Klip til konge husets chauffør?
Fra : Broegger

Dato : 21-01-06 11:08

Hej

jeg sidder lige og ser Krone 1 køre igennem Kbh med Kronprins og co. på vej
til dåben. Og hvad skuer mit øje? Jo, den lille prins kan ikke være spændt
fast i bilen. Det burde jo så udløse et stk klip til chaufføren. men det
sker jo nok ikke

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Søren B

Dato : 21-01-06 11:46

> [...]
> fast i bilen. Det burde jo så udløse et stk klip til chaufføren. men det

Gælder det ikke kun i biler, hvor der er seler til alle mv..?

Fra : Broegger

Dato : 21-01-06 11:55

"Søren B" <sorenbargmann@email.dk> skrev

> Gælder det ikke kun i biler, hvor der er seler til alle mv..?

jeg mener at der er en regel om at små børn _skal_ være spændt fast. Der
må være en der kan hjælpe med paragraffen.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-06 12:20

"Broegger" <thomas@removethis-broeggerklanen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Hilsen Thomas
> du kan ikke sige du ikke kan svømme før du er druknet...

Alle skal være spændt fast hvis der er seler til det dog skal små børn først
og fremmest spændes fast (altså børn fremfor voksne) men er der ingen seler
er det ok at de ikke er spændt fast

Brian jensen

Fra : blue

Dato : 21-01-06 12:36

"Brian Jensen" <b.zsnabelaoncable.dk> skrev i en meddelelse

> Alle skal være spændt fast hvis der er seler til det dog skal små børn
> først
> og fremmest spændes fast (altså børn fremfor voksne)

Det er kun børn under 3 år, der skal spændes fast for voksne.

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-06 13:03

"blue" <blue_iz@ofirFJERN.dk> wrote in message
> "Brian Jensen" <b.zsnabelaoncable.dk> skrev i en meddelelse

> Det er kun børn under 3 år, der skal spændes fast for voksne.

Hvor skriver man til Lene Espersen ?? hun er jo så glad for sin klippekorts
ordning og burde have lov til forsvare denne sag
--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-06 13:22

> [...]
> først
> og fremmest spændes fast (altså børn fremfor voksne) men er der ingen

Men der er vel ikke seler i en bil fra 1958 ?

--
Lars G

Fra : Broegger

Dato : 21-01-06 14:32

"Lars G" <lbg-at-aplusmail-dot-dk> skrev news:5a9be$43d22750$3e3d83dc$8917
@news.arrownet.dk:

> Men der er vel ikke seler i en bil fra 1958 ?

Er Krone 1 så gammel? Den ser da betydeligt nyere ud. Det er en Bentley,
ikke Store Krone (RR)

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Leo Jensen

Dato : 21-01-06 15:40

> [...]
> @news.arrownet.dk:

> Er Krone 1 så gammel? Den ser da betydeligt nyere ud. Det er en Bentley,

Daimler, ikkr Bentley !

Leo

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-06 18:04

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Broegger" <thomas@removethis-broeggerklanen.dk> skrev i en meddelelse

> Daimler, ikkr Bentley !
>
> Leo

Ok den er fra 3. marts 1970

http://kongehuset.dk/artikel.php?id=60152

--
Lars G

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-01-06 01:35

Den Sat, 21 Jan 2006 18:03:57 +0100, skrev Lars G :

> Ok den er fra 3. marts 1970

Så der er ikke nødvendigvis seler i den. Det var ikke standardudstyr på
Daimleren før engang i 80'erne, men kunne naturligvis leveres.

--
Kent Oldhøj

Fra : Basil

Dato : 21-01-06 11:37

Broegger skrev d. 21-01-2006 i meddelelse

lol

Fra : Gunnar007

Dato : 21-01-06 18:01

> [...]
> fast i bilen. Det burde jo så udløse et stk klip til chaufføren. men det

Så skulle han jo også have et klip for at køre overfor rødt..
Det viste de også han gjorde.
Men der er sikkert regler for sådan noget når de kører i kortege med
politiet

Hilsen G