He he, han kunne jo bare vente til vandet er stift nok

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-01-06 10:54

Per Beer Hansen skriver:

> He he, han kunne jo bare vente til vandet er stift nok

Se her bambi, vandet er helt stift

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død

Fra : Frederik C

Dato : 22-01-06 12:52

> [...]
> at vi har Storebælts broen er jo at man ikke kan køre fra Nyborg til
> Sjællands Odde, mest pga. vandets dybde mellem Sjælland og Fyn.

Kunne man ikke køre nedenoms? :)

Mvh.

Frederik