en politiker, der har ret?
Fra : Leonard

Dato : 21-01-06 23:19

Utroligt, men her er faktisk en politiker, der har ret i det han
bliver citeret for:
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3509904/

Men det betyder nok ikke at det bliver sværere at få og beholde
kørekortet, det bliver nok dyrere ...

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : BJ

Dato : 21-01-06 23:25

KLIP

> [...]
> bliver citeret for:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3509904/
>
> Men det betyder nok ikke at det bliver sværere at få og beholde

Jeg synes det betyder, folk har mistet interessen for at køre bil og det nu
er så kedeligt, de foretager sig alt muligt andet.

Det er der eks. ikke til på de tyske motorveje.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Basil

Dato : 22-01-06 07:17

Leonard skrev d. 21-01-2006 i meddelelse
> [...]
> bliver citeret for:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3509904/

> Men det betyder nok ikke at det bliver sværere at få og beholde

Citat: Stigningen skyldes ikke, at vi kører hurtigere, for farten er
faktisk faldet med et par kilometer i timen på motorvejene

Og Citat: De er blevet mere sløve, har opmærksomheden alle andre steder
end ud ad forruden

Min fortolkning (og mening): Sæt farten ned, og man føler at man ikke
behøver sidde og glo ud af forruden, da snegle og gamle damer på cykler
overhaler en.

Kai

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-06 11:25

> Utroligt, men her er faktisk en politiker, der har ret i det han
> bliver citeret for:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3509904/

pyha, jeg var bange for at det skyldes folk som ikke blænder ned på
motorvejen om natten og dermed blænder andre i modgående spor

--
Tom