Presse-Meddelelse...!
Fra : Dirty-Kent\(-:

Dato : 18-01-06 19:20

Stiftende generalforsamling af "StreetRace-Bornholm".
På søndag d. 22. Januar, Kl. 15.00 - inviteres ALLE som vil køre, eller som
interessere sig for Street / Drag-race, til møde på "Klemens Kro"
Klemensker, for at stifte en ny forening, foreløbigt kaldet
"StreetRace-Bornholm".
Tanken er at afholde legaliseret street-race flere gange årligt, afholde
licens kurser, og på sigt, forsøge at få en permanent bane på Bornholm..
Man behøver ikke være i besiddelse af ø'ens hurtigste bil / MC, da sporten
deler deltagerne op i klasser efter forskellige regler, og vi har også behov
for et stort antal officials.

På vegne af intr. gruppen.

Ken Bolmar

Nærmere information, Ken 56 96 60 70

--
www.dirty-boots.dk
Kent(-:

Fra : Schuster

Dato : 21-01-06 22:03

Dirty-Kent(-: skrev:

> [...]
> deler deltagerne op i klasser efter forskellige regler, og vi har også behov

Lyder ikke dårligt
Hvis i mangler et tidtagningsanlæg lejer jeg det ud og kan også lave
et permenent til dig. Det er med juletræ og med en præcision ned til
1/1000 og med udgangshastighed på begge baner. Hvis du vil have mere
information kan du sende mig en mail på michael(A)402m.dk