4wd-biler, oversigt
Fra : Preben Andersen

Dato : 21-01-06 16:53

Findes der en samlet oversigt over 4wd-biler, som sælges i Danmark på
gule plader? Er der overhovedet nogle af 4wd-bilerne på gule plader, som
ikke koster en formue i vægtafgift?
Hvad er et godt brugtkøb?

mvh
Preben

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-01-06 17:30

Preben Andersen wrote:
> Er der overhovedet nogle af 4wd-bilerne på gule plader,
> som ikke koster en formue i vægtafgift?

Nej.

Fra : Morgan Jones

Dato : 21-01-06 17:37

> Nej.
´
Har i forresten fået Mercedes'en endnu ?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-01-06 19:11

Morgan Jones wrote:
> ´
> Har i forresten fået Mercedes'en endnu ?

?
Jeg har ikke og skal ikke have Mercedes...

Fra : Morgan Jones

Dato : 21-01-06 21:44

> ?
> Jeg har ikke og skal ikke have Mercedes...

Jeg har vist blandet dig sammen med en anden morten herfra. I er så mange.

Fra : Hans Jensen

Dato : 21-01-06 18:52

meddelelse news:43d2619e$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...

> Nej.
>
> --
Hvad er en formue ?

Hans

Fra : Leonard

Dato : 21-01-06 19:07

"Hans Jensen" <ask@me.dk> wrote:

>Hvad er en formue ?

Det er en stak penge, nogen har dem under hovedpuden, andre på en
bankkonto. Dem der har en stor formue har den typisk investeret i
forskellige former for værdipapirer.
Dagligdags tilbehør som bil, kone, børn og hobby har det med at gøre
store indhug i den

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Thomas J.

Dato : 21-01-06 18:47

Den Sat, 21 Jan 2006 16:53:18 +0100 sendte "Preben Andersen"
<pranSLETDETTE@privat.dk> følgende røgsignaler:

>Findes der en samlet oversigt over 4wd-biler, som sælges i Danmark på
>gule plader? Er der overhovedet nogle af 4wd-bilerne på gule plader, som
>ikke koster en formue i vægtafgift?

Biler indreg. første gang inden d. 3. juni 1998 (er ikke 100% sikker
på datoen) og gulpladebiler med benzinmotor er ikke så sindssygt dyre
som biler indreg. efter ovennævnte dato og med diesel er de dyreste.

Sådan groft set.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)