Hvad er forskellen på Xenonpærer: D2R & D2~
Fra : Nielsen

Dato : 20-01-06 19:57

Mojn NG og glædelig vinter

Mit højre nærlys blinker og slukker flere sekunder nogle gange, så jeg må
nok heller få skiftet pæren MEN
Jeg kan se i min instruktionsbog at der skal bruges D2R.
Hvad er forskellen på Xenon D2R og D2S.

Har nogen prøvet dem fra Biltema
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=454&iItemId=92645
eller skal der smides originale i = DYRT
Bilen er en C5 med original HID

JaN

ps hvis i mangler den nye flade type viskerblade fra eks. Valeo kan jeg kun
anbefale http://www.auto-part.dk/
handlede lige prisen ned fra 375kr/sæt til 315kr/sæt inkl. moms

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-06 20:11

"Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nok heller få skiftet pæren MEN
> Jeg kan se i min instruktionsbog at der skal bruges D2R.

Den eneste forskel er at på D2R sidder en lille kappe på den ene side af
lygteglasset som hindrer lyset kan sprede sig til den ene side.
Bruges vist kun hos Mercedes.....mig bekendt bruger de fleste andre D2S

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 20-01-06 20:15

"Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg kan se i min instruktionsbog at der skal bruges D2R.
> Hvad er forskellen på Xenon D2R og D2S.

http://www.osram.dk/B2B/onlineinfo/auto/Auto-Lighting-Programm-2005/Auto-Lighting-Programm-2005/html/Auto-Lighting-Programm-2005.html

Se side 35 i onlinekataloget.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 20-01-06 20:22

> [...]
> kun anbefale http://www.auto-part.dk/
> handlede lige prisen ned fra 375kr/sæt til 315kr/sæt inkl. moms

Forskellen på de to pærer er forskellige sokler. Pærerne kan du også købe
hos www.autoxenon.dk Pris 475,- pr stk.
Hilsen Matthias

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-06 20:34

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> Forskellen på de to pærer er forskellige sokler.

Forkert !

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-01-06 07:57

Matthias H Matthiessen wrote:
> Forskellen på de to pærer er forskellige sokler.

Er du HELT sikker på det...

> Pærerne kan du også
> købe hos www.autoxenon.dk Pris 475,- pr stk.

Eller her for 445 kr.:
http://www.4x4butikken.dk/shop/default.asp?SetLng=26&productid=50%2DB9

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 21-01-06 15:38

meddelelse news:43d1db39$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...

> Er du HELT sikker på det...

> Eller her for 445 kr.:
> http://www.4x4butikken.dk/shop/default.asp?SetLng=26&productid=50%2DB9
>

> --
> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
> www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Jeg er HELT sikker på jeg tager fejl. Undskyld.
Hilsen Matthias

Fra : Lars Knudsen

Dato : 20-01-06 21:40

On Fri, 20 Jan 2006 19:56:51 +0100, "Nielsen" <jnsnabela@msn.com>
wrote:

>eller skal der smides originale i = DYRT
>Bilen er en C5 med original HID

Du kan sagtens bruge "uoriginale". Så dyrt er de vel i øvrigt ikke -
mine HID'er har nu rundet 220.000 km i nærlyset der også bruges som
kørelys om dagen. Jeg husker da, at i min gamle Xsara med alm
halogenpærer var skiftefrekvensen noget kortere.

** Lars