gyngestativ
Fra : Gunnar007

Dato : 19-01-06 14:11

Er der nogle der ved hvor man kan købe et gyngestativ i metal (det med en db
gynge og så en til to andre gynger)

hilsen G

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-01-06 14:39

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der ved hvor man kan købe et gyngestativ i metal (det med en
> db gynge og så en til to andre gynger)

De saelges ikke mere men de hed 2CV engang...

--
Per, Esbjerg

Fra : Gunnar007

Dato : 19-01-06 19:34

> De saelges ikke mere men de hed 2CV engang...
>

> --
> Per, Esbjerg

Jeg beklager.. KOnen var alene med pc'en idag..

Så skal i bare se når hun styrer bil !!

Hilsen G

Fra : Brian

Dato : 19-01-06 19:43

Gunnar007 wrote:

> Jeg beklager.. KOnen var alene med pc'en idag..

Sjovt at hun også skriver "Hilsen G"

/Brian

Fra : Gunnar007

Dato : 19-01-06 21:31

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

> Sjovt at hun også skriver "Hilsen G"
>
> /Brian

Næe, hun hedder skam Gitte !!

Så ja, hun underskriver også med G

Hilsen G (unnar)

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-06 15:03

> Er der nogle der ved hvor man kan købe et gyngestativ i metal (det med en
> db gynge og så en til to andre gynger)

Hvor stor motor skal det ha ??

Og 3/4/5 dørs ??

Mvh
Morten

Fra : Nygaard

Dato : 19-01-06 15:15

> Er der nogle der ved hvor man kan købe et gyngestativ i metal (det med en
db
> gynge og så en til to andre gynger)

Hvis det skal være med et dæk, man kan svinge i, så sørg for at det er et
vinterdæk, så børnene ikke ryger af i denne tid...
Evt. få dækket hængt op i snekæder...

/Nygaard

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 19-01-06 20:07

Gunnar007 skrev:

> Er der nogle der ved hvor man kan købe et gyngestativ i metal (det
> med en db gynge og så en til to andre gynger)

Er det en 2 CV du mener? det er da de
eneste gyngestativer der kendes i denne
ng.

--
Lars Fragstrup

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-01-06 19:18

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> wrote in message

> Er det en 2 CV du mener? det er da de
> eneste gyngestativer der kendes i denne
> ng.

Nej da der er da mange der kører i suzuki gran vitara - den gynger da også
mere end... (den gamle model ...)